Justin eliyle çenemi tutup kendine çevirdi. " O Seni seviyor."dedi
"Banane."dedim ve arabanın kapısını çarparak arabadan indim.
Aptal ya onu sevdiğimi bilmiyor belki ama aramızı yapıyor biyerine girsin.
Evin kapısını açtım. Ve içeri girdim. Öğleden sonra okula gitmeyi düşünmüyordum. Annemin bana bir şeyler bıraktığını biliyordum ama alıp yemeye üşeniyordum.
Koltuğa uzandım ve olanları düşündüm. Neden? Neden beni sevmesine rağmen benimle yarıştı neden bana düşmanmış gibi davrandı?
Kafamda cevaplanmamış sorular vardı. Evet üzgündüm ama neye? Anlam veremediğim sorulardan biri de bu. Justin'in beni sevmediğini öğrendiğime mi üzülmüştüm? Yoksa onun beni sevdiğini öğrenmeme mi?
Kafamda milyonlarca sorular ama anlamadığım neden bunu hailey'e söylemişlerdi. Kendileri bunu çözemezler miydi? Açıklaması olmayan bazı sorular...
Sadece bunları kafamdan uzaklaştırmam gerekiyordu yada gerçeklerle yüzleşmek . O okula gidecektim...
3 ay sonra.
Ah olaylar peşimi bırakmıyordu. Şu mal Zayn'ın birde seveni çıktı ve tahmin edin kim? Madison... Evet okulun en alakasız kişisi üstelik platonik derecede aşık.
Ve ne oldu? Lanet olası Zayn benim arkadaşlarıma benim hakkımda bilgi öğrensinler diye onlara beni sevdiğini söylemiş. İnanmıyordum. Ve ne oldu?
Madison hanım hakkımda durmadan saçma konuşmalar yapmaya başladı.
Gerçekten hepsi malın teki...
Ama ben bir şeyi hala merak ediyorum justin'in sevdiği kişi uzun zaman geçti bilinmeyen hesabı kapattım ama hala o kızı merak ediyorum.
Telefonumu çıkardım haftasonuydu. Ve instagrama girdim.
Selenagomez:juss sana bir şey sormak istiyorum.
Telefonumu kenara koydum. Ve beklemeye başladım aradan 10 dakika geçince cevap verdi.
JustinBieber: efendim Selena
Selenagomez:Justin ben bir şey merak ediyorum sen zayn'ın sevdiğini yani maalesef ben ama biliyordun. Ama merak ediyorum senin sevdiğin var mı?"
JustinBieber:aramızda kalacağına söz vericeksen?
Selenagomez:söz
JustinBieber:insanım... Ve herkes gibi benimde bir sevdiğim var değer verdiğim beklediğim bana bakmaya cağını bilsem bile ona bakmaktan gözümü alamadığım biri...
Selenagomez:peki kim?
JustinBieber:orası bana kalsın bu kadar bile fazla sel.
Selenagomez:ama merak ettim ben.
JustinBieber: ama söyleyememem daha iyi benim içimde kalmalı unutmayı deniyorum.
Selenagomez: anladım😒
Telefonumu kenara koydum. Ve üzerime bir şeyler geçirmek için yukarı çıktım.
Üzerime lacivert Jean bir hırka ve içine beyaz tişört altıma siyah bir tayt ve konverslerim.
Dışarı çıktım. Ve şuan aklıma gelmesi biraz tehlikeli bir şey yapacaktım Justine zayn ile görüşmek istediğimi söyleyecektim. Aklımdaki düşünce ise justinin kimi sevdiğini öğrenmekti ve bunu sadece bir şekilde öğrenebilirdim.Justini aradım çalıyor ve.
"Alo"
Justin naber?
"İyi senden?"
Bende iyi senden bir şey isteyecegim.
"Söyle"
Bana Zayn'ın telefonunu ver.
"Ha?"
Numarasını ver , ona bir şey söyleyeceğim konuşmam gerek.
"Ciddi misin?"
Yalan söyleyecek halim mi var?
"Tamam watsaptan atıyorum."
Ardından telefonuma gelen mesaj sesiyle numrayı aldım ve mesaj yazdım.
Benimle S******** cafede buluş birazdan orada olacağım gel çabuk.
Bu söylediğim mantıklı değildi. Ama yapacaktım. Aklıma hakim olamıyordum.
Merhabalağğ ben yazar nasılsınız umarım hikaye iyidir çünkü ileride bayağı maceralar olacak umarım beğenirsiniz
~sevgiler Nilay 💕
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Spark(zaylena)
Fanfiction"Aşk, tutku kıvılcımında tutuşup özlem ateşinde yanmaktır."