A meghallgatás

17 4 0
                                    

Kedves Naplóm!
A BigHit Entertainment előtt állva óriási izgalom lett úrrá rajtam. Már nagy valószínűséggel a srácok is itt vannak. Mielőtt beindultam volna, a telefonomhoz nyúltam. És már nyomtam volna be Dóri számát. Amikor eszembe jutott, hogy ezt per pillanat nem tehetem meg. Egy mély sóhajjal beléptem a kiadóba.
- Hello! Az én nevem Luca!- mutatkoztam be a portán.
- Igen, már vártunk. Erre gyere.
Egy kedves nőhöz vezetett. Illendően meghajoltam előtte, mert koreaiaknál ez a szokás.
- Szia Luca! Az én nevem Harin. Én fogok neked segíteni, hogy a délutáni meghallgatáson minden flottul menyjen.
Bementünk egy hasonló csak sokkal nagyobb tánc terembe mint a DIWP- é.
- Na mutasd a táncokat, hogy miket tudsz.
Kellőképpen kifáradtam mire a végére értem.
- Jó, hát ez fantasztikus!!! Néhányat kiveszünk belőle és az lesz a feladatod, hogy rögzítsd, mi miután jön.  Na mármost pihenés képpen. A G-idle Oh my god száma még nem jött ki, azt csak neked küldték el videóban ha jól tudom.- bólintottam, de ezt már akkor sem értettem,hogy miért tették.- Ez azért van, mert a fiúk mivel benne vannak a szakmában már minden zenét kívülről fújnak. Ezt meg még nem ismerik. Így ez lesz a finálé számod. Ehhez kapsz ruhát is.
A sorrendem a következő lett.
Obsession( mivel a kezdő pocíziót máshogy nem tudtuk megoldani, csak ha ezzel kezdem), Solo, Fake love, Jopping, Kill this love, Black Swan és végül az Oh my god.

Nagyon nagyon sokat próbáltunk és úgy elszaladt az idő,hogy már csak fél óra volt a kezdésig.
- Oké, oké gyorsan, siess! -Nyomott a kezembe egy egybe fekete ruhát, aminek harang alakú volt az ujja és a nadrág részének az alja is lengébb volt, mégsem keltett mackós hatást, s alá még egy fekete boka lánc is került.A rajtam levő anyagot megkötötte dizájn gyanánt három csillogós ezüst öv és egy fekete csipkés gyönyörű mintás kesztyűt húztak az egyik kezemre. A másik szabadon maradt.
2 fodrász dolgozott a hajamon csodálatos kifordított 2 copfos fonást varázsoltak a fejemre, kicsit széthúzgálva. Egy sminkes pedig egy nagyon kicsi "make up"-ot tett rám.
- Gyönyörű vagy! -Állt meg előttem Harin.
Válaszul rámosolygtam és próbáltam leplezni az idegességemet.
Beléptem a terembe. De nem volt ott senki, csak egy üres pad, szemben velem.
- Kezdhetjük?
- De még nincsen itt senki.- mondtam.
- Ohh hát az azért van, mert egy armyt is behívtak, aki szintén táncos volt. A fiúk bent ültek, ő meg annyira izgult, hogy mielőtt bármit is csinálhatott volna elájult. De nyugi, minden rendben van vele. Legalább kapott egy autogrammot. Remélem neked jobban fog sikerülni ez, mint az eddigieknek.
- Remélem.- mondtam rekedten.
Lefeküdtem a földre. Elkezdődödött a zene és ahogy felültem ( ahogy a koreográfiában van, nem rontottam el és a fangörcsöt is sikerült elnyomnom magamban) megpillantottam a már a padon ülő társaságot.
Bal oldalon Hoseok ült, mellette Jimin mosolygott mint a vadalma, jobbján JK, mellette RM. És ekkor a tekintetem tovább siklott  Jinre. Úgy láttam rajtuk, hogy már kicsit reménytelennek látják azt, hogy találnak egy jó táncost. Hiszen nem én vagyok az első akit végig néztek. Na de folytassuk. Taehyoung, és végül de nem utolsósorban Yoongi.
Már a Jopping ment. Én szerintem beleadtam minden eddigi tudásom amit valahonnan összekapartam. És amikor már a Black Swanhez értem, Chim is kezével táncikált a padon.
Az Oh my godnál a fiúknak leesett az álla. Igaza volt Harinnak. Nem hallották még.
Kongás, kongás. Misztikus mégis tele energiával. Kesztyűs kezemet rányomtam a szememre, majd felvettem a végpozíciót.

Semmi nem történt. Jin mondott valamit koreaiul RM-nek, mire mindenki elkezdett nevetni.
Namjoon felém fordult és angolul mondta:
- Azt kérdezi,hogy eredeti szőke vagy- e.
Mire már belőlem is kitört a nevetés és a többiek sem bírták abbahagyni. Itt tudtam, hogy én kapom meg a szerepet.

I must be dreamingOnde histórias criam vida. Descubra agora