Multideki şarkıyla okuyabilirisniz.
"Bunu söylemek istemezdim ama maalesef Selena hanım dayanamadı... Kurşun ne kadar çok kötü bir yere isabet etmemiş olsada kafasına denk geldiği için kurtaramadık. Tanrı hepinize sabır versin."dedi
"Hayırr!! Ne demek bu lanet olsun öldü mü? Sikeyim nasıl doktorsunuz siz ?"
Yere çökmüş bağırarak ağlıyordum. Onu kurtaramamıştım o melek olmuştu hepsi benim yüzümdendi ...
Elini uzattı bana ama ben o eli ittim.
Yerden yukarı kafamı kaldırmış bağırarak çığlıklarla bugünün bir rüya olması için dua ediyordum.
Beni bırakamazdı ben şimdi nasıl nefes alacaktım. Nasıl mutlu olacaktım.
Bana bakışı gülüşü her şeyini özleyecektim. O gitmişti beni bu cehennemde bırakmış ve melek olup gitmişti bense sadece arkasından ağlayabiliyordum.
Artık yaşamanın bir anlamı yoktu çünkü her bokluğun olduğu bu dunyayı güzelleştiren tek şey oydu ama artık o da yoktu.
Beni kaldırmaya çalışıyorlardı ama onları ittim. Ve hastaneden çıktım. Arabama binip bizim evimize gittim.
Hala anahtar bende vardı. Kapıyı açtım ve içeri girdim. Doğruca Selena'nın odasına girdim. Onun kıyafetlerinden birini ve parfümünü aldım. Ve yatağına uzandım. Kokladım.
Çok guzeldi ama o artık yoktu onun o guzel gülüşü artık yoktu. O güzel yüzü bana bakan o aşk dolu güzel gözleri yoktu.
Biliyordum kimse beni onun gibi sevmeyecekti kimse bana onun gibi bakmayacaktı kimse bana onun gibi gülmeyecekti kimse onun gibi kokamayacaktı.
Keşke... O gitmeden onu kurtarabilseydim. Keşke... Gitmesine izin vermeseydim. Ama artık keşke demek için çok geçti elimden hiç bir şey gelmiyordu.
O sırada gözüme yan taraftaki komodinin üzerindeki bir not takıldı elime aldım ve okumaya başladım bu... Selenadandı...
Zayn geleceğini biliyordum. Bu yüzden sana sadece kısa bir not bırakmak istedim. Olanları gördüm gigiyi seviyorsun bakışlarından belli bana aşık olduğunda baktığın gibi ona bakıyorsun. Bu canımı yakıyor evet bu mektubu sana yazmak istedim çünkü aşk acısı çeken birini en iyi sen anlarsın zamanında sana acı çektirdim biliyorum çok pişmanım ama şunu söylemek istiyorum ki ben seni çok sevdim çok aşık oldum sensiz hiç bir günüm geçmez oldu bana bağımlılık yaptın. Zor günler geçirdim. Senin her beni sevmediğini söylediğinde uyuşturucu kullandım sigara içtim. Acımı azaltır sandım. Olmadı... Yüreğim senin için atarken sen başkasını sevdiğinde öldüm ben tekrar ve tekrar intiharı denedim. Olmadı ölmedim. Hap aldım ama hala yaşıyordum. Taa ki seni gigiyle görene kadar bu çok acı verdi Zayn ben kalbimin sıkıştığını ilk o zaman hissettim. Asla aşk acısını takmayan ben ilk defa bu kadar acı çektim ruhsal acı fiziksel acıdan daha beterdir derlerdi ama inanmazdım işte o gün ben bunu hissederek öğrendim zaten sen gigiyi öptüğün gün ben öldüm Zayn , ama bunu sen göremedin içten içe her geçen gün daha oldum ben ama gülüşüm acılarımı saklarken bunu anlayamazdın. Sana sadece şunu söylemek istiyorum artık hayatından çekileceğim ve seni bu ikilemden kurtaracağım asla mücadele etmeyeceğim çünkü baştan beri bunun 'modern' bir peri masalı olup 'mutlu' sonların olmadığını biliyordum. Tek istedigim mutlu olman ve benim ölümüm için vicdan azabı çekmemen çünkü seni tanıyorum bütün hatayı kendinde arayacaksın. Ama yapma çünkü sen suçlu değilsin seni hep izleyeceğim merak etme bu yüzden mutlu ol ve gerçek aşkı bul istiyorum biz mutlu sonu bulamadık ama sen bu mutlu sonu başkasında bul istiyorum ve sadece dudakların başkasına her değdiğinde beni hissetmeni istiyorum çok uzattım sadece kendine iyi bak ve mutlu ol çünkü bunu hakediyorsun.
~Sevgilerimle Selena
Notu okurken göz yaşlarına tekrar hakim olamadım onu sevmediğimi sanıyordu bu adil değildi ben onu her şeyden çok seviyordum.
Bölüm bitti ben sebepsizce ağladım ins siz ağlamazsiniz şarkıyla dinlerseniz daha duygulu olur diye dusunuyorum ama siz nasıl tercih ederseniz final değil daha ortaya yeni gizemler çıkacak
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Spark(zaylena)
Fanfiction"Aşk, tutku kıvılcımında tutuşup özlem ateşinde yanmaktır."