Kedves Naplóm!
Reggel a DIWP- be mentem, hogy összeszedjem a cuccaimat, valamint a szállodából is kiköltöztetnek egy másikba, ami közel van a BigHit Entertainmenthez. Ott fogok megszállni, ahol a fiúk is erre a pár napra, amíg ilyen keményen folyik a munka.
A tánc teremben, ahol a szekrényem volt, Markot és azt a kibaszott szép koreai lányt találtam. Éppen ölelkeztek. Mikor beléptem, Mark arcán zavart arckifejezés ült ki, s eltolta maga elől a lányt.
- Ne zavartassátok magatokat, csak a cuccaimért jöttem be.
- Szóval megkaptad?
- Igen.
Kirámoltam a szekrényt, míg a Lucas hasonmás köpni nyelni nem tudott.
- További szép napot!- köszöntem el.
- Azért néha visszajössz ide próbálni, ugye?
Megtorpantam és lassan hátrafordultam.
- Semmi sem köt ide.
Majd kimentem.
____________________________________-És ez a te szobád.- mutatta meg nekem Namjoon azt az ajtót, ami Jimin mellett volt. Egy folyosón kaptam helyet velük, ami eléggé nagy szó.
RM- el nagyon jól kijöttem, hisz ő a banda leader-e, illetve ő az egyedüli, aki folyékonyan beszéli a nyelvet. Jimin is nagyon barátságos illetve közvetlen volt. Éppen pakoltam a szobámban, mikor bejött.
- Segíthetek?- kérdezte.
- Persze!- örültem meg neki.
A kommunikáció úgy zajlott, hogy kézzel lábbal mutogattunk, óriásiakat röhögtünk. Meg kell tanulnom koreaiul! Határoztam el.
Mikor éppen azt próbáltam elmagyarázni Jiminnek, hogy hogy kerültem idáig, bejött Jin.
- Szerintem én most magatokra hagylak titeket. - simította meg a vállamat.
- Szia!- mondta.- Én vagyok WWH.- vigyorgott. Hát ez szuper. Szerintem ez az egyedüli, amit angolul tud.
- Igen, tudom.- mosolyogtam rá, majd fordítóba gyorsan begépeltem egy mondatot.
"Van egy ötletem! Megtaníthatnál koreaiul, én pedig téged angolul!"Így kezdődtek el a rengeteg délutánt igyénybe vett nyelvórák. Mind ketten nagyon gyorsan fejlődtünk, amit azzal értünk el, hogy mikor Namjoon bent volt csak angolul beszéltünk, mikor pedig a többiek voltak bent, mint például JK, akkor csak koreaiul szólalhattam meg.
A menedzserük meghagyott nekünk egy hetet erre a fejlődésre. Nem csak nyelvben, hanem hogy megismerjük egymást, összekovácsolódjunk.A hangot nagyon hamar megtaláltam a fiúkkal. Legnehezebben V akart megnyílni, de RM megnyugtatott, hogy ne aggódjak, ő ilyen szűkszavú jellem.
Néhány dolog a fiúkról, amit ebben a hétben tudtam meg:
Namjoon( RM) : Nagyon figyel a bandára, összetartja őket, mégsem karótnyelt. Bármikor mehetek hozzá, ha valami kérdésem van, vagy bánt engem valami.
Jimin (JM): nagyon nagyon aranyos, nemcsak az icipici kezei miatt, hanem a jellemében is. Mint kiderült, de már sejtettem, meleg. Egyáltalán nem zavaró, sőt! Éppen emiatt a "mássága" miatt ért meg engem ő úgy, ahogy a többiek nem. Eddig szinte minden nap átjött este hozzám, hogy megnézzünk egy filmet.
Jungkook( JK): Jimin párja. Nagyon vicces,amikor angolul beszél. Olyan kitartás van benne, amit én még nem láttam másban. Valamelyik este megmaszírozta elgémberedett hátamat, azóta pedig 7 ember helyett 8 embernek a személyi masszőrem
Suga( Yoongi): csendes, és komolyabb mint a többiek. Nagyon értelmes. Elmondta,hogy hogy került ide. És itt nagyon elszégyelltem magamat. Hogy én panaszkodok a családomra, amikor őt aztán tényleg nem támogatta senki. És hova jutott el?! Elképesztő. ( Emlékeztető: önbizalmat tőle kell merítenem)
Hoseok: a csapat legderültebb, legbolondabb tagja, annyi hiperaktivitással, és lelkesedéssel mint egy kis óvodás. Nagyon cuki. Már az első perctől úgy kezelt, mintha már régen ismernénk egymást. Tanítgatott is néhány tánc lépést nekem.
Taehyoung (V): nagyon nehezen nyílt meg, most sem beszél sokat, mégsem ellenszenves, sőt! Yeontan ( a kutyusa) pedig eszméletlen aranyos.
Direkt a végére hagytam
Kim Seokjin ( Jin, alias World Wide Handsome) : Jin habár a legidősebb, a leghülyébb és legviccesebb a srácok közül. Szokása összeborzolni a hajamat, amiből mindig nagy verekedések lesznek :)
Valamint nagyon megnyugtató mellette lenni. És vele is lehet komolyan beszélni, akárcsak Yoongival. A korepetálásokon nagyon sokat beszélgettünk családról, Magyarországról, barátokról.
Utóbbinál az egész banda itt volt.
- Nem hiányoznak a barátaid?- kérdezte Jin és azzal a gyönyörű szemével belefurta magát a tekintetembe.
- Az az igazság... Hogy nincsenek barátaim.
A fiúk valamit szemmel megbeszéltek, amit én nem értettem. Ez ilyen belsős dolog, amihez bizony kell az a sok év tapasztalat amivel ők rendelkeznek.
- Az iskolában sosem voltam népszerű a lányok körében, mert elvileg elmartam mindenki elől a kiszemeltjét. Egy barátnőm volt. Dóri a neve. Nagyon hiányzik.. de ő utál.- nevettem fel keserűen.- A fiúk meg mindig csak egy alkalomra akartak kihasználni.Jimin odajött és megölelt.
- Remélem mostmár tudod.. nem vagy egyedül.Este az ágyamban egyszer csak hétszer pittyeget a telefonom.
Mind a hét fiú feltöltötte ugyan azt a képet, amin együtt vagyunk mind a nyolcan és valamin nagyon nevetünk.
Én éppen Jinre nézek, aki fél karral ölelt magához, mellettem JK csapott éppen egyet a combjára. Jobbján JM vetette hátra a fejét úgy kacagott, RM ezek hülyék alapján tenyerébe temette fejét, csak úgy mint Yoongi, Hoseok valami kitekert pózban fosta ( a képen is) a szót és még V is röhögött. Elég jó hangúlatú kép lett.
Az aláírás pedig annyi, hogy
With our 8. member. We love you Girl! :*Végre úgy éreztem,hogy megtaláltam azt a társaságot, aminek mindig is a része akartam lenni.
YOU ARE READING
I must be dreaming
RomanceKedves Naplóm! "A bőrönd pakolása közben, mikor a tankönyveimet hajigáltam ki eszeveszett állapotban a fiókomból, előkerült egy bőrkötéses könyv ( ez te lennél).De kezdjük az elejéről: Szeretnék kellőképpen bemutatkozni, hamár olyan őrültnek tűnök...