Bu bölümü destekçilerim berray_xx ve zzaylenaa a ithaf ediyorum
Gözlerimi yeni bir güne açmıştım. Ve ilk defa yorgun uyanmamıştım oysa gece çok geç yatmıştım.
Yatağımdan kalktım aklım hâlâ karışıktı ama bugün olan biteni unutmak istiyordum.
Ama aklıma yapacak tek bir şey bile gelmiyordu.
Sonra şeytani düşüncelerin aklıma dolması iki saniye önce yapacak hiç bir şey bulamama isteğimi bastırdı .
Acaba ben haileyle barışıp sonra buna bir arkadaş kazığı vursam ne olurdu?
Ama bunu nasıl yapacaktım ki...
Düşündüm ve düşündüm belkide ilk hailey ile aramı düzletmeliydim.
Elime telefonumu aldım Hailey'i aramaya başladım...
Üçüncü çalışta açtı. Sesi suçluluk duygusuyla harmanlanmış neşe gibiydi.
Hailey.
"Selena?"
Nasılsın?
"İyiyim ama sen bana küs değil mıydın?"
Sadece bir erkek yüzünden sana kırılmanın yanlış olacağını düşündüm.
"Ben sadece seni üzmek istememiştim sel ama duygularıma yenik düştüm."
Biliyorum. Sana duyguların yüzünden tepki verdiğim için üzgünüm.
"Sorun değil."
Peki eğlenceli bir şeyler yapmaya ne dersin?
"Akşam mı?"
Evet
"Yanlız sel ben sana bir şey söyleyecektim. Küs olduğumuz için seni davet etmeyecektim ama ben Zayn Justin abel ve Bella Las vegasa tatile gideceğiz sende gelsene."
Ne zaman?
"Yaklaşık iki hafta sonra."
Tabii neden olmasın?
"Ozaman ben şimdi kapatıyorum ama ondan önce sana şunu şöyliyeyim akşam bi cafeye gidelim orda tatille alakalı konuşuruz falan sonra belki bir şeyler içeriz ne dersin?"
Olur neden olmasın?
"Tamam aşkım kapatıyorum sana konumu atarım bye."
Bye
Telefonu kapattım açıkçası canım sıkılmıştı bu tatil iyi olabilirdi ama önce şu zayndan kurtulmalıydım.
Telefonumu elime aldım ve Zayn'a mesaj yazdım.
"Zayn benimle bir saate moon cafede buluş."
Hep bu çocuğu kafeye davet ediyordum ama bu ilişki kafede başlamıştı ve şimdi bitecekti o kadar kısa sürdüki ilişki bile denemezdi.
______________________________________
Kafede oturmuş Zayn'ın gelmesini bekliyordum aslında çok erken gelmemiştim ama Zayn biraz geçikmişti.
Biraz bekledikten sonra karşımdaki sandalyenin çekilmesiyle onun geldiğini anladım.
"Naber?"dedi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Spark(zaylena)
Fanfiction"Aşk, tutku kıvılcımında tutuşup özlem ateşinde yanmaktır."