42.bölüm

18 2 7
                                    

Multideki müzikle dinleyebilirsiniz

Silahını çıkardı ve kafasına dayadı

"Selena du-"diyemeden silahın patlamasıyla şoka uğradım .

Bir anda Selena yere yığıldı kendini silahla vurmuştu. Bu olamazdı hayır hayır hayırrrr.

Hemen yanına gittim. Selena hayırr hemen hastaneyi aradım ardından tişörtümü çıkardım ama kafasına gelen yere sardım tişörtümü  kan kaybetmesin diye

"Lütfen bırakma beni lütfen"dedim şuan hıçkırıklara boğulmuş ağlıyordum.

Hayır ben bir malım benim yüzümden bu halde.

Selena lütfen gitme bırakma beni lütfen.

"Z-zayn" dedi bir anda

"Selenaaa"

"S-seni h-hep s-seveceğim."dedi ama gözleri kapandı.

"Bende seni seviyorum. Lütfen beni bırakma gurur yaptım sikeyim gurur yaptım."dedim hıçkırıklar arasında

Göz yaşımın biri Selena'nın yüzüne düştü.

"Ben nasıl yaşayacağım sikeyim böyle işi seni asla reddetmemeliydim siktiğimin gigisiyle beni görmemeliydin."dedim ama çok geçti.

"Keşke... Keşke seni o giyinme dolabında affetseydim. Keşke bizi gigiyle görmeseydin. Keşke... Bu hikaye mutlu bitseydi Selena ..."

Ben bir yalancıyım sana yalan söyledim. Eğer seni reddetmeseydim şuan bir birimize bakıyor el ele tutuşuyor olurduk. Ve en kötüsü s- sen burda ö-ölü olmazdın.

Arkadan gelen ambulans sesleri ile yerimden kalktım. Sedyeyle gelen sağlık ekipleri selenayı sedyeye bindirdiler. Bende hızla gidip Selena'nın elinden tuttum. Beni uzaklaştırmaya çalışıyorlardı.

Ama ben yinede selenanın elini bırakmıyordum.

Yolda serum falan taktılar kalbini çalıştırmaya çalıştılar ama ben o sırada beynimdeki silah sesini ve gözümün önünde yere yığılmasına takılı kalmıştım. Benim yüzümdendi...

Hastaneye yaklaştığımızda selenayi bırakmak istemiyordum ama doktorlar onu benden aldı ve yoğun bakıma götürdüler.

Bende hastane duvarına çökmüş ağlıyordum. Benim yüzümdendi onun gitmesine izin vermiştim. Hayatımın onsuz geçmeyeceğini bile bile başkasını sevdiğimi söylemistim.

Kalbim onun için atarken sadece intikam için gidip Gigi ile sevgili olmuştum. Lanet olsun...

Birkaç dakika sonra kapıdan içeri dalan hailey, justin, Taylor ,Calvin bir anda içeri girdi.

"Selena iyi mi? Ne oldu kim yaptı?"diye ardı ardına sorular sıraladı hailey ama

"Lan sen ne yüzle gelirsin hala buraya her şey senin yüzünden oldu sen bozdun aramızı "diye haileye saldırdım.  Ama araya girenler beni tuttular.

"Haileyin suçu mu ? Asıl senin suçun kız senle konuşmak için neler yaptı sense başkasını sevdiğini söyledin ve orayı terk ettin. Selena bize bunları anlatıp bütün gün ağladı intihar etmeyi bile denedi durdurduk ama senin yüzünden şuan arkadaşımın canı tehlikede!!!" Diye bana bağırdı Taylor

"Ben ister miydim böyle olsun? Köpek gibi pişmanım keşke şuan Selena değilde ben ölüyor olsaydım."dedim hıçkırıklarımın arasından zar zor çıkan sesimle

Biz tartışırken doktor yoğun bakımdan çıktı.

"Ne oldu doktor Selena'nın durumu ne?"diye sordu Justin

Doktor biraz endişeli ve birazda sıkıntılı şekilde

"Kurşun kafasına gelmiş tam sinirleri zedeleyecek yere gelmemiş hala yaşama ihtimali var ama bu çok tehlikeli bir ameliyat demek , şuan yoğun bakımda birazdan ameliyata alacağız."dedi

"Şuan durumu iyi mi yani?"dedim

"İyi olmasını diliyoruz, sizin de şuan tek yapabileceğiniz dua etmek." Dedi ve ekledi

"Hastanın kan grubu 0RH- eğer ameliyat başarılı geçerse kan alacağız bu kandan olan varsa bize bildirin yoksa kan testi yaparız."dedi ve ameliyathaneye gitti.

5 saat sonra
Beş saatlik uzun bir ameliyattan sonra doktor dışarı çıktı.

Herkes merakla ayağa kalktı ve Selena'nın durumunu öğrenmek için doktora yaklaştı.

"Doktor bey Selena'nın durumu nasıl?"dedim korku ve heyecan karışık sesimle

Bu bölümünde sonu sizce selena ölecek mi yaşıyacak mı?

Spark(zaylena)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin