Zayndan
Gigi ile dudaklarımızı ayırdığımızda ikimizde nefes nefese kalmıştık.
Ona aşık mıydım bilmiyordum ama ona değer veriyordum bana iyi hissettiriyordu.
Onunla nasıl tanıştığımıza gelirsek , o benim ortaokuldaki aşık olduğum kızdı ozamanlar çok konuşmazdık.
Zaten onun da sevdiği başka biri vardı. Ve ozamanlar benim varlığımdan bile haberi yoktu.
Şuan üniversitedeyiz ve bir şekilde internetten beni bulmuş bana beni sevdiğini söyledi ve bende ona eski duygularımdan bahsettim.
Çıkma teklifimi de edince zaten aramızdaki bu tuhaf bağ bir ilişkiye dönüştü.
Birbirimizle sarılırken telefonum çalmaya başladı. Kim olduğunu merak ettiğim için açtım.
Liamdı. Yeşil tuşu kaydırdım.
"Alo"
"Alo abi çok uzatmayacağım çünkü çok önemli bir sorunumuz var."
"Ne oldu?"
"Abi Selena bir uçurumun kenarına ağlayarak gitmiş. Onu takip etmemi istemiştin bende ettim. Durumu iyi değildi. Bence bir bakmaya git."
Duyduğum şey başımın dönmesine sebep olmuştu. Tamam ona aşık değildim. Ama sonuçta değer veriyordum. Zamanında ölüp bittiğim tek kişiydi.
Hızlıca arabama binip Selena'nın gittiği yere sürdüm.
Korkuyordum. Çünkü selenaya çok kötü davranmıştım. Ona bir şey olursa vicdan azabından ölürdüm.
Onu durdurmalı ve güzel şeyler yaparak onu iyi hissettirmeliydim.
Arabayı Selena'nın bulunduğu yerin önüne çektim. Ve hızla uçuruma tırmandım.
Ayağım bir çok kez kaymıştı. Ama bunlara rağmen pes etmemiş ve tam en üste çıkmıştım.
Ordaydı...
"Selenaa!!"diye bağırdım sesimin yüksek çıkmasını umarak.
Arkasını döndü.
"Neden geldin? Rahat bırak beni"
Bu tepki biraz canımı sıkmıştı böyle olmamalıydı.
"Selena yapma! İntihar seni nereye götürecek ?"dedim ama gözlerini hırs bürümüştü zamanında bana aşkla bakan gözlerin şuan nefretle baktığına yemin edebilirdim.
"İntihar beni nereye mi götürecek? Söyliyeyim acılarım bitecek! Seni ve aşk dolu gözlerle baktığın sevgilini görmek zorunda kalmayacağım. Kalbim daha fazla parçalanmayacak, hergün ruhen ölmek yerine bir kere fiziken öleceğim. Sayayım mı daha?"
"Selena bak daha çok gençsin yeni yeni kişilerle tanışacaksın hayatına yeni insanlar girecek evleneceksin çocukların olacak seni benden bile daha çok sevecek bir eşin olacak."
"İstemiyorum zayn! Ben senden başka biri benim eşim olsun istemiyorum senden başka biri hayatıma girsin istemiyorum. "
"Ölmek beni sana getirecek mi peki? Sen canına kıyınca ben senle mi evleneceğim? Peki ya seni sevenler onları düşünmüyor musun? Annen? Tay? Ha? Onları hiç mi umursamıyorsun?"dedim zorla nefes alırken
"Ölmek bir kere canımı acıtacaksa eğer yaşamak daha çok acıtıyor. Her gün senin bir başkasına aşk dolu bakman her gün beni sevmediğini söylemen artık beni çok üzüyor. Neyi yanlış yaptım ben? "dedi gözlerinden akan yaşlar bitmek bilmezken
"Sadece güçlü olmalısın her gecenin ardından güneş doğar. Sende unutacaksın ve hayatına devam edeceksin. Unutma ki hiç bir şey senden önemli değil."dedim
"Neden buradasın ha? Neden sevmediğin bir insan için burada dil döküyorsun?"
"Çünkü sana değer veriyorum. Sana aşık olmamam seni önemsemediğim anlamına gelmez. Bu sadece senin için değil her insan için böyle."dedim
"Değer? Hahaha değer ha? Biliyor musun zayn en çok acıtan şey aslında şu ki..."
Konuşmasını bitirmedi ve biraz daha uçurumun kenarına yaklaştı.
"Selena!!!??!" Dedim çünkü korkuyordum.
"En çok acıtan şey şu ki senin zamanında benim için ölüp biterken şuan benim senin için aynı şeyleri yaşamam... Ne tuhaf değil mi? Üstelik şuan yapmadığım bir şeyin cezasını çekiyor olmam ayrı bir trajedi... " dedi
Ve ekledi " Ama Zayn ben cidden ilk defa birine bu kadar aşık oldum. Hiç kimse bana senin hissettirdiklerini hissettirmedi...
O sırada Selena cebinden bir şey çıkardı yaklaşınca bunun bir silah olduğunu görmemle şok oldum.
Silahı kaldırdı ve kafasına dayadı.
"Selena yapma nolur."
"Bu bir peri masalı Zayn ve mutlu sonlar yok."
Bitti oy vermeyi unutmayın tşk öd bb
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Spark(zaylena)
Fanfiction"Aşk, tutku kıvılcımında tutuşup özlem ateşinde yanmaktır."