Öncelikle berray_xx aşkıma herzaman benim yanımda olduğu için çok teşekkür ederim seni çok seviyorum bebeim💖
Üstteki videoya düşüyorum ya neyse bölüme geçelim oy verin plss"Umrunda değil mi? Ahh sel sen ciddi misin?"
"Evet."
"Peki ya bu yaptığını justin'in sana yaptığını düşün üzülmez misin?"
"Kes sesini hals."
"Tanrım Selena gerçekten bazen ne yaptığını anlamakta güçlük çekiyorum."
"Hailey seninle kavga etmemi istemiyorsan sus artık."
"Tamam istediğini yapalım."
"Şimdi sana şunu söylemeliyim justin'in bir sevdiği varmış. Ama bunu öğrenmemiz lazım."
"Sel aynı şeyi elli kez söyledin."
"Biliyorum sadece bunu nasıl öğrenebilirim?"
"Bu zor."
"Ha?"
"Zor sel eğer justin'i biraz tanıyorsam bunu kimseye söylemez."
"Ya zayn'e söylemişse?"
"Sanmam."
Bakışları gergindi bir şey biliyor olabilirdi?
"Bir şey mi biliyorsun?"
"Şu ana kadar senden ne sakladım bir şey bilsem söylerim."
"Haklısın."
Zilin çalmasıyla sınıflarımıza geçtik. Ve yerimize oturduk.
Derse müzik hocası girdiğinde herkes bayağı üzgündü ama hoca konuşmaya başladı. Ve sıkıcı dersini anlattı.
Ve bizde zil sesini duymamızla bir hızla sınıftan çıkacaktık. Ve öylede yaptık.
Çıkışta Justin yanımıza geldi. Ve " kızlar akşam bir bara gideceğiz en güzel kıyafetlerinizi giyin konumu atacağım."dedi ve göz kırpık o lüks arabasına binip uzaklaştı.
Arkasından bakakaldım. Ta ki hailey koluma dokunana kadar.
"Selena iyi misin?"
Kekeleyerek "O, o bizi baramı davet etti?"
"Evet hayatım şimdi en güzel kıyafetlerini giymen için iyi bir fırsat."
Beni kolumdan çekiştirdi. Ve evimin yolunu tuttuk.
Eve geldiğimizde hailey hemen dolabımı açtı. Ve içini karıştırdı.Yüzünü buruşturup bana döndüğünde bir şeyleri beğenmediğini anlamıştım.
"Tatlım burda barda giymen için uygun şeyler yok bunların hepsi salaş."son kelimeyi hafif vurgulu söylemişti.
"Yani?"
"Bunlarla gidemezsin."dedi eline siyah tişörtümü alıp bana gösterdi.
"Bence çok uygunlar."
"Saçmalama bunlar günlük. Tamam inek olduğunu biliyordum da bu kadarını hayal edememiştim söylesene hiç bara gittin mi?"
"Tabii ki hayır."
" Ahh peki sana güzel bir şeyler bulmamız lazım."dedi
Ve eline aldığı eşofmanları mı bana attı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Spark(zaylena)
Fanfiction"Aşk, tutku kıvılcımında tutuşup özlem ateşinde yanmaktır."