Yaklaştığında suratına tokatı yapıştırdım. "Sınırlarını bil yoksa kötü olur."dedim
Ve kapıyı sertçe itip ağlayarak ordan çıktım.
Tuvalete doğru koşarken hals'ın peşimden geldiğini hissettim. Hızımı arttırıp tuvalete girip kapıyı kilitledim. Gözlerimdeki yaşları tutamıyordum. Dizlerime düşen yaşları silmeye çalışıyordum.
Burnumu çektim ve telefonumu çıkardım. Annem mesaj atmıştı.
Annem: kızım öğlen için sana bir şeyler bıraktım öğlen eve gelmeyeceğim.
O üzüntüyle annemin eve gelip gelmesini düşünmeyecektim neye üzülüyordum? Onun beni sevmesinemi yoksa justinin beni sevmemesi ne mi? Bilmiyordum. Sadece içimde bir burukluk vardı hissediyordum.
Gözlerimin yaşını silip tuvaletten dışarı çıktım. Hailey kapıda bekliyordu. Bana sarıldı şimdi tekrar ağlamaya başlamıştım ve o da.
"Özür dilerim hals ben... Ben sadece..."
"Tamam üzülme artık her şey geçti öğrendin peki mutlu musun?
"Hayır."
"Lütfen ağlama artık bende ağlıyorum ."
"Yemin ederim böyle bir şey olduğunu bilsem asla sormazdım."
"Ama bilmiyordun sel merak etmen normal."
"Çok kötüyüm hals berbat haldeyim."
"Biliyorum hayatım anlıyorum seni."
"Yanımda olduğun için sağol."
"Her zaman."
Artık kendimi biraz daha iyi hissediyordum. En azından üzüntüm biraz olsun geçmişti ve kendimi toparlamıştım.
Göz yaşlarımı silip doğruca sınıfa geçdik biyoloji hocası henüz derse girmemişti hemen sırama oturdum neyseki mal Zayn bizim sınıfta değildi. Onu görsem daha kötü olacaktım çünkü...
Her neyse biyoloji hocası derse girip bir şeyler zırvaladığında dinlemiyordum bile oturmuş dertlerimi düşünüyordum.
Belli bir zaman sonra zil çaldı öğlen yemeğiydi annem evde yoktu. Ve hals'un bugün okulda kalması gerekiyordu.
Eve tek gittim tabii yolda Justin o lüks arabasıyla yanımdan geçti ve camdan "Konuşacağız atla."dedi sinirliydim ama ona karşı sinirli olamıyordum ki çok tatlıydı.
Arabaya bindim. "Ne oldu o aptal arkadaşın sana anlattı mı?"
"Ona aptal deme de yaptığın çok kaba değil mi? Çocuğun suratına tokatı basmak nedir amk."
"Oda beni öpmeye kalkmasaydı."
"Seni öpmeye mi kalktı."
"Evet o lanet olası öpmeye kalktı ve suratına okkalı bir tokat geçirdim ne yapsaydım bende onu mu öpseydim?"
"Evet onun için güzel olurdu ama ilk anda böyle bir şeye kalkışması komik."
"Ama yaptı ve alması gerekeni aldı yani tokatımı."
"Peki çocuğa bir şans verecek misin?"
"Ahh tabii ki de hayır aptal, neden böyle bir şey yapayım o benim düşmanımdı."