34.bölüm

31 11 183
                                    

"Zayn?"dedim onun burda ne işi vardı?

"Sel ben senin ev arkadaşınım sen sormadan söyliyeyim ben ."dedi

Hala inanamıyordum. Sonuçta oda lisede bir inekti. Kavga ettiğimiz zamanları asla unutmazdım. Ben son zamanlar dersleri boşlamıştım ama o gayet dersleriyle ilgili diye biliyordum. Onun niye böyle bir üniversiteye geldiğini anlamamıştım.

"Senin için geldim. Hem zaten puanimda düşündüğün kadar iyi değil."dedi sanki aklımı okumuş gibi

Ona odasını gösterdim ve yerleşmesine yardım ettim.

2 ay sonra

Üniversiteye geçmiştik. Çok güzel bir histi. Peşimdeki adamlar ne oldu bilmiyordum .

Hala özel polisler benle değildi tehlike geçmişti sanırım uzun zamandır ne bir mesaj ne bir tehdit almıyordum.

Hayatım düzene girmişti üniversiteye başlamıştım Zayn ben hailey ve justin aynı sınıftaydık iki ay olmuştu ve ben buraya alışmıştım.

Annemden uzaktaydım. Evet ama sevgilim ve arkadaşlarım burdaydı.

-------

Yine sabah uyanmış güzel bir güne başlamıştım. Eski kötü günlere geri dönmek istemiyordum çoğu kötü şeyi atlatmıştım zaten.

Annemde babamın ölümünü atlattığını ama beni çok özledigini söylüyordu sürekli.

Yatağımdan kalkmış giyinmiştim. Okula gitmek için hazırlanmış. Sütle karıştırdığım mısır gevreğini de yiyip evden çıktım. İki odı güzel bir evdi kaldığım yer. Kirasıda gayet uygundu. Zaynla beraber kalıyorduk tuvalet banyo mutfak ortak ama yatak odalarımız ayrıydı.

O sabah hep çok erken çıkardı o yüzden okulda görüşüyorduk.

Ayakkabılarımı giyip hızlıca evden çıktım.

Ve okulun yolunu tuttum. Aslında üniversitenin demeliydim ama ben hala alışamamıştım.

Okula girer girmez tuhaf bir seyle karşılaştım. Hailey ve Justin ilerde kavga ediyordu okulda çok fazla insan yoktu bu yüzden kimsenin ilgisini çekmemişti olay.

Tartışmaları bitince Justin küfür edip ordan ayrıldı. Hailey ise ağlamaya başlamıştı.

Yanına doğru ilerleyip ne olduğunu sordum .

Elimi hailey'in yüzüne götürdüm. Ve sordum " hails ne oldu?"diye ama o hiç beklemediğim bir tepki verdi.

"Çek o sikik ellerini."dedi ve ellerimi itti.

"Hey sen iyi misin?"diye sordum tekrar

"Senden iğreniyorum ne kadar iğrenç bir insansın sen tanrı senin belanı versin pis sürtük."dedi

"Hey ne oluyor? Bilmeden bir şey mi yaptım?"dedim

"Hayır bilerek yaptın."dedi ve konuşmaya başladı.

"Sen ne kadar iğrenç bir insansın neden gidip justin'e martin denen şerefsiz ile beraber olduğumu soyledin gerizekalı?"dedi

"Hailey mallaşma ben kimseye bir şey söylemedim."dedim

"Kıskanç pislik hep ona göz koymuştun değil mi ayırdın bizi mutlu musun? Ama ben sana göstereceğim. "dedi ve yanımdan ayrıldı.

Ben bir şey anlamamıştım kimseye bir şey söylememiştim ki?

Peki ya justin'e neden öyle bir şey söylediğimi düşünmüştü?

Yine olaylar neden boka sarmıştı anlamamıştım. Buna ragmen merdivenlerden çıkıp üst kata ulaştım.

Sınıfa doğru ilerledim. Ve hafif aralık kapıyı açıp içeri girdim.

Gördüğüm manzara beni şoka sokmuştu hailey zayni çekmiş bir şeyler anlatıyordu.

"Hah baş karakterde geldi."dedi hailey ve konuşmaya başladı.

"Zayn sen bu sürtüğün gerçekten seni sevdiğini mi sanıyorsun eğer öyleyse yanılıyorsun çünkü seni sevdiği falan yok kaç senedir takıntılı derece justin'e aşık ve ona yakın olmak için seni kullanıyor seninle bu yüzden çıkıyor justinle yakın olmak için üstelik bugün ne yap-"

"Hailey ne saçmalıyorsun delirdin mi?"dedim

"Kes sesini gerçekleri bilmeye hakkı var."dedi ve devam etti.

"Üstelik bugün sırf justin ona baksın diye sarhoş olduğum gece başka bir adamla beraber olduğumu gidip justin'e söylemiş ve o gece çekildiğim çıplak fotoları justin'e göstermiş sırf bizi ayırmak için ayrıca seni falanda sevmiyor seni sadece kullanıyor bunu kendi dedi bana sor istersen yalan mı? Sen onunla bu yüzden çıktığını söylemiştin bana okulda hatırla ."dedi

"Hailey kapa çeneni ."dedim ve Zayn'a döndüm.

"Zayn olay öyle değil bunlar ilk sevgili olduğumuzda oldu zaten sana söylemiştim ilk sevgili oldugumuzda-"diyemeden sözümü kesti

"Yeter Selena artık yalanlarını dinlemek istemiyorum madem justini seviyordun neden gidip benimle çıktın. Neden ikinci kez beni parçaladın? Ben sana inanmıştım beni sevdiğine...

"Zayn yapma yalan söylüyor aramızı bozmak için."dedim

"Yalan mı?? Gayet doğru ayrıca justinle bizi ayırman her şeyi açıklıyor kim en yakın arkadaşını sevgilisinden ayırmak ister?"dedi

"Selena ben sana inanamıyorum cidden çok değiştin sen bence artık bu ilişki yalanlar üzerinde durmaya başladı ayrılsak daha iyi olacak."dediğinde dünya durmayı bırakmıştı.

Dizlerimin üzerine düşmüş ona öylece bakıyordum.

"N-ne yani benden ayrılıyor musun?"dedim sesim titreyerek

"Evet"dedi ve sınıfdan çıktı.

O an olayları idrak edemiyordum birden haileye döndüm.

"Sen ne şerefsiz bir şeysin ya ben kimseye bir şey anlatmadım ne justin'e ne başkasına gidip kimin söylediğini sormak yerine tek bilen ben olduğum için beni suçluyorsun.

"Ona attığın mesajlar ne olacak peki? Gidip ona her şeyi anlatmışsın.

"Ben kimseye bir şey anlatmadım bütün bir hafta seninleydim ve justini hiç görmedim bile nasıl söyliyeyim ? Neden bana inanmıyorsun?

Evet sana inanmıyorum ...

Geçiş bölümü bitti Zayn ve sel ayrıldılar gerçek şoklar finalde çıkacak. Hadi bakalım oy vermeyi unutmayın

Spark(zaylena)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin