7.Bölüm

61 10 2
                                    

Beril o bahsettiği klasik korku hikayelerinden birini anlatmaya başladı.Bense daha dinlemeden kucağımdaki kuş tüyü yastığı sıkmaya başlamıştım bile.

Beril:Bir tane çocuk varmış.Bu çocuğun annesi ile babası sürekli kavga ederlermiş.Bir gün çocuk ve annesi evde oturuyorlarmış.O sırada kapı çalmış.Yine babası annesini dövmeye gelmiş.Ama bu seferkinin sonu hiçde iyi bitmeyecekmiş.Çocuğun babası aniden annesine saldırıp dövmeye başlamış.Çocuk babasına engel olmaya çalışmış ama o da dayak yemiş.Eni sonu çocuğun babası belindeki bıçağı çıkarmış.Tam çocuğun annesine saplayacakken çocuk annesinin önüne atlamış.bıçak çocuğa saplanmış.çocuk ölmüş, babası da hapise girmiş.Çocuğun ruhu artık kavga edip haksız olanın ruhuna girip kendi kendini öldürdükten sonra geri çıkıyormuş.Bundan son-...
Ben:Sana korktuğumu söylememe rağmen bana anlatmakla neyi planlıyorsun?korkudan öldürmeyemi çalışıyorsun.Benimle konuşmâ!!!

Dedim ve Beril'e arkamı dönüp uyumaya çalıştım.
Biraz geçtikten sonra hışımla uyandım.kabus gördüğümü anladım.Rüyamda o çocuğun ruhu Beril'in içine girmişti.Gözlerimi ovaladıktan sonra su almak için sağımdaki komidine  uzandığımda, komidinin üstündeki  sürahinin boş olduğunu gördüm.Korka korka mutfağa indim.Tam suyu içmek için bardağı elime aldım ki sırtımda hissettiğim sıcaklığın etkisiyle donup kaldım.Daha arkamı dönmeden bardağı elimden atıp çığlık atmaya başladım.Korkunun etkisiyle gözlerimi kapamıştım.Bu da benim huyum.Gözümü bir âçtığımda bütün ev halkı ayaklanmıştı.Sefer abinin elinde araba levyesi olduğunu anladığım bir çeşit sopa,Neriman ablanın eĺinde ankastre büyük boy tava, Zeynep ablada çamasır sepeti, babamda kemer son olarak annemde ise pamuklu halı terliği vardı.Burdan bakılınca YÖH(Yapraklar özel harekat)gibi duruyorlardı.Bende sırtımdaki sıcak elin sahibinin kim olduğunu öğrenmek için arkamı döndüm.Malum kişi BERİL'di.Herkes korkudan dehşete düşmüşken, Beril kahkaha atıyordu.Annem bana su uzatırken iyi olup olmadığımı ve neden korktuğumu sordu.Ben ise sadece kabus gördüğümü söyleyerek geçiştirdim.Herkes odadına gitmek için hareklenince bizde odama gitmek için hareketlendik.Merdivenlerden çıkarken Beril hala kahkahayla karışık gülüyordu.Odama vardığımızda hala gergindim.Beril'e masum masum baktıktan sonra "bana sarılırmısın?"dedim.O da bana kocaman sarıldı.Sonunda sakinleştim.Bir birimize iyi uykular dileklerinde bulunduktan sonra ikimizde yatağımızdaķi yerimizi aldıktan sonra uyumaya başladık.

                       A'VAZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin