Sohbetimiz tam koyu rengini almışken Bedir abinin sesiyle kesmek zorunda kaldık."Geldik!"dedi Bedir abi.Beril yine her zamanki asil inişlerinden biri ile mağazaya girdi.Tabi bu sırada bende yanındaydım her ne kadar farkında olmasada.Bedir abi bizi bıraktığında Neriman ablanın akşam yemeği için istediği malzemeleri almak için gitti.Neriman abla bizim Dünyalar tatlısı parmak ısırtan lezzetli yemekler yapan Aşçımızdır.Onun bütün yemeklerini iştahla yiyebilirdim.Tabi et içeren yemekler HariÇ! Beril sadece ayakkabı için geldiğimizi söylese de yine kendini tutamamış, 5 kombini tamamlamıştı.Beril aldıklarının ücretini ödemek için mağazadaki yardımcı çocuk ile kasaya doğru ilerlerken, ben de Bedir abiyi arayıp işinin bitip bitmediğini, eğer bitmişse gelip bizi almasını rica ettim.Beril aldıklarının ücretini öder ödemez Bedir abi yanımızda belirdi.Eğer o olmasaydı, bunları taşımamız imkansızdı.
Eşyaları bagaja sığdırdıktan sonra, dikkat edin koyduktan sonra demiyorum, sığdırdıktan sonra bizim evin yolunu tuttuk.
Beril'in ailesinden gerekli izni aldık, Beril bu gece bizde kalacaktı.Evin önüne geldikten sonra Bedir abinin yardımıyla bütün eşyaları odama taşıdık.
Odama girdiğimizde yine her zamanki gibi Rüzgar, bana ait olan playstation(plesteyşın) ile oynuyorudu.Beni görür görmez"abla sen açık unutmuştun ben de kapatayım dedim."diye bir savunma gereği duydu.Ben de playstation'ı alıp kendi odasında oynamasını söyledim.Daha cümlemi bitirmeden Rüzgar odadan esip gitmişti bile.
Tabi benim Rüzgar ile aramda geçen bu diyaloğu tebessüm ve özentiyle izleyen 1 adet Beril olduğunu unutmuştum.
Beril evin tek çocuğu idi.Her zaman bir kardeş hasretiyle büyümüştü.Beril benden 1 yaş büyüktü.Bende moralinin olmadığı zamanlarda morali yerine gelsin diye ona abla diye seslenirdim.O da haliyle her seferinde duygulanıp bana sarılırdı.Bir abla gibi.Bende evin en büyük çocuğuyum.Bende hep bir ablam olsun istemişimdir.Tamam, Neriman abla var da, o da fazla annemsi.İşte bizim lisede Beril ile tanışmamızla Beril bir kız kardeş, bende bir abla kazanmış oldum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
A'VAZ
Mystery / ThrillerAilesiyle ve en yakın arkadaşı Beril ile mutlu bir hayat süren 17 yaşında olan Defne 'nin ileride aşık olacağı kişiden nefret ettiğini sanarak o kişinin ailesini elinden almasını mı izleyecek? Yoksa ailesini seçip o kişi ile mi evlenecek?