5.Bölüm

68 12 4
                                    

Aradan geçen bir kaç dakika sonrasında Beril ayağa kalkarak"Evet şimdi ben yeni aldığım kıyafetleri denicem,sende üstün yorumlama yeteneğinle kıyafetlerimi ve beni yorumlayacaksın.Anlaştık mı?"dedi.Ben de"aksini söyleme gibi bir şansım yok değil mi?"dedim yüzüme yerleştirdiğim yalandan üzüntü ifadesiyle.Beril'de benim takındığım ifadeyle eş değer bir ifade ile dudaklarını büzerek"maleseff!!!"dedi.Beril ilk kombinini giymeye gittiğinde birden titremeye başladım.Aslında titreyen ben değil, cebimdeki cep telefonumdu.Cebimde olduğu için haliyle bende titremiştim.En kısa zamanda bu telefonun titreşimini kapatmalıydım.Arayan annemdi.Ben daha telefonu açamadan arama sonlandırıldı.
Bende yanlışlıkla aradığını düşünerek telefonu tekrar yerine koydum.Aradan geçen 2-3 dakika sonra tekrar titredim.Ama bu daha kısa süreli titremeydi.Belli ki mesaj gelmişti.Mesaj annemdendi.
"Defneciğim baban ile ben size ufak bir sürpriz yapıp, Beril'in ailesini akşam yemeğine çağırdık.Haberiniz olsun."
İçimden küçük küçük kahkahalar attım.Bu gerçekten çok güzel bir sürprizdi.Beril'inde sevineceğini düşünerekten giyinme kabininden çıkar çıkmaz üstüne atladım."Beril sana çoook mutlu olacağın bir haberim var.Akşam annenler bize yemeğe geleceklerr!"dedim.Ama Beril hiçte beklediğim gibi bir tepki vermedi.Söylediğimi idrak edemediğini düşünerek son cümlemi tekrarladım.Ama Beril sadece yüzüne yerleştirmeyi tam beceremediği ifadeyi görüntüleyerek"iyi güzel"demekle yetinmişti.ardından konuyu dağıtarak ilk kombinini bana yorumlatmadan ikincisini giymeye gitti.Ne kadar tuhafıma gitse de üstelemedim.
Odama girdiğimizden bu yana tamı tamına 4 saat geçmişti.Dile kolay 4 saat!!! Rüzgar ile konuşmamızın 15 dakika sürdüğünü farzetsek, 3 buçuk saati aşkın bir süredir Beril kıyafet değiştiriyordu.Giydiği son kombini de yorumladıktan sonra Aşağı yemeğe inmek için uygun kıyafetleri seçmeye koyulduk.
Ben yine üstüme her zaman ki gibi koyu mavimsi bir kot pantolon ve kalçamın biraz üstünde göbek dekoliteli kırmızı bir tişört giydikten sonra, yine her zaman olduğu gibi Beril'in alt tarafı aşağıdaki sıradan bir akşam yemeği için ne giyeceğine karar verecektik.Beril de yırtmaçlı siyah kumaş pantolon ve yaz aylarının en sıcağı olan Ağustos ayının başlarında olduğumuz için askılı göbek üstü bir tişört giydikten sonra aşağı inmek için merdivenlere yeltendik.

                       A'VAZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin