Sadece gözümden düşen yaşlara hakim olamamak canımı yakıyordu karşımda solmuş yüzüyle yatıyordu.
"Çok çok özür dilerim Selena seni korumayamadım tam bir aptalım bu işe seni katmamalıydım. Çok çok üzgünüm."dedim hıçkırıklarım ve göz yaşlarım karışmıştı. Bir kaç damla göz yaşı onun bedeninin üzerine düşerken sonkez ona baktım.
Çok fazla belli olmayan yüz hatları selenayı andırıyordu ona çok benziyordu ve beni en üzen şu an önümde cansız yatmasıydı.
"Bana beni sevdiğini söylediğinde sana sarılmamak için kendimi zor tuttum. İçimde sana sarılmak istiyordum ama bana yaşattıklarını yaşa istedim ve şuan bunlar yüzünden burada yatıyorsun hepsi benim yüzümden..."derken liam beni çekiştiriyordu.
"Tamam abi yeter perişan ettin kendini yapma böyle sen Zayn maliksin güçlü olmalısın."dedi
"Gel benim eve gidelim seni sakinleştirelim."dedi
Hâlâ ağlıyordum bu çok ağırdı tanrı bana çok ağır bir ceza vermişti ve bunu çekmek zorundaydım. Bu acıyla en fazla ne kadar yaşardım bilmiyorum. Ama elimden geldiğince o şerefsizi bulacağım ve onu gebertmeyene kadar durmayacağım.
Söz vermiştim Selena için kendime o adamı geberteceğime dair söz vermiştim.
Liam arabayı evine sürüyordu. Çok hızlı kullanmıyordu. Şuan ağlıyordum ben yani kimsenin karşışında güçzüzlüğünü belli etmeyen Malik şimdi Liam 'ın önünde ağlıyordum.
"Abi yeter perişan ettin kendini."dedi
Arabadan indiğimizde Liam anahtarla evin kapısını açtı.
İçeri girdiğimizde ev düzenliydi tek erkek olmasına rağmen ev temiz ve güzeldi.
"Bir şey içmek ister misin?"dedi
"Ben zaten acıyı içiyorum şuan ."dedim"Zayn yapma böyle kendini perişan etmen selenayi geri getirmez."dedi
Haklıydı. O selenayi benim anlatımlarıma göre tanımaya çalışmıştı onu hiç gormesede tanımadan sevmişti onu.
"Bahçem... Benim bir bahçem vardı güllerle papatyalarla orkidelerle dolu çok güzel biyer ama o çiçeklerin ayakta durması için Selena gerekiyordu ona olan sevgim aşkım bu çiçekleri ayakta tutan tek şeydi ama şuan Selena yok ve çiçekler bir bir soluyor."dedim
"Emin ol Selena senin üzülmeni istemezdi."dedi
"O bana beni sevdiğini söyledi... peki ben ne bok yedim? Ona deli gibi aşık olmama rağmen onu sevmediğimi başka birini sevdiğimi söyledim. Yıkıldı o an gözlerinde bir seylerin değiştiği aşikardı."dedim
Ve ekledim " Çok pişmanım keşke o gün ona öyle demeseydim ve son kez ona sıkıca sarılıp öpseydim. O huzur dolu kokusunu içime çekseydim. Yapmadim siktiğimin gururu buna izin vermedi..."dedim
Onunda gözleri dolmuştu ve şuan birinin çıkıp bana her şey şaka selena ölmedi demesini isterdim. Tek istediğim buydu ve o geceye gidip selenaya doya doya sarılıp öpmeyi...
"Bay Payne size bir mektup geldi."dedi liam'ın adamlarından biri
"Tamam gidebilirsin ."dedi Liam zarfı eline alırken biraz bakındı ve bakındı.
"Zayn bu sana gelmiş ."dedi ona anlamamış bakışlarımı yollarken .
"Nasıl?"dedim Liam mektubun üzerindeki yazıyı gösterdi.
"Gönderen: xxxunknownxxx
Alıcı:Zayn Malik"Yazıyı okuduktan sonra zarfı alıp açtım. Okumaya başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Spark(zaylena)
Fanfiction"Aşk, tutku kıvılcımında tutuşup özlem ateşinde yanmaktır."