Medya; The Unforgiven II.
- merhabalar, nasılsınız?
- sınır; +200 vote +200 yorum
- alttaki yazar notunu okuyun
lütfen son kez soracağım size...- iyi okumalar 🐻
"Nasılsın Alfa? Benim olman için her şeyimi verirdim.. Senin olmayı ve en derinlerimde olmanı her şeyden çok istiyorum."
Taehyung gülümseyerek kağıdı cebine koydu.
Jeongguk kendisine şaka yapıyor olmalıydı. Tıpkı ilk başlardaki gibi notlar bırakılıyordu ormandaki dolabına.
Bir hafta içinde bırakılan üçüncü nottu
bu. Hepsinde de Taehyung'u çok istediği yazıyordu.Hızla tişörtünü çıkarıp dolabına tıkıştırdı. İçinden temiz bir tişört ve şort alıp hızlıca kurt formuna dönüşüp revire doğru koşmaya başladı.
--
"Hoseok hyung! Ağrı kesici ilaçları nereye koydun?"
Hoseok Jeongguk'un sorduğu soruyla sağ elini çenesine koyup düşünmeye başladı.
"Bilmiyorum Jeongguk. Git ilaçların olduğu dolaba bak orada bir yerdedir."
Jeongguk göz devirdi ve ellerini iyice uzamış olan saçlarının arasına attı.
"Hyung oraya baktım ve yoktu. Şu yeni asistan Yugyeom geldiği zamandan beri hiçbir şey yerli yerinde değil." dedi Jeongguk tekrardan ilaç dolabına yönelirken.
Jeongguk ilaç dolabının kapağını açarak farklı marka ve isimdeki ilaçlar arasından kendi aradığını bulmaya çalışıyordu.
"Bak hyung, yok işte burada."
Hoseok ilaç dolabının yanına gelerek Jeongguk'u kenara itti. "Ay kız dur öyle mi yapılır o! iyi bakacaksın arka taraflara."
Jeongguk ellerini beline bağlamış dolabın arka tarafındaki sıralı ilaç kutularını inceleyen hyunguna bakıyordu.
"Bulabildin mi bari hyung?"
Hoseok dolabın kapağını sertçe kapattı. "Bitmiş olmalı. Gidip depodan almam lazım ama şuan çok işim var."
Jeongguk ellerini karnına sararak "Tamam hyung." dedi.
Hoseok, Jeongguk'a sorar gözlerle baktı. "Sen neden ağrı kesici arıyordun Omega?"
"Midem bulanıyor ve karnımda hafif bir ağrı var."
Hoseok çatmış olduğu kaşlarıyla Jeongguk'u inceledi.
"Boynundaki o parlayan şey ne Jeongguk."
Jeongguk, Hoseok'un dediği şeyle elini boynuna çıkardı. Parmaklarını mührünün üstünde gezdirdi. "Neye benziyor hyung? Mühür işte."
Hoseok elini Jeongguk'un karnına attı. "Belki de karın ağrısı değildir o hmm?"
Jeongguk, Hoseok'un ne demek istediğini anlayarak kafasını iki yana salladı.
"Sanmıyorum hyung. Daha mühürleneli üç hafta oldu ve hamile değilimdir, değil mi?"
Hoseok gülümseyerek Jeongguk'a baktı.
"Omegaların ilk mühürlendikleri zaman
gerçekleşen birleşmelerinden sonra
hamile kalma olasılıkları çok yüksektir Jeongguk. Ama tabiki bir test yaptırmadan sonuca ulaşamayız. Belki de dediğin gibi basit bir ağrıdır."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
One and Only - Taekook
FanfictionSürünün başına yeni geçen Taehyung için güzel bir omega aranıyordu. Kendisi eşleşme taraftarı değildi ve kesinlikle ama kesinlikle bir omega istemiyordu. Özellikle inatçı ve patavatsız bir omega! » ukekook Tüm hakları ©spectrelarry'e aittir!!