Biraz daha boş boş oturduktan sonra yerimden kalktım. Ve odama doğru yol aldım. Ceketi bendeydi ona yarın versem mi diye düşünüyordum ama yarın onu göreceğime dair bir kanıt bile yoktu belkide beni görmemek için kaçacaktı.
Hava daha fazla soğumuştu ve sanırım artık zayn'in ceketi bile soğuktan korunmama yetmiyordu.
Hızlıca içeri girdim. Ve Zayn'ın ceketini alıp ordaki koltuklardan birine özenle koydum. Ve pijamaları mı alıp giydim. Ardından uykunun kollarına kendimi teslim ettim.
______________________________________
"Hey kahvaltıyı bu kadar lüks bir sofrada yapacağım asla aklıma gelmezdi."dedi hailey justin'e bakarak şaşkınlığını bir nebze dile getirmeye çalışıyordu. Masa gerçekten çok harikaydı bir kuş sütü eksikti.
Her şeyden bolca alıp tabağıma doldurdum ve ardından kimseyi takmadan hayvan gibi yemeğe başladım. Yemek , karşısında asaletimi koruyamayacağım tek güçtü.
Tıka basa yemiştim ben bile nasıl o kadar şeyi yediğime inanamıyorken diğerlerinin buna şaşırmasını normal karşıladım.
Hepimiz tıka basa doymuş ve gerçekten kilo aldığımızı bile düşünmeye başlamıştık zaten sofrada bir ben bir hailey Justin ve Abel vardı bildiğim kadarıyla madison Zayn ve Bella başka bir yerde yiyeceklermiş.
"Bugün bir planınız var mı?"dedi Abel hepimizle göz teması kurmaya çalışırken.
"Benim yok."dedim "Aslında pek yok."dedi hailey ardından
"Ozaman bisiklet sürelim mi?"dedi Abel
Aslında fena fikir değildi tatilimizin üçüncü günüydü ve gayet heyecanlı geçmişti şimdiye kadar. İlk gün hariç.
"Aslında hiç fena olmaz hem bayağı kilo aldığımı düşünüyordum hem de bir değişiklik olur."dedim
"Yaaa,size iyi eğlenceler ozaman çünkü ben hailse bir sürpriz yapacağım o yüzden ikiniz gidin."dedi Justin
"Bana uyar."dedik Abelle aynı anda.
"Ozaman sıkıntı yok iyi eğlenceler."dedi justin
"Ozaman biz kalkalım sonuçta buralarda bisiklet kiralayan bir yer bulacağız daha..."dedi Abel
Herkes başıyla onaylayınca kalktık yerimizden.
**********
"Abel ben cidden acayip yoruldum ve biz bir tane bile bisiklet kiralayamadık."dedim o sırada Abel eliyle bir yeri gösterdi ve "O kadar emin olma!!"dedi"Şükürler olsun."dedim ve bir bisiklet kiralamak için oraya gittik.
"Sanırım kırmızı olanı alacağım sende siyah olanı al."dedim
"Peki sen nasıl istersen?"dedi
Ve bisikletlerimizi aldık. Sahil kenarına doğru yola koyulduk. Başta çok hızlı sürmüyorduk bisikletlerimizi , ama sonra abel benle yarış yapmaya karar verince -ki ben bunu o yarışa başladıktan iki dakika sonra fark etmiştim-bisikletimin pedallarını daha hızlı çevirmeye başlamıştım.
Çok hızlı sürüyordu ve benden önce başlamıştı en sonunda yarış bittiğinde ikimizde nefes nefese kalmıştık.
"Ben kazandım."dedi Abel tek solukta
"Ama sen benden önce başladın bu adil değil."dedim
"Yinede bu benim kazandığım gerçeğini değiştirmez."dedi
İkimizde kahkahalara gömülürken Abel bana yaklaştı ve" Bugün akşam boş musun?"dedi
"Boşumda neden?"dedim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Spark(zaylena)
Fanfiction"Aşk, tutku kıvılcımında tutuşup özlem ateşinde yanmaktır."