Multideki şarkı ile dinleyebilirsiniz bölümler artık 1000 kelime kadar olmayacak finalede az kaldı ve final uzun olacak...
Titremeyi bıraktım. Zaten şurada bir hafta sonra üniversiteye başlayacaktım. Okuldan gelip beni kaçıracak halleri yoktu.
Telefonumu elime aldım. Ve hesabıma giriş yapmayı denedim.
Biraz uğraştan sonra girdim. Ve şifremi değiştirdim. Sadece mesajları silmişlerdi.
En azından bunu yapmışlardı. Ama zaten silmesede polis her şekilde inanmıyordu. Benim burada canım söz konusuydu ama hiçbiri gerekli önlemi almıyordu.
Bu durum canımı sıkıyordu. Telefonuma gelen bildirimle düşüncelerimden sıyrıldım.
Hailey mesaj atmıştı lanet olsun geçen hafta yapmam gereken üniversite kaydını tamamen unutmuştum.
Şimdi nerden gidip kayıt yaptıracaktım?
Üstelik bir haftam vardı. Haileyi aradım.
Çalıyor...
"Alo Selena?"dedi hailey
"Hailss yardımına ihtiyacım var üniversite kayıtlarımı geçen hafta yapmayı unutmuşum. Ve şimdi nerden yapacağımı bilmiyorum."dedim
"Sakin ol! Ben seni götürürüm kayıt olursun puanın California üniversitesine yetiyor mu diye bakalım ben oraya kayıt oldum."dedi
"Bir dakika başka bir şehire mi gideceğiz?"dedim
"Evet tatlım puanın buradaki üniversitesite için yeterli değil. Benimde değil maalesef sınava girerken çalışmamıştık.
Cidden öyle olmuştu aslında tatilden bayağı önceydi Zayn ile çıkmadan bayağı önce hemen girip çıkmıştık. Zerre çalışmamış sınavı umursamamıştım. Ama şuan ne kadar önemli olduğunu fark etmiştim.
Not: üniversite sınavına girdiklerini yazmamıştım ama girdiler var sayın önemli görmediğim için yazmamıştım.
"Peki hailey kayıtlar için California'ya mı gideceğiz?"dedim
"Hayır aptal bizim eve gel öğlen başvuruyu ve kayıtları internetten yapacağız."dedi
"Tamam öğlen gelirim."dedim ve telefonu kapattım.
Cidden başka bir şehire gidecektik. Ve annem burada yanlız kalacaktı . İstemsizce onun yanlız kalması beni korkutuyordu.
O şerefsizler anneme bir şey yapabilirlerdi. Bu konuyu annemle konuşacaktım.
Annemi bulmak için aşşağıya indim. Ve tahmin ettiğim gibi mutfaktaydı.
"Anne sana söylemem gereken bir şey var ."dedim
"Söyle kızım."dedi
"Anne biliyorsun haftaya üniversiteye başlayacağım. Ve hailey ile kayıt yaptıracağız ve aynı üniversiteye gitmeyi planlıyoruz bu yüzden California üniversitesini tercihlerimize yazdık.
"California'ya mı gidiyorsun kızım şimdi sen?"dedi gözleri dolmuş gibiydi.
"Anne üniversite için ve ben bu zamanda evde yanlız kalmanı istemiyorum içim rahat etmez bu yüzden sende halamlarda kalacaksın."dedim
"Kızım saçmalama onlara yük olmak istemiyorum. Hem ben burda da kalırım."dedi
"Anne ne ile geçineceksin bir işin yok üstelik tek kişisin ben orda bir işe girer hem çalışır hem okurum ama sen tek burda kalırsan benim aklım sende kalır o yüzden halamlarda kalacaksın itiraz istemiyorum. Tamam mı?"dedim
"Tamam."dedi
Bende boynuna sarıldım. Ve yanağına kısa bir öpücük kondurdum.
"Şimdi benim gitmem gerek hailey ile kayıt işlemlerini halletmem gerekiyor."dedim
Kafa salladı. Çantamı aldım. Ve gerekli kağıtları koydum içine üstümü değiştirme zahmetine girmeden direk evden çıktım.
Doğruca hailey 'in evini tuttum.
##########
Kayıtları bitirmiştik. Üniversite işlerini hallettiğimiz için derin bir nefes almıştım. Bir tane de ev tutmuştuk.
Her şey hazırdı. Tabii ki bu güzel haberlerden sonra çok acıkmıştım.
Hailey ile pizza sipariş etmiştik. Ve pizzalar gelene kadar hailey bize içecek hazırlıyordu.
Bende film seçiyordum. Güzel bir komedi filmi elime geçince onu aldım. Ve televizyona taktım.
Ve haileyi beklemeye başladım. Biraz aradan sonra kalp çaldığında pizzların geldiğini anlamıştım.
Hailey kapıyı açıp parasını ödeyip pizzları aldı.
Masaya getirip pizzaları koydu. İkimizde hızla açıp bir dilimi elimize alıp yemeye başladık. Çok acıkmıştık.
İçeceklerimiz pizzalarımız ve film bittiğinde bizde bitmiştik hayvan gibi yemiştik.
"Hailey yeter ben şişdim kaldır şunları artık ."dedim
Haileyde güldü ikimizde su samuruna dönmüştük sanki.
Hailey önümdekileri kaldırdığında bende telefonumu elime aldım.
WhatsApptan mesaj vardı. Zayndandı...
Sana çok güzel bir sürprizim var...
Sürpriz mi? Neydi şimdi bu ?
Ne süprizi bu bakalım?
Hemen yanıt gelmişti.
Söylersem sürpriz olmaz😉
Görüldü atıp çıktım. Bu huyum cidden insanlardan linç yememe sebep oluyordu. Ama umrumda değildi.
"Hailey ben artık eve gideyim. Cidden güzel bir gündü."dedim
Mutlu ve endişeliydim. Hemde çok fazla hangi duyguda daha fazla kaldığım arasında bir fikrim yoktu. Ama olay şuydu ki içimde bir şeyler kötü gidecek gibi bir his vardı.
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
1 hafta sonra
Hailey bana evimi gösterirken cidden çok güzel bir ev olduğunu düşünüyordum.
Bahçesi vardı. 7. Kattaydık ama gayet büyük bir terası ve gayet büyük bir bahçesi vardı. Odamız denize bakıyordu.
Burası mükemmeldi. Ancak öğrendiğim kadarıyla bizim tutuğumuz evde birde oda arkadaşım vardı.
Açıkçası yeni arkadaşımı merak ediyordum.
Biz evi incelerken kapı çalmaya başladı ve ben kapıya bakmak için haileyin yanından ayrıldım.
Kapıya yönelip açtığımda küçük çaplı bir şok geçirmem beni cidden farklı şeyler hissetmeme sebep oluyordu...
Bitti bu bölüm ve diğer bölüm geçisli falan olabilir tşk neyse oy vermeyi unutmayin öpüldünüz cevapsız kalan tüm soruların cevabı ileriki bölümlerde cevaplanacak😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Spark(zaylena)
Fanfiction"Aşk, tutku kıvılcımında tutuşup özlem ateşinde yanmaktır."