Lütfen satır aralarına yorumlar yapın 💜İyi okumalar...
Taehyung kendince bir kaç hareket yaparak ormana doğru ilerledi. Boynunu esnetip parmaklarını açıyordu.
Ormandaki dolabına ilerleyip cebindeki anahtarını aldı ve kilidini açtı.
Bu bölge onlara ait olduğu için rahattı. Hiç bir şeyi gizlice alınmazdı
Ama bir şeyler gizlice bırakılmaya başlanmıştı.
Dün gördüğü kağıdı bu sefer tekrar görmüştü. Kağıdı açtı ve burnuna dolan ağır parfüm kokusuyla bir kaç kere öksürdü.
Kağıdı okuduktan sonra buruşturarak dolabına geri tıkıştırdı.
Biri onunla taşak mı geçiyordu?
Sinirlenmeye başladı, aynı zamanda soyunmaya.
Kıyafetlerini bu sefer katlamadan dolaba attı. Hızla kurt formuna geçip koşarak ormanın içine daldı.
Her sabah olduğu gibi avlanıp, koşacaktı.
Ama bu sefer sinirli bir şekilde işini görecekti.-
Jeongguk kendini rahatsız sandalyeye attı bugün bir kaç kişi bacağındaki pençe darbeleri yüzünden gelmişti ve Jeongguk sargı yapmaktan ellerini hissetmiyordu.
Hoseok da kendini Jeongguk'un yanına attı. "Ölüyorum galiba."
"Ben de" diye mırıldandı Jeongguk. Hoseok'u gönderip Taehyung'a küçük notlardan yazması gerekiyordu. Taehyung'un bugünkü kızgın halleri çok hoşuna gitmişti.
Tam konuşacakken ilk esnedi "Hoseok sen git istersen ben bir saat daha burada durup giderim. Çok yoruldun bugün."
Hoseok minnettar bir şekilde gülümsedi. "Teşekkür ederim, Gguk." dedi ve sadece çantasını alarak revirden çıktı.
Jeongguk, Hoseok gittikten sonra ayaklarını uzattı ve kâğıt kalem alıp hemen bir şeyler yazmaya başladı.
"Bu kadar yakışıklı olman ne üzücü. Herkes peşinde dolaşıyor ama sen etrafındaki güzellikleri görmüyorsun bile!
Omegan olmaktan şeref duyarım. Keşke beni görsen.
- Seni seven Omegan~
Kendi kendine kıkırdayarak çantasında taşıdığı parfümü çıkarttı. Bir kaç kez kağıdın üstüne sıktı ve kokladı. Kendi kokusu yoktu.
Revirden çıkıp yine ormana adımladı. Her zaman ki işlerini yapıp notu koydu ve kaçtı.
Revire giderken elini kolunu sallaya sallaya ve ıslık çalarak ilerliyordu. Keyfi yerindeydi.
Yaklaştığı zaman revirin içinden gelen birkaç koku duyumsadı. İki kişi vardı ve ikiside alfaydı.
Jeongguk temkinlice revire girdi ve öğürmekte olan sarı saçlı bir alfa ile elinde kovayla alfanın kusmasını sağlayan diğer alfayı gördü.
"Ne oluyor bura-"
Baş alfa öfkeli yeşil gözlerini omegaya çevirdi. "Nerdesin sen?!
Senin görevin burada kurtlara yardım etmek değil mi?"Jeongguk korkuyla yutkundu ve başını salladı. "Üzgünüm alfa."
Saçları sarı alfa hâlâ kusarken baş alfa yüzünü buruşturdu. "Sana o kadar fazla yeme demedim mi, Yoongi? Al işte mideni bozdun.
Jeongguk hemen gerekli işlemleri halledip Yoongi'nin koluna serum taktı. Baş alfa kovayı çekti, iğrenerek kenara koydu. Jeongguk yüzünü buruşturmamaya çalışarak kovaya baktı. "Ben hallederim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
One and Only - Taekook
FanfictionSürünün başına yeni geçen Taehyung için güzel bir omega aranıyordu. Kendisi eşleşme taraftarı değildi ve kesinlikle ama kesinlikle bir omega istemiyordu. Özellikle inatçı ve patavatsız bir omega! » ukekook Tüm hakları ©spectrelarry'e aittir!!