Manó

23 3 14
                                    

Kedves Naplóm!Szépen lassan felállított

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Kedves Naplóm!
Szépen lassan felállított. Levette magáról a pólót és kezdte kibontani a köntösömnek a madzagját. Nyugodtan, teljes hideg vérét összeszedve lehámozta rólam a testemet takaró anyagot. Csak gyorsan nézett végig, hiszen most nekem nem erre volt szükségem. És ezt ő is nagyon jól tudta.
Magát is kibújtatta a ruháiból. Ugyan nem tudta eltitkolni azt,hogy ő örül ennek a helyzetnek, mégsem csinált semmit.
Beemelt a kádba, majd utánam mászott. Hátamat mellkasának döntöttem és hagytam, hogy a szappannal átmosson alaposan mindenhol. Magamat is, őt is. Ezután csak áztunk a vízben. Fájós combomat masszírozta, egy szót sem szólt. Semmi olyat nem tett, amire én most nem lennék készen. Mikor a víz már kezdett kihülni, sajnálatomra kimászott és engem is kiszedett, majd rámtette a köntöst és ő is felvett egyet.
- Megleszel?- simította meg az arcomat azzal a tipikus szexi Jin nézéssel.
- Igen, menyj csak nyugodtan.- kerestem egy törölközőt.
Seokjin kisétált, szerintem most könnyebbít magán. Erre nem bírtam nem vigyorogni. Kérem szépen, hát ez mégis csak egy rohadt szexi Idol!!!!!! Maradhattunk volna tovább is abban a vízben :)

Jin azonban nem jött vissza. Pedig már délután három óra volt. Kopogtak az ajtómon.
- Na végre! Már azt hittem, hogy sose jö... -Ohh sziasztok. - köszöntem.
Kook és Chim lépett be az ajtón egy ajándék zacskóval a kezükben.
- Szia Luca! Hoztunk neked valamit, hátha feldobja az ágyban töltött napokat.
Örömmel vettem át, mintha szülinapom lenne. Egy giga mega vastag könyv volt benne, angol nyelven. Büszkeség és balítélet.
- Mindig is el akartam olvasniiii!- kiáltottam fel.
- Nagyon nagyon jó!- lelkesedett be Jungkook. - Az a legdurvább, amikor kiderül, hogy Mark Darcy mégiscsak szereti Lizit és az a katona, na ő a rossz fiú ne dőlj be neki!- nézett hatalmas kutya szemekkel.
Pislogás nélkül meredtünk rá Jiminnel, majd egyszerre tört ki belőlünk a nevetés.
- Hogy te mekkora állat vagy Jeon Jungkook.- visított a röhögéstől Chim.
- Köszi, mostmár felkészült olvasó leszek.
- Nem értem.- biggyesztette le ajkát Kuksi.
- Mit nem értesz?- lépett be Jin, mire nagyot dobbant a szívem. Irtó szexi volt. A haja a szokásosnál jobban fel volt zselézve, pedig ameddig én itt voltam, addig sosem volt gomba friszkója. Fekete bőr dzseki, kék farmer, kezében pedig egy lyukacsos óriási dobozt cipelt.
- Ne haragudjh hogy nem jhöttem előhbb.- lihegett. - Csak egyszerűen nem találtunk sehol... Na majd meglátod, hogy mit.
- Ez hatalmas Jin, mi van benne? - emeltem fel a tetejét.

Egy induri-pinduri, csaholó golden retriever volt benne.
A meghatottságtól teljesen könnybe lábadt a szemem. Felkaptam a kiskutyust, belepusziltam a buksijába, aki erre telenyalta az arcomat.
- Hé!- mondta Jin a szőrgombócnak. - Idáig még én sem jutottam.
Erre mindannyian felröhögtünk. Én hülye meg azt hittem, hogy lelépett.
Jimin és Kook kimentek, magunkra hagyva minket.

- Szóval tetszik? Mondtad, hogy nagyon hiányzik a kutyusod.
- Köszönöm szépen. Úgyis szerettem volna egy játszó társat neki! Szebbé tetted a napomat!- dörzsöltem össze orromat a nedves csöppségével.
Egész nap együtt játszottunk hárman. Én, Jin és Manó.

Seokjin este fél 12 kor készülődött, hogy visszamegy a szobájába, mert Manó már nagyon kinyúlt ezután a hosszú nap után.
- Ne menyj eeeeeel.- mondtam egy kicsit hevesebben, mint terveztem volna.
Jin erre fél szemöldökét felvonva elvigyorodott és elment átöltözni. Ennyi idő alatt én is átvedlettem pizsamában, ami most rövid volt. Egy haspóló és egy rövid gatya. Éppen a szalagokat tettem volna fel estére, amikor megérkezett

- Várj, segítek!
- Köszönöm.- vágtam hátra magam.
- Ma nagyon rossz vagy, te lány! Nem kellett volna itt tartanod.
- Uralkodj magadon!- kacsintottam.
- Megőrítesz ugye tudod?- röhögött fel.


I must be dreamingWhere stories live. Discover now