Titkok

30 4 5
                                    

Kedves Naplóm!

Már eltelt 2 nap, ma van péntek. Megint az edzőteremben kezdtem a napot. Jimin- Lie számára váltott a zenelejátszó. Én meg akaratlanul visszarepültem Magyarországba, az iskolámba. Töri óra után. A combom egyre jobban lüktetett. Nem! Nem állok erre készen. Gyötörnek a gondolatok , emlékek.
Eszembe jutott mit mondott Mark. Nem vagyok hajlékony. Ő nem tudta ennek az okát. Én igen. De nem mertem szembenézni vele. Ezt a titkomat senkivel sem osztottam még meg. Dórival sem.. elég! El fogok ájulni.
Bemegyek korábban a stúdióba és nyújtani fogok. Fájni fog. De megérdemlem.

A stúdióban voltam. Fekete cica nadrág, és egy pulcsi, ami fehér volt, buggyos az ujján.
Felszisszentem ahogy a fejemet a térdemnek nyomtam. Húzta a lábamat a nadrág alatt lévő szalag.
Gondolataimnak az ajtón belépő Mark vetett véget. Már egy csomó mindent megtudtam róla. Egyedül él egy kertes házban, nincsen barátnője és egy szomorú hír :Nem lehet kapcsolata, mert kirúgják az állásából.
- Wooow ki a világ legjobb tanítványa? Babyt senki sem ültetheti a sarokba!- kapott fel a feje felé, mint a híres Dirty Dancing jelenetben. Annyira nevettünk hogy Marknak a karja megremegett és ráestem. Elég intim pozícióba kerültünk. Fel akartam ugrani, de ő visszahúzott.
- Ne, maradj még! - suttogta.
Nem tudom meddig feküdtünk ott. Hallgattam a gyors szívverését. Egy ritmusban járt az enyémmel.
Nagy nehezen lekászálódtam róla.
-Folytassuk.- mondtam.
Mark beindította a Solot. Már nagyon jól ment. Lucas hasonmása elégedetten nézett engem. Szemét egy percre sem véve le rólam.
Fontos tudni, hogy a táncoknak csak egy részét tanuljuk meg és vesszük fel. Nem az egészet táncoljuk el.

Észre sem vettem, hogy bejött a DIWP igazgatója, akit az első nap már megismertem.
- Bravo!- tapsolt meg és végig nézett rajtam. Inkább végig stírölt.- Már tudom milyen ruhában leszel! - mondta, s elővett egy fekete szoknyát és egy fehér toppot, ami éppen hogy takarni fogja a mellemet.
- Mark neked pedig a következő lenne a feladatod. A Solo szuper választás. De az elejét és a végét tanítsd meg neki!- ( persze, hogy a seggrázós rész!)
- Nem fogok belőle ribancot csinálni!- szorította ökölbe a karját Mark.
- Erről nem nyitok vitát. Ez parancs. Vagy repülsz.- majd az igazgató bevágta az ajtót maga mögött.
Mark akkora cifra káromkodást hallatott amitől még én is elpirultam.
- Hallottad a főnököt. Jobb lesz ha... Átöltözöl...- mondta és összeszorította a fogát, mint aki fél, hogy nem fog bírni magával.
Gyorsan bementem a női mosdóba és leesett a tantusz. Szoknya. Látszani fog benne a lábam a tapasszal. Nem láthatja meg!! Akkor rákérdez és minden kiderül. De nem volt választásom. A rózsaszín tapasz nagyon feltűnő volt a falatnyi fekete szoknyában. ( De zárójelben megjegyzem, hogy az összhatás elég jól állt és hálát adtam Dórinak, hogy rávett,kezdjek el futni. Nagyon jó lett tőle az alakom )

Bementem. Mark tényleg nem bírt magával. Végignézett rajtam. Megpihentette a szemét izmos hasamon, majd megakadt a szeme a lábamon.
- Mi történt?- lépett közelebb.
- Hát.. legalább mostmár tudod miért nem vagyok hajlékony.
- Annyira meg szeretnélek ismerni. Úgy érzem ezer titok leng körül téged. Gyere el hozzám a hétvégén! Aludj nálam!
Nem tudtam mit feleljek. Mark nagyon népszerű a lányok körében, de a fiukéban is. Olyat is hallottam, hogy nem egy lánnyal kavart már a stúdióból. Ennek ellenére mégis igennel válaszoltam.
És elkezdtük a tánc végét... Ha ezt a szüleim látnák...
- Tedd a derekadra a kezed.- fogta meg meztelen hasamat és nyögött egyet. Mint aki tényleg nem bírja ki.
Valahogy vége lett az órának. A szoknya többször is felcsúszott és Marknak már véres volt a szája a sok beharapástól. Iszonyat szexi volt.

- Komolyan elmész hozzá?- kérdezte Dóri.
- Szerinted rosszul tettem? Én még nem állok készen... Tudod.
- Mark nem olyannak néz ki, mint aki az első adandó alkalommal leteperne. Bár az is igaz, hogy egy igazi rosszfiú - kacsintott a kamerába.- Képzeld el milyen hasa lehet!
- Jól van Dóri elég már! - nevettem rá.- Te csak koncentrálj Mátéra.

Csengettek és az orosz lány bejött. Hátha segít elterelni a figyelmemet a hétvégéről...

I must be dreamingWhere stories live. Discover now