Ne yapacağımı düşündükten sonra harekete geçmek için aşağıya doğru yol aldım.Yavaş yavaş indim.Koltuğun üstüne baktığımda annemi göremedim.Salonda da kimse yoktu.Yani anlayacağınız asayiş berkemaldi.Mutfağa gidip Neriman ablaya annemin nerede olduğunu sordum.O da odasında uyuduğunu söyledi.Malum,kadın 2 gündür perişan olmuştu.Bu uykuyu aşırı hakediyordu.1.görev yani annemi atlatma işi tamamdı.Sırada Sefer abiden arabanın anahtarlarını almak kaldı.Saat öğle vâkti 12'yi geçiyordu.Sefer abinin mola saatiydi.Sefer abi mola saatlerinde arabanın anahtarlarını babamın çalışma odasındaki komidinin üst çekmecesine bırakırdı.Ben de daha fazla beklemeden babamın odasına doğru yürümeye başladım.Odadan içeri girer girmez komidinin o tarafa yöneldim.Üst çekmeceyi açtığım gibi anahtarları kaptım.Doğru bagaja gittim.Sefer abinin kullandığı siyah audi a8 yerinde duruyordu.Hemen kapı kilidini açıp arabaya bindim.Emniyet kemerimi takıp derin bir nefes aldıktan sonra anahtarları kontağa geçirdiğim gibi arabayı çalıştırdım.
Evden biraz uzaklaştıktan sonra arabayı müsait bir yerde sağa çektim.Kişilerden Sefer abiyi bulup mesaj attım;(--Sefer abi araba bende, Beril'i alıp kafamı dağıtmak için biraz alışveriş yapıcaz.Haberin olsun.Beni merak etme.--)
Sefer abiye mesaj attıktan sonra Beril'e de mesaj atmak üzere bu defa arama çubuğuna Beroşş❤ yazdım.
--Beril iki dakikaya kapıda ol.Seni almaya geliyorum.--
Tam hareket edecek iken mesaj sesi geldi.Tekrar telefonumu elime aldım.Mesaj Sefer abiden idi.
--Tamam canım.Çok geç kalma.--
Bu aşama tamamdı.Sefer abinin mesajını okurken Beril'den de mesaj geldi.
--Bekletmeyeceğine sözver!!!--
Ben:Berilll!!!
Beril:Tamam tamam bekliyorum.
Mesajı okur okumaz arabayı Berillerin evine sürmek üzere hareket ettirdim.Yaklaşık 5 dakika sonra Beril'in evinin önündeydim.Beril de kapıda beni bekliyordu.O Şöför koltuğunda Sefer abinin olduğunu zannediyordu.Bu yüzden de Sefer abinin inip kapısını açmasını bekliyordu.Ben de bunun farkında olduğumdan şöför koltuğunun yanındaki koltuğun penceresini açıp"Neyi bekliyosun? Davetiye felan mı? Hadi bin işimiz var."dedim.Işık görmüş tavşan gibi kalakalmıştı. Daha sonra arabanın ön koltuğunun kapısını açıp oturdu.
Beril oturur oturmaz arabayı çalıştırdım.Yolda Beril'in sorduğu birkaç soruyu cevapladım.Tabi sorduğu soruların başında arabayı nasıl aldığım ve nereye giitiğimiz yer alıyordu.
Şirkete gelene kadar Beril'e olan biteni anlattım.Şirkete geldiğimizde arabayı otoparka sürdüm.Arabayı park ettikten sonra tahminimce babamın ofisinde bizi bekleyen sekreterin yanına gitmek için asansöre bindik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
A'VAZ
Mystery / ThrillerAilesiyle ve en yakın arkadaşı Beril ile mutlu bir hayat süren 17 yaşında olan Defne 'nin ileride aşık olacağı kişiden nefret ettiğini sanarak o kişinin ailesini elinden almasını mı izleyecek? Yoksa ailesini seçip o kişi ile mi evlenecek?