Sabah(öğle vakti saat 12.48)telefonumun kötü kötü şiddetli bağırmasıyla geçen gece nasıl kapandığını anlayamadığım gözlerimi güç de olsa açtım.Kendi kendime"ben bu lanet alarmı kapamamışmıydım?"diye söylenirken,benim bu saate kurulu alarmımın olmadığını anımsadım.Ben bunları düşünürken o sırada da telefon hala ısrarla çalmaya devam ediyordu.Komidinin üstünde duran telefonumu elime aldığımda resmen dehşete kapıldım.Arayan Beril'di.İçimden kendime küfür ederken, hala telefon çalıyordu.Dün Beril'e cumartesi sabah 9.00'da yeni katalogtaki ayakkabıyı almaya gideceğimizi söylemiştim.Ama unuttum.Bu arada Beril, benim alışveriş tutkunu,birazda sinirli ama sempatik,bunlarla birlikte baş belası ilk ve tek arkadaşımdı.
Üstelik aynı sınıftaydık.Okulun bütün erkeklerini adeta kendi kaptanlığını yaptığı geminin sadık miçoları haline getirmişti.
Tek arkadaşım ama bin arkadaşa bedel biridir.
Telefonu açmamla kulak zarımın istifasını verip çıkması bir olmuştu.O kadar tiz bir sesi vardı ki bizim okul koromuzun en tiz sesli kızıydı.Telefonu yavaşca tekrar kulağıma yaklaştırdım.
Beril:Yine uykuda kaldın değil mi?Kabahat sana güvenip alışveriş teklifini kabul edende.Yeni gelen katalogtaki ayakkabı tükenmiş ise varyaa... Kork benden Defne Yaprak!!!Ben:Tm tm.Beril hemen geliyorum.Kapının önüne çık.
Beril:yok ya!Yine her zamanki gibi ben kapıya çıkacam, 10 saatte seni bekleyeceğim değilmi? Yemezler geç bu ayakları!!
Aslında Beril haklıydı.Resmen olacakları saydı.Çünkü tam da öyle olacaktı.
Beril:Geldiğin zaman ara öyle inerim kapıya.Unutma! Yeni kategori diyorum, ayakkabı diyorum.Hadi DEFNE!!
BEN: Tamam Sahip!!!
Arkadaşlar.Ben bu konuda henüz yeniyim.Getirebildiğim kadar devamını getireceğim.Oylarınızı ve yorumlarınızı merakla bekliyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
A'VAZ
Misterio / SuspensoAilesiyle ve en yakın arkadaşı Beril ile mutlu bir hayat süren 17 yaşında olan Defne 'nin ileride aşık olacağı kişiden nefret ettiğini sanarak o kişinin ailesini elinden almasını mı izleyecek? Yoksa ailesini seçip o kişi ile mi evlenecek?