31.bölüm

24 11 133
                                    

Multideki şarkı mükemmel pişman olmazsınız bakın derim neyse bölüme geçelim canlar

"Sana diyorum aptal gel buraya çabuk!!"

"Siktir!"

Boku yemiştim şuan burdan cenazem çıkacaktı göt korkusundan tam gaz koşmaya başladım.

Ama adamda en az benim kadar hızlı olabilirdi.

Yüzümü göstermeden arkama bakıyor ve koşuyordum ama ne şans ki siktiğimin herifide arkamdan geliyordu.

Ara sokaklardan çıkıp bir başka ara sokağa giriyor bir şekilde kaçmaya çalışıyordum. Ama adam peşimi bırakmıyordu.

Bi sal Beni göt beyinli yaaa

Boğazım tıkanmak üzereydi ve nefes alamıyordum.

En sonunda adamı bir şekilde atlatmış eve varmıştım.

Umarım beni bulamazdı. Ama Zayn'a yarın bunun hesabını soracaktım.

Daniel ismi nerden çıkmıştı ve uyuşturucu olaylarına neden karışmıştı mafya mıydı bu çocuk anlamadım ki...

Sonunda inek ve tavuk ayaklarını düşünmekten başka düşünecek konu bulmama mı sevinsem yoksa yarın cenazemin çıkacağına mı üzülsem karar veremiyordum.

Uyuşturucu... Daniel ... Uyuşturucu... Daniel...

Kafam bu iki kelime arasında dolaşırken annemin ne halde olduğunu merak etmiyor değildim.

Kadını dünden beri görmüyordum. Babamın piçliklerinden sonra üzülmemiştim onun ölmesine ama tabii ki bir iz bırakıyordu. İlla ki bir şekilde bir yere patlak verecekti ve ben ağlayacaktım. Öldüğü zaman ağlamadıklarımın iki katını ağlayacaktım. Biliyordum ama bunun biraz geç olmasını diliyordum.

Çünkü bu sıralar güçlü kalmak zorundaydım. Umarım başarabilirdim.

Gözlerimi yumup biraz olsun dinlenmek istedim.

Ve aklımdaki düşünceleri uzaklaştırmak için beynim uğraşlar verirken ben çoktan uykuya dalmıştım.

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°

"Lanet olsunnn!!"diye sabah sabah inlediğimde alarımımın sesi müzik bandosu gibiydi.

"Ahh lanet şey beynimi siktin!!"diye ikinci defa daha bağırdım. Nerdeydi bu bok şeyin kapatma tuşu??

Ahh mal ben çalar saat değil ki bu...

En sonunda beynim alarımı telefondan kurduğumu hatırlayınca homurdanarak yerimden kalktım.

Ve alarımı kapattım. Ardından kalktım. Ve banyoya doğru harekete geçtim.

Ama dünya bugün beni mahvetmek istiyordu sanırım. Serçe parmağımı yatağa çarpmıştım.

Sesli sayılacak bir şekilde acıyla inlerken tekrar yatağıma oturdum.

Parmağımın acısı dinince kalktım. Ve lavaboya doğru ilerledim tam kapıdan çıkıyordum ki

"Ananısikim ama yaaa"diye bağırdım

Dünya 'bok gidersin o banyoya' diyordu sanki

Bu seferde annemin elektrikli süpürgesinin kablosuna takıp yere yapışmıştım.

"Kızım yine ne yapıyorsun evi yıktın."dedi

Evi yıkmak... Annem abartmayı çok seviyordu.

"Yok anne evi değil dünyayı yıktım sen korkma."dedim dalga gecerek

"Ha iyi ozaman"dedi ve ekledi "Bir dakika ne ?"dedi ama cevaplamadan banyoya daldım.

İşlerimi halledip elimi yüzümü yıkayıp tekrar odama geçtim. Ve üzerime çok şık olmayan ama günlük kıyafetlerimden birini geçirip asşağıya indim.

Kahvaltı yapmak istemiyordum zaten annem sabah sabah evi temizlemekten yemek yapmamıştı.

Anneme öpücük vermek için yanına gittiğimde şok olmuştum.

Ağlamaktan gözleri kan çanağına dönmüş göz altları morarmış ve şişmişti. Resmen vampire benziyordu.

Sanki bir günde 20 yıl yaşlanmıştı. Suratındaki çökmeler bütün gece ağladığının kanıtıydı.

Ahh anne keşke gerçekleri bilsende kendini paraladığın adamın ne iğrenç bir şerefsiz olduğunu görsen...

Ve annemin yanağına kısa bir öpücük kondurdum ardından evden ayrıldım.

Dışarı tereddütle çıkmıştım çünkü o dünkü adam hala benim peşimde olabilirdi .

Hızlıca koşarak Zayn'ın evine gitmek için ve tabii ki taksi bulmak için taksi durağına gittim.

Çok yakındı zaten ...

Hızlıca bir taksiye bindim. Ve adama Zayn'ın evini tarif ettim.

Adamda dediğimi yaptı.

Daniel ismi hala aklımı karıştırıyordu.

Taksici geldiğimizi söyleyince arabadan bir heyecanla indik şuan aynı zamanda look at her now  çalıyordu ve acayip gaza gelmiş kendimi Hollywood filmlerinde hissediyordum.

"Aptal Selena kendine gel göt sen Hollywood yıldızı değilsin." Dedi iç sesim

"Kes sesini kıçımın kenarı!!"diye iç sesime bağırdım.

Şuan biri beni görse direk deli sanardı ama olsun kendimi FBI sorunu çözen ajanlar gibi hissediyordum.

Zayn'ın kapısını çaldım. Kendimi FBI ajanı gibi hissetmek için daha sert vurdum.

Biraz sonra kapı açıldı ve bende ciddileştim.

"Zayn konuşmalıyız."dedim soğuk ve bir o kadar cesaretli sesimle

O daha yeni uyanmış gibiydi. Saçları dağınık göz kapakları zar zor açık duruyor gibiydi.

"Konuşalım."dedi

İçeri geçip bir koltuğa kendimi attım. Ve direk konuya daldım.

"Zayn sen uyuşturucu mu kullanıyorsun?"dedim

"Ne??"dedi Zayn bana anlamayan gözlerle bakarken.

"Ben seni dün bir sokakta gördüm Zayn senle ayrıldıktan sonra seni bir ara sokakta bir adamla uyusturucu alıp satımı yaparken gördüm."dedim

"Selena neden bahsettiğini anlamıyorum."dedi

"Zayn bana bilmiyormuş numarası yapma onun sen olduğunu biliyorum neden bana yalan söylüyorsun?"dedim

"Selena senin yanından ayrıldıktan sonra eve gittim ben ."dedi

"Ozaman o kimdi?"dedim

"Bilmiyorum ."dedi

"Zayn baskası olamaz senin aynındı neden bana yalan söylüyorsun sevgilimi nerde görsem tanırım ben ."dedim

"Selena hasta mısın sen ? Bir şey mi dokundu sana yediğin? Sana dün senden sonra eve gittim dedim."dedi

Bunlar acaba rüya mıydı? Ama neden rüya göreyim ki?

"Zayn o sendin eminim."dedim tekrar

"Selena sen cidden iyi değilsin."

Bölüm çok heyecansız oldu beee direk geçişlere geçicem herhalde neyse işte thwwiw dinliyorum çok duygulandım. Bb diğer bölümde oy vermeyi unutmayın

Spark(zaylena)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin