Tatilin son günü
Son günümüzdü ve yarın eve geri dönecektik.
Burayı sevmiştim ama bir o kadarda yaşadığım olay canımı sıkmıştı. Ama şuan her şeyin iyi olması için çabalıyordum.
Selenadan
Sabah kalktım ve yeni bir güne hafif bir telaşla başladım. Yarın geri dönüyorduk burayı bırakmak bana biraz zor gelecekti.
Ama bir yandan annemi özlemiştim. Ve cidden yaşadığım olay beni hırpalamıştı.
Tek istediğim güzel bir hayattı. Sorunsuz bir hayat demiyorum çünkü sorunsuz bir hayat yoktur ama büyük olmayan sorunlar bence hayata tat katar ama biri tarafından kaçırılmak değil.
Otelden dışarı çıktım. Ve biraz sahilde dolaştım. İçimde bir sıkıntı vardı şuan her şey iyiydi ama bir sıkıntı içimde her şeyin kötü olacağını söylüyordu.
"Sel naber?"dedi Abel olduğunu düşündüğüm kişi
"Aww Abel burda ne işin var?"dedim
"Teklifimi düşündün mü diye soracaktım."dedi
"Abel aslında ben şunu söylemeliyim ki bu aralar moralim bok gibi ve hiç bir şeyden zevk almıyorum zaten hayat beni fazlasıyla yormuşken bir de bir ilişkiyi çekecek havamda değilim. Yanlış anlama iyi bir insansın ama benim yeni bir ilişki için ne gücüm ne cesaretim var."dedim
Abel anlamış gibi kafa salladı. "Ben artık gideyim."dedi ve oradan uzaklaştım.
"Selenaaa birazdan doğa yürüşüne gideceğiz ve sende geleceksin ve itiraz kabul etmiyorum son gün zaten."diye hailey'in mesajını da okumamla biraz rahatlamış gibi oldum otelde boş boş oturmak yerine temiz hava iyi gelecek diye düşündüm. Ve otele girdim.
_____________
Hangi şortumu giymeliydim karar veremiyordum.Üç tane seçmiştim ve bu üçü arasında kalmıştım. Ve gerçekten şuan zevklerim berbat işliyordu. Bu yüzden gözlerimi kapatıp herhangi bir tanesini seçtim .
Telefonumun şarjının bittiğini gördüm kaçırıldığım geceden beri şarja takmamıştım.
Telefonumun şarj cihazını arıyordum. Ve bulamıyordum. En son yatağın altında olduğunu fark ettiğimde elimi almak için attım.
Ancak elime gelen notla biraz şaşırşamda notu aldım.
Bu şarjı ve notu buraya koymak zor olmadı ama benden kaçacağını mı sanıyorsun? Kendi iyiliğin için saat 10 da benimle parkta buluş eğer buluşmazsan sonucunda olacaklar beni ilgilendirmiyor :-)
Mektup damarlarımdaki kanın kurumasına sebep olurken sesli sayılabilecek bir şekilde yutkundum.
Bir kez olsun normal bir hayatım olmayacak mı benim?? bunu yapacaktım. Daha doğrusu yapmak zorundaydım arkadaşlarıma aileme zarar verebilirlerdi.
Derin bir nefes aldım. Bunu Zayn'a bildirmeli miydim? Yoksa onları bu işe katmamalı mıydım?
Onları bu işe katmamayı seçtim ama önce şu doğa yürüyüşü için giyindim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Spark(zaylena)
Fanfiction"Aşk, tutku kıvılcımında tutuşup özlem ateşinde yanmaktır."