Multideki video çok güzel dinleyebilirsiniz :)
"Peki Justin sen bana yardım etmeyeceksin ozaman gidip kendi işimi kendim halletmek zorundayım."dedim
Omuz silkti ve tekrar gözlerini denize odakladı.
Ben de arkamı dönüp gittim. Liama mesaj atmak istiyordum. Ama bir yandanda istemiyordum.
Gittim ve oradaki banklardan birine oturdum. Ve ağlamaya başladım. Onu özlemiştim. Hem de çok fazla ama şuan ayrıydık işte...
Gözlerimden akan yaşları tutamıyordum. Yaralanmıştım. Ve bu yara kabuk tutmuyordu. Sürekli büyümeye devam ediyordu.
Her şeyi berbat etmemiştim. Ben sadece masum bir kızdım.
Keşke gitmesine izin vermek kolay olsaydı ama olmuyordu o gidiyordu ama benim canım yanıyordu.
O sırada sırtıma dokunan bir elle irkildim. Ama gözlerimi açmadım artık ne gibi bir saçmalık olurdu bilmiyordum.
"Neden ağlıyorsun?"dedi yanımdaki ses
"Ağlamamam için bir sebep yokken ve milyonlarca ağlamak için sebep varken neden ağlamayayım?"dedim
"Ağlamak sorunlarına çözüm oluyor mu?"dedi yine yanımdaki ses
"Tek seçeneğim ağlamak.. Çünkü başka bir şık yok benim için zavallının tekiyim"dedim
"Sana ne oldu böyle lütfen anlat?"dedi
O kimdi? Neydi ? Bilmiyordum ama şuan birine acılarımı anlatmam gerekiyordu. Çünkü bu acılar bana fazlaydı.
"Birini sevdim. Ama o şuan yok."dedim kısaca
"Aşk acısı..."dedi
"Evet."dedim
"Eski aptallıklarımı öğrendi ve şuan yok ."dedim
Ve bütün olayı baştan sona en ince detayına kadar anlattım.
O da beni dinliyordu. Belli ki oda bir şeyler yaşamıştı ve beni anlayabiliyordu.
"Sen neler yaşamıssın böyle?"dedi
"Şuan ayrı kalmak canını yakıyor biliyorum. Ama güçlü kalmak zorundasın ağlamak onu sana geri getirmez."diye ekledi
Haklıydı. Ağlamak hayat felsefemde yoktu. Ama aşk denen bu sikik duygu insan 'asla yapmam'dediği seyleri yaptırıyordu. Evet ağlamak çözüm değildi ama güçlü de olamıyordum ki! Ne yapacaktım?
"Sen şu çocuğu bana göstersene bi"dedi
Telefonumu çıkardım. Ve zayn'in fotoğrafını ona gösterdim.
"Hmm aslında iyi çocuğa benziyor."dedi
"Belki"dedim
"Bu arada ben Taylor."dedi ve elini uzattı.
"Bende Selena "dedim ve uzattığı elini tuttum.
Gülümsedi ve "Yarın bizim evde toplanıp eğleneceğiz birkaç arkadaşım daha gelecek sen de gelsene hem kafan dağılır. Daha yeni tanıştık diye endişeleniyorsan öyle bir kaygın olmasın arkadaşlarım çabuk kaynaşır."dedi
Gülümsedim en fazla beni öldürürlerdi bu yüzden biraz eğlenmenin bir sakıncası olmadığını düşündüm. "Olur."dedim
Gülümsedi ve adresi telefonuma yazdı sonrada yanımdan ayrıldı.
Ben ise sadece arkasından bakakalmıştım.
Hiç tanımadığım bir kızın evine partiye gidecektim. Mükemmel...
Hayatım yine bok çukurundayken nerden çıkmıştı bu şimdi bilmiyordum ama beni dinlemesi bana iyi gelmişti açıkçası ona minnettardım.
Ama bu yine de içimdeki acıyı biraz olsun geçirmiyordu.
Bende mecburiyeten eve gitmek zorundaydım.
🦋🦋🦋🦋🦋🦋
Evin kapısını açıp içeri girdim. Sonra yavaşca odama girecektim ki hah zaten artık bir oda arkadaşım yoktu ...Ses yapsamda kimse uyanmazdı. Gidip zayn'in yatağına kendimi attım üstümü bile değiştirmeden uyuyakalmıştım.
Yine rüyamda onu görmüştüm. Bana tatlı yalanlar söylüyordu. Beni seviyordu en azından beni sevdiğini söylüyordu. Gerçek hayattaki gibi canımı acıtmıyordu. Ama bir süre sonra ne olacaktı ? Beni bırakıp gidecekti...
Tıpkı gerçekteki gibi...
_____________________________________
Gözlerim hala uykulu bir şekilde etrafı görmeye çalışıyordum. Dakikalar sonra uykum hala gitmeyince kalkıp yüzümü yıkamak için banyoya gittim.
Aynadan kendime bakınca gözlerimin yine morardığını gördüm. Dün o kadar ağlamamıştım ama yinede gözlerim şişmişti hayalete benziyordum. Ağhh lanet olsun!
İçerden çalan telefonun sesini görmezden gelmeye çalışıyordum ama bu imkansızdı. Gözlerimi aynadan ayırdım. Ve doğruca odama gittim.
Arayan tanımadığım bir numaraydı ama açtım.
"Heyy sel ben Taylor."dediginde tuttuğum nefesimi verdim.
"Merhaba tay naber?"dedim
"İyi bugün partiye gelmeyi unutma sakın."dedi
"Ne zaman?"dedim
"Akşama"dedi
"Oooh iyi bir zaman tabii ki gelirim"dedim
"Sana bir sürprizim olacak."dedi ve telefonu kapattı.
Ben hala şaşkınca ne olduğunu anlamamıştım.
Yine bir bölüm sonu geldi. Biliyorum çok kısalar ama bir an önce bitirmek istiyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Spark(zaylena)
Fanfiction"Aşk, tutku kıvılcımında tutuşup özlem ateşinde yanmaktır."