22.rész

124 19 1
                                    

Junmyeon POV

Yixing meggyőzése nem volt egyszerű feladat. Az ősi gyógyító igen csak makacs volt, csak hosszas beszélgetés után tudtam rávenni arra, hogy jöjjön velem. Utálta Sehun családját, mint a bűnt és látszólag még mindig semmi kedve nem volt ehhez az egészhez. De legalább sikerült tervem egy része.

-És arra van ötleted, hogy jutunk be a palotába? - Kérdezte Yixing, ahogy gyalogosan haladtunk át a hatalmas és sötét erdőn.

-Mire gondolsz? Csak bemegyünk és kész.

-Én ugyan nem fogok találkozni Sehunnal, az biztos. Elég volt számomra az, amikor csecsemőként láttam.

-Yixing!

-Na meg... még ha egyáltalán van is némi vendégszeretet Sehunban, azt biztos, hogy nem rám fordítja. Nem engedne be a palotába. - Sajnos igaza volt Yixingnek. Sehun nagyon bizalmatlan személy volt. Sokáig a szolgákon kívül senki nem léphetett be az uralkodó palotába; Jongin volt az első kivétel ez alól. Eleinte azt hittem, őt is máshova viszi, nem a tényleges otthonába. - Akkor most mit csinálunk Junmyeon? A démonok pillanatok alatt érzékelik, ha valaki idegen van a közelükben. Nem tudunk beosonni. - Erre csak gondterhelten sóhajtottam egyet. A gázon lévő kanna hangosan sípolni kezdett, mire levéve azt a lobogó lángról, kitöltöttem a felforrt vizet a közelemben lévő csészébe, mibe már előre, gondosan elkészítettem a gyógyító tealeveleket.

-Akkor holnap muszáj lesz megkeresnünk Minseokot. Ha másra nem is, rá még talán hallgat Sehun. - Helyeztem a kellemes, narancsos aromájú mézes taát Yixing elé, ki elégedetten kortyolt meleg italába.

-Sok dolgot teszel Jonginért. Vajon megéri?

-Jongin a barátom. - Jelentettem ki határozottan. - És az, hogy jelenleg ilyen állapotban van, nem az ő hibája. Mindez most azért van, mert azon a napon - mikor Sehun apjával szembe került - meg akarta menteni a társait. Nem futott el, mint egy gyáva nyúl, hiába tudta, talán a végzetébe megy. Mindennél jobban szeretnék neki segíteni, hogy vissza tudja nyerni a józan eszét. - Yixing erre megértően bólintott egyet.

-Szép dolog a barátainkért küzdeni. - Kortyolt ismét egy nagyot. - Na meg... mind tudjuk, mi annak a következménye, ha az utolsó angyal is meghal. Ezt pedig szerintem senki nem akarja.

(...)

Minseok megtalálása nem volt egyszerű. Yixinggel hetekig kutattunk utána, én pedig aligha tudtam rendesen a feladatra koncentrálni. A gondolataim hátterében folyamatosan ott volt Jongin. Jelenleg egyedül volt és ki tudja, mit csinál ő, vagy épp Sehun. Csak abban reménykeztem, Sehunnak legalább annyi esze van, hogy néha ránéz a társára. Jongin már akkor is teljesen megrökönyödött volt, mikor hetekkel ezelőtt elmentem a palotából, akkor most milyen lehet? A rajta lévő végezetes jel csak még inkább gyengíti az idegeit; már így is az idegösszeroppanás szélén állt. Ráadásul most még én sem vagyok mellette, nem hogy Sehun.

-Ne aggódj ennyire Junmyeon. Nem lesz semmi baja. - Próbált nyugtatni Yixing, most viszont mondhatott bármit, semmi sem segített.

-Te nem láttad már egy ideje őt. Nem tudod, milyen állapotban van már hónapok óta, az utóbbi napokat pedig inkább ne is említsük.

-Nyugi. Ha folytonosan csak aggódsz, nem leszünk előrébb. Tudom, hogy a szíveden viseled Jongin sorsát, de azzal, hogy sajnálod, nem lesz neki jobb. - Igaza volt Yixingnek. Nem lesz neki jobb. Én mégis aggódtam továbbra is. Olyan tehetetlennek érzemtem magam.

(...)

Nem túl kellemes körülmények között, de végre megtaláltuk Minseok hyungot. A régi, kissé romos házában találtunk rá, épp egy... igen fontos dolog közepette. Minseok nadrágja lecsúszva, a bokái körül, erős karjaiban Jongdae, aki az őrző dereka köré tekert lábakkal tartotta magát, miközben hyung amennyire csak tudta, a falhoz préselte őt.

Angyalom - Sekai f.f.Where stories live. Discover now