30.bölüm

29 9 94
                                    

Multiye düşüyorum elli kere attım ama yine atıcam neyse bölüme geçelimm

Elimi Zayn'ın kalbinden çektim. "Ben artık gitsem iyi olur zaynieee çünkü bayağı geç oldu annemin yanında olmalıyım. "Dedim

"Annene söyleyecek misin?"dedi

"Babamın şerefsizliklerini mi?"dedim

"Evet"dedi

"Hayır tabii ki annemde kalpten gitsin istemiyorum sende saklarsan çok memnun olurum."dedim

"Tabii ki saklıyacağım."dedi

"Teşekkür ederim iyiki varsın."dedim

"Sende iyiki varsın."dedi

Yaklaştım ve dudağına kısa bir öpücük bıraktım. Ve geri çekilip kalktım.

Evin yolunu tuttum. Bu saatte muhtemelen otobüs yoktu ama ben yinede şansımı deneyecektim.

Otobüs durağında gittim. Ve beklemeye başladım.

Ne kadar süre geçtiğini bilmiyordum. Ama biraz süre sonra otobüs gördüm cidden şanslıydım. Çünkü bu saatte otobüs bulmam bir mucizeydi.

Otobüs durunca adımımı atıp içeri geçtim. Ancak kimse yoktu. Otobüste tek olmak beni korkutuyordu.

Otobüse bindim. Ve en ön tarafta bir yere oturdum. Ve otobüs kalktı.

Çok yavaş gidiyorduk bu hızla yarına eve ancak ulaşırdım. Adam yaşlıydı. Ve çok fazla tuhaf hareketlere sahip değildi. Hah gerçi otobusçünün ne gibi bir hareket yapmasını bekliyorsam?

Gözlerimi cama dikmiş. Neden ineklerin dört tavukların iki ayağı olduğunu düşünüyordum. Cidden babam ölmüştü ama ben tavukların ve ineklerin ayaklarının sayısını düşünüyordum.

Saçma düşüncelerimi bölen yaşlı otobüsçünün konuşmaya başlaması oldu.

"Güzel kızım senin bu gece vakti dışarda tek başına ne işin var?"dedi

Sanane amk sanane keyfimin kâhyası mısın?

"Şey bir işim çıkmıştıda o yüzden mecburiyeten çıkmak zorunda kalmıştım."dedim

"Anladım."dedi ve tekrar yola döndü.

Bense gözlerimi tekrar cama odaklamıştım.

Gece vakti iki bina arasında öpüşen sevgililer çöpleri karıştıran köpekler kediler...

Bir dakika o da ne? Karanlık sokakların arasında neden Zayn'ı görmüştüm. Ya da gördüğümü sanmıştım.

Hemen otobüsçüye durmamız gerektiğini söyledim. 50$ vardı yanımda ve bozuk olmadığı için direk oraya bıraktım.

Ve otobüsten indim. Doğruca o karşıya geçtim. Ve karanlık sokak arasına baktım. Çok karanlıktı hemde çook.

Korku dolu gözlerle oraya bakıyordum. Onu görmüştüm ama şimdi nereye gitmişti ?

O sokağa girmeli miydim bilmiyordum ya Zayn değilse ozaman ne olacak?
Bir anda kendimi oraya attım. Çok korkuyordum.

Ama bir şekilde daldım oraya ancak ellerim titriyordu. Biraz ilerledim karanlık  sokakta.

Ardından önüme bir araba çıktı hatta iki tane ve bir kaç adam...

Gözlerimi adamlardan birine diktim ve yüzünü tanımaya çalıştım. Evet bu zayndı ama daha yeni buluşmuştuk ne ara bu çocuk buraya gelmişti. Üstelik bu arabalardan hiç biri Zayn'ın arabasına benzemiyordu.

Korkudan ses çıkmasın diye yutkunmuyordum bile hızlıca gidip arabalardan birinin arkasına saklandım. Ve onları dinlemeye başladım.

"Abi hepsi bu çantada var sen merak etme."dedi bir tane adam

"Afferim umarım kilosu doğrudur yoksa kötü şeyler olur."dedi Zayn sandığım kişi

"Hadi ama Daniel bizde yalan olmaz 250 gram MDMA dedin bizde getirdik tartımı getirelim yanında?

Daniel mı? Ama bu bildiğimiz Zayn ayrıca neden bu adam Zayn'a bir şey getiriyor ve MDMA ne?

Onlar konuşmaya devam ederken Zayn sandığım kişinin telefonu çaldı ve buradan biraz uzağa gitti. Konuştuğu adamda orda duruyordu ve eline telefonunu alıp uğraşmaya başladı.

Bende telefonumu elime alıp MDMA' nin
ne olduğuna bakmak için telefonumu çıkardım.

Google arama yerine MDMA yazdım. İnternet çok hızlı olmasada yüklendi.

Websitelerden birine girdim.

MDMA nedir ? Ne işe yarar?

Metilenoksimetamfetamin (MDMA) adlı kimyasal bir maddenin sokaklarda kullanılan uyarıcı uyuşturucu türüdür. Genellikle renkli küçük haplar şeklindelerdir ve ağızdan yutularak alınırlar.

VÜCUDA ZARARLARI

Kullanıldığı anda etkileri

Ekstazi, merkezi sinir sitemini etkileyerek bu sistemin oldukça hızlı çalışmasını sağlar ve sanrısal görüntüler görmeyle ortaya çıkar. Hap alındığı andan itibaren 20 dakika içerisinde etkisini gösterir. Aşırı mutlu ve enerjik hissettirmesi ile bilinir. Ortalama bir saat içinde de bu hisler zirve noktasına ulaşır. Etkisi geçtiği andan itibaren yaşanılan o mutluluk ve enerji halleri tam tersine dönüşür. Aşırı yorgunluk ve mutsuzluk ortaya çıkmaktadır. Bu evreye düşüş evresi denir.

Kullanıldıktan sonra etkileri

Bu uyuşturucu nabız ve tansiyonu hızlandırdığı için vücut ısısını yükseltmektedir. Bu hapı alan kişilerde iştah kaybı olur hatta genellikle kusma gerçekleşir. Kullanıcıların birçoğunca aşırı terleme ortaya çıktıktan sonra çene kitlenmesi, dişleri gıcırdatma ve göz bebeklerinde aşırı büyüme görülür. 

Kalıcı hasarları

Bu uyarıcı uyuşturucuyu kullananların beyninde sinir zehir etkisi yaramaktadır. Bu da ekstazi kullanan kişilerin depresyona olan eğilimleri arttırır, odaklanma yeteneği oldukça zayıflatır ve hafıza ciddi anlamda zarar görür. 

Bu iğrençti ve bu uyuşturucu en tehlikeli uyuşturucular arasındaydı. Peki Zayn bunları ne yapacaktı?

Uyuşturucu uyuşturucu bu kelime aklımda dolanmaya başlamıştı. Zayn uyuşturucu mu kullanıyordu ya da alıp satıyordu?

Neydi bu şimdi nerden çıkmıştı? Zayn ve uyuşturucu...

Zayn adamın yanına geldi ve konuşmasına devam etti.

"Tamam adamların bakacak sana güveniyorum Richard ama aksi bir olayla karşılaşırsam kendini ölmüş bil."dedi

"Ve ekledi "Al sana 2.768$ sahte olmadığını gördüğümde kalan miktarı da veririm. Şimdi kaybol!"

Ben de onların konuşması bitmeden biraz önce hızlıca ordan uzaklaştım.

Tam sokaktan dönüyordum ki arkamdan bir ses duydum.

"Heyy sen!!! Çabuk gel buraya!!"

Ayaklarımın uclarından kafama kadar titriyordum.

Bu benim sonum olabilirdi adam muhtemelen peşimden geliyordu. Bense sadece korkuyordum. Her şey bitmişti ve ben daha annemin yanına gidemeden babamın yanına gidiyordum...

Biraz ekşın yapmaya karar verdim geçiş bolumleri olana kadar düz aşk sahneleri yazmak istemedim biraz haraketli bölümler olsun istiyorum burası çok klasik oldu biliyorum ama bayağı değişik şeyler olucak sizce Zayn eroinci mi? Uyuşturucu mu kullanıyor yorumlarınızı bekliyorumm.

Spark(zaylena)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin