Nos... Sziasztok!
Most, hogy már megszámolni sem tudom, pontosan mióta nem frissítettem ezt a sztorit, rendeztem el végre a fejemben, hogy mi van, mit akarok és előreláthatólag mi lesz.
Először is köszönöm, hogy ennyien olvassátok a sztorit, sokan nem régen találtak rá és már darálták is le az egészet pár nap alatt. És emiatt egyben szörnyen sajnálom is, hogy nem hoztam nektek már régen új részt és, hogy egy árva mukkot sem mondtam ez idáig.
A helyzet az, hogy szeretném ezt a sztorit befejezni, ugyanis borasztóan idegesít, hogy itt áll befejezetlenül a szerintem egyik legkomplexebb és legeredetibb történetem. Viszont amennyire szerettem és lelkesen írtam pár évvel ezelőtt a wattpadra, a lelkesedés valahogy úgy kopott el útközben. Néha még visszatérek egy-két os-el, mert szeretek írni, viszont lustaság, írói blokk vagy a sűrű egyéb tennivalók listája miatt e, de valami miatt biztosan nem megy az írás. Egyszerűen nem jönnek a szavak úgy, mint régen. Emiatt pedig háromszor annyi munka bármit is összehozni, ráadásul helyenként már erőltetettnek érzem a megfogalmazást. Akármennyire az egyik legeredetibb ötletem, nem vagyok elégedett a sztori második felével, szerintem romlott a színvonal, ez pedig nagyon, nagyon zavar. És szerintem nem azt érdemlitek, hogy egy magamból kipréselt valamit rakjak le elétek.
Emiatt írom most, ezt a kis tájékoztatót. Hogy elmondjam, mennyire hálás vagyok nektek, amiért még itt vagytok, és hogy elmondjam, mennyire sajnálom, amiért nem megy ez most.
Nem ítélem a sztorit befejezetlen sorsra, de azt sem ígérem, hogy most, ezekben a hónapokban, vagy években lesz befejezve.
Szóval... Ez a helyzet. Nem megy az írás, magam sem tudom miért, de próbálok rajta dolgozni, javítani, próbálom magam ilyen téren összeszedni. És tényleg... Még egyszer köszönöm nektek!
Nem várom el, hogy majd ha fogom tudni ezt folytatni, akkor is itt lesztek még, de őszintén hálás vagyok màr az eddigiekért is. ^^
Addig is... Köszönöm, ha elolvastad ezt és megértesz. Tanulj, de pihenj is, vigyázz az egészségedre! Köszönöm mindenkinek! ^^
ESTÁS LEYENDO
Angyalom - Sekai f.f.
Fanfic"Soha nem voltam elismerést érdemlő ember. Én csak el akartam tűnni."