32.bölüm

25 10 92
                                    

"Zayn yalan söylemen canımı sıkıyor."dedim elimdeki sudan bir yudum daha aldıktan sonra

"Selena."dedi yüzlerimizi yakınlaştırırken "Sana ne zaman yalan söyledim ben? Eğer böyle bir şey olsa ben direk sana söyler bana yardım etmeni isterdim ama zaten aşkınla beni yeterince uyuşturuyorsun fazladan doz almama gerek yok."dedi

Kafam iyice karışmıştı. "Ben gidiyorum."dedim

Kafa salladı evden kapıyı çok sert olmayacak şekilde çarptım ve çıktım.

Tekrar bindiğim taksiye binip eve gittim. Yatağın üstüne oturdum. Neler dönüyordu ? Zayn o ben değilim diyor ama zaten sigara gibi alışkanlıkları olan biri neden uyuşturucu da almasın?

Kafam karışmaya devam ederken telefonuma gelen bildirimle irkildim.

Özel numara: sen dün o arabanın arkasından neden bizi dinliyordun?

Gördüğüm şeyle tüylerim diken diken olmuştu beni bulmuşlardı. Boku yemiştim.

Selena: neden söz ediyorsunuz ve kimsiniz?

Özel numara: bilmiyormuş numarası yapma hem bizi dinledin hemde kaçtın.

Selena: numaramı nerden buldun?

Özel numara: sanırım senin kimle uğraştığın hakkında zerre fikrin yok.

Selena: kimle uğraşıyorum ?

Özel numara: sen kendini çok akıllı sanıyorsun sanırım ama karşındakiler ABD'NİN en büyük seri katil mafyaları olarak ilk 3'te

Selena :mafya mı?

Özel numara:evet mafya ve her üyenin en az 3 adam öldürmüşlüğü var.

Selena: iyi ama beni nerden buldunuz veya sizi dinlediğimi nasıl anladınız?

Özel numara: sence bizim için zor bir şey mi bu? Biz işimizi sağlam yaparız nasıl kaç yıldır yakalanmıyoruz sanıyorsun ? Koskocaman polisler FBI bulamamışken küçük bir kız mı ele verecekti bizi?

Selena: peki nasıl fark ettiniz?

Özel numara : çok basit kameralarla izleniyor adamlarımız tarafından senin gibi bizi izleyen kişileri bulup kafalarına sıkıyoruz ve yakalanmıyoruz.

Selena: ne yani beni öldürecek misiniz? Yemin ederim kötü bir amacım yoktu Daniel dediğiniz adamı birine benzetmistim ve o yuzden sizi izledim ama yemin ederim kimseye birşey söylemem

Özel numara: kaç kişi aynı yalanı söylüyor biliyor musun sen?

Selena: lütfen yemin ederim kimseye söylemem hem kanıtlar var bu mesajları polise veririm.

Özel numara: ağğg çok korktum şimdi yakalandık hahaha aptal mısın sen? Hesabın birazdan özel hackerlarımız tarafından alınacak merak etme.

Selena: siz delirmissiniz be piskopat götler beni rahat bırakın.

Özel numara: sözlerine dikkat et :)

Hemen mesajları SS aldım. Ve annemin telefonuna attım.

Korkuyordum bu işte zaynda olsa korkuyordum.

İki dakika sonra hesabıma bildirim geldi

Hesaptan çıkış yapılmıştır hesap sahibi şifreyi değiştirmiş olabilir.

"Sikeyim!!"

Çok fena derecede korkuyordum. Ciddi anlamda iyi bir duruma işaret değildi bu...

Doğruca polisi aradım. Ve olayları anlattım peşimde bir sapık olup öldürmeye çalıştıklarını sonra ss leri onlara ilettim.

Pek inanmadılar shop oldugunu söylediler ama ben korkudan çok fena derecede delirmek üzereydim.

Tek istediğim biraz huzurdu bu adamlar beni öldürmeden bırakmayacaklardı.

Biliyordum ve korkuyordum. Polis ben dışarı çıktığımda bir şey olmasın diye özel birkaç tane polis dikmişti ama yeterli değildi koskoca mafya beni her şekilde bulur öldürürdü.

Ama onlar sadece iki tane özel güvenlik yollamışlardı.

Hah gerçi ne bekliyordum ki baskanlara olduğu gibi süper 10 bin kişilik asker donanması falan mı?

Tereddüt etmiyor değildim. Ama bu biraz daha rahatlatmıştı beni.

Derin nefesler almaya devam ediyordum. Şuan yapacağım tek şey buydu...

Finale çok az kaldı. Bir dahaki bölüm geçiş bölümü bakalım neler olacak ?

Spark(zaylena)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin