20: Сэргэлт

265 33 17
                                    

Бүгдээрээ нэг хэдэн минут дуугай суун тэхёны энэ сайхан нурууг бишрэн магтъя...

Жэнни:

Юуны тулд сайхан бие сайхан царайтай болж төрлөө дөө...

Тэхён миний хоёр гараас бусад хүлээсүүдийг минь тайлчихсан болохоор гарынхыгаа тайлах амархан байлаа.Хооронд нь нэлээн сайн үрээд байхад халсандаа болоод бага багаар тасарж эхлэн нарийхан болоход нь хүчээр тасдчихсан юм. Хаалга түгжээтэй учраас хийж чадах зүйлгүйгээ мэдэж байсан болохоор хүлээхээр шийдлээ. Гэтэл ашгүй хэн нэгэн тэхёны асгасан хоолыг цэвэрлэхээр ороод ирэв. Цэвэрлэж дуусаад гарах болоход нь би төлөвлөгөөгөө хэрэгжүүлэхээр шийдэв.

Жэнни: "Ах аа, саад болсонд уучлаарай, г-гэхдээ таниас нэг гуйх юм байна аа..."

Тэр надруу хөмсгөө өргөж байхыг харвал юуг нь асууж байх шиг байна. Би албаар толгойгоо бага зэрэг өргөн хүзүү, эгэмний ясаа илүү ил гаргахыг хичээлээ. Би товчтой цамц өмссөн байсан ба дээдлэх хоёрхон товч нь л тайлаастай байсан юм.

Жэнни: "Энд цонх байхгүй болохоор агааргүйдээд жоохон халууцаад байна аа, т-та миний цамцны нэг товчийг нь тайлаад өгөөч?" гэж чадах ядахаараа сэгши сонсогдохыг хичээн хэлэв.

Түүний нүд нь томроод ам нь хальт ангайн бага зэрэг эргэлзэн зогссоноо толгойгоо дохин наашаа алхалж эхэллээ. Урд минь хүрж ирээд гараа хүчлэн дээшээ өргөөд нүдрүү минь сандран харснаа цээж рүү минь харлаа. Би яг үнэндээ товч руу минь харсан уу, хөх рүү минь харсан уу гэдгийг хараахан хэлж мэдэхгүй л байна. Би шууд дайрчихдаг юм билүү гэж бодсон ч надаас арай хол байсан болохоор эрсдэлд орохыг хүссэнгүй ахиад хичээх болов. Тэр гуравдах товчыг минь бага зэрэг чичирсэн гараараа удаанаар тайллаа. Одоо бол хөхний минь дээд хэсэг хангалттай ил болсон байв. Миний нүдрүү эгцэлж харахад нь би тачаангүй маягаар доод уруулынхаа үзүүрыг хазаллаа. Тэр ч анзаарсан бололтой харцаа шууд уруулруу минь шилжүүлэв.

Түүний хамаг бие нь чангарлаа (ойлгож байгаа биз дээ ахаха😏). Үүнийг нь анзаарсан би дотроо ёжтой инээмсэглэсээр түүнээр ахиад тоглохоор шийдэв.

Залуу: "Од-одоо болсон б-биздээ..?"

Би түүнд мэдэгдэхээр түүний эмзэг зүйлрүү харлаа.

Жэнни: "Танд тусламж хэрэгтэй юу?" гэж хэлчихээд уруулаа хальт долоов.

Тэр надруу эргэлзэнгүй байдлаар харснаа толгойгоо сэгсрээд нүд ирмэхийн зуур дээшээ босон бүсээ тайлж эхэллээ.

Өрөөний хамтрагч \ Jimin ffWhere stories live. Discover now