18.Bölüm

46 9 5
                                    

Defne'nin giydiği gelinlik(multimedyada)

İçeri girdiğimizde bütün gözler üstümdeydi.Gerçekten de baya kalabalıktı.Bir günde nasıl bu kadar insana ulaştıklarını düşünmüyor değildim.Ama bize bunu yapan adam,bunu da kolaylıkla yapmıştır diye düşündüm.Alkışlarla gidip masanın bana ayrılan sandalyesindeki yerimi aldım.

Tamam.Ben burdaydım burda olmasına da,damat Ferman bey ortada yoktu.Aslında bu durumu lehime kullanabilirdim.Ferman'ın gelmemesi demek benim evlenmemem demek.Biz bir anlaşma yaptık.Eğer bu anlaşmayı ben bozarsam ailemi öldürecekti.Ama o bozarsa hem evlenmeyecektim,hem de ailem zarar görmeyecekti.Bu düşüncelerimden sonra yüzümde küçük te olsa umudun verdiği gülümseme belirdi.Düşüncelerimden sıyrıldıktan sonra gözüm Beril'e kaydı.Şaşkın şaşkın yüzüme bakıyordu.Ona neden öyle bakıyorsun?diye sordum.

"Defne.Şuanda zorla tanımadığın mafya kılıklı bir adamla evlendiriliyosun bunun farkındasın değilmi canım?"

Dedi."Evet"diye cevap verdim.Tabi bu sırada hala gülüyorum.

"O zaman pişmiş kelle gibi sırıttığının da farkındasın değilmi?"

Bu soruya da aynı soģukkanlılığımla"Evet."dedim.

Kafasını sağa sola çevirerek sabır istedi Allah'tan.
Konuşmamızdan sonra anons sesi geldi.
"Evet sayın misafirlerimiz.Şimdi de Yeni çiftimizi alkışlarla dansa çağırıyoruz" gözüm Talaz beye kaydı.O da bana bakıyordu.Endişeliydi.Anlaşılan onun da oğlundan haberi yoktu.Gelmeyeceğinden korkuyordu.Bana el hareketiyle dans pistine çıkmamı söyledi.Yüz ifadesi sert bir biçim almıştı.
Beril'in yardımıyla oturduğum yerden kalktım ve piste doğru yürümeye başladım.Artık dans pistindeydim.Ortalığı derin bir sessizlik bürümüş,herkes bana bakıyordu.Sessizliği bozan yine anons oldu."damat bey,sizi bekliyoruz.Lütfen piste teşvik eder misiniz?"
Hala gelen giden yoktu.Tam arkamı dönmüş geldiğim yere dönüyordum ki

"DUR!!!"
dedi biri.Bana dendiğini anlamıştım.Bir süre durdum.Sonra arkamı döndüm.Gelen FERMAN Beydi.Gelmişti.Bir kere daha hayallerim suya düşmüştü.Karşımda durmuş bana bakıyordu.Ben de ona.Nedense ondan gözümü alamıyordum.Karşımda ışık görmüş tavşan gibi baktığına göre o da benden alamıyordu gözlerini.Takım elbisenin içinden bile ne kadar kaslı olduğu belliydi.

Takım elbisenin içinden bile ne kadar kaslı olduğu belliydi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Ferman Adıvar nikahta(multimedyada)

İçeri doğru yürüyerek konuşmaya başladı;

--Kıymetli misafirler.Geç kaldığım için şahsım adına hepinizden içtenlikle özür dilerim.Şimdi mümkünse eğlencemize devam edelim.Arkadaşım hafif bir müzik çalarmısın.---

Anonsu yapan adama seslenmişti.O da emrin gelmesiyle beraber hafiften bir müzik çalmaya başlamıştı.Ben masaya,o da Talaz beye doğru gidiyordu.Bakalım bugün nasıl bitecekti.

                       A'VAZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin