23

12.9K 1.1K 730
                                    


Hellooooo, ben geldimmmm...

Hayatınıza Şener Şen gibi girsem ne yapabilirsinizki vjjvkvkvvkjvğ

-------

"Jeongguk neredesin?!"

Taehyung, ormanın içinde bağırarak sevgili eşi Jeongguk'u arıyordu. Revirde olabileceğini düşünerek kurt formuna dönüştü ve revire doğru koşmaya başladı.

Revire geldiğinde insan formuna dönüşmeden içeri girerse hastaları korkutacağı gerçeğini umursamadan içeri daldı.

Hoseok ve hasta yataklarından birinde yatan yaralı Omega irkilerek, içeri koşarak giren iri kurda bakakaldılar.

Hoseok bunun bir saldırı olduğunu düşünüp savunmak için kırmızı gözlerini ve sivri dişlerini ortaya çıkardığında bu iri kurdun Taehyung olduğunu anlayarak eski haline döndü.

"Taehyung?! Senin bu halde revirde ne işin var! Buraya kurt formunda girmek yasak, seni aptal!?"

Hoseok sakin olmaya çalışarak derin bir nefes aldı.

Taehyung'un kurdu kırmızı irisleriyle etrafı inceliyordu. Görünürde Jeongguk yoktu. Nereye kaybolmuştu Omegası?

Kahverengi kürklü kurdu yerleri koklayarak pes etmeden bir sonuca ulaşmaya çalışıyordu.

"Taehyung, Neler oluyor?" dedi Hoseok sakin bir şekilde.

Taehyung'un kurdu koca irislerini arkadaşının gözlerine dikerek sorar gözlerle "Jeongguk nerede?" dercesine baktı karşısındaki afallamış bedene.

Hoseok ellerini iki yana açarak "Jeongguk'u bugün hiç görmedim dostum. Ayrıca artık Jeongguk'u sormak için revire dalmaya bir son ver." dedi sitemle.

Taehyung'un kurdu aldığı cevaptan sonra geldiği gibi paldır küldür geri çıkarak ormana doğru koşmaya başladı. Ormandaki dolabına gidip insan formuna dönüşmesi gerekiyordu.

Dolabın yanına yaklaştığında uzaktan gördüğü iki bedenin kimlere ait olduğunu pek anlayamadı.

Kurdu yavaş adımlarla dolabına doğru yaklaştığında gördüğü dalgalı saçlar, tombul yanaklar ve hafif çıkık olan karın ile bunun sevgili eşi olduğunu anlaması çokta uzun sürmedi. Yanında ise sarı saçlı bir kadın Omega duruyordu.

Taehyung'un kurdu gizlenerek olanları izlemeye başladı.

Jeongguk karşısındaki sarı saçlı Omegaya nefretle bakıyordu.

"Sana bir soru sordum? Kimsin ve hangi cesaretle eşimin dolabına o saçma kağıdı koydun!?"

Sarı saçlı Omega yakalanmış olmanın verdiği tedirginlik ve korku ile gözlerini kendisine öfke ile bakan beden ile buluşturdu.

"Sana bir soru sordum?!" diye bağırdı Jeongguk.

Bir Omeganın heleki mühürlü ve hamile bir Omeganın eşine, bekar bir Omeganın bu tarz sapık ve ayıplı notlar bırakması o Alfanın eşi tarafından hiç hoş karşılanmazdı.

Jeongguk sinirle kızın saçlarından tuttu ve kulağına eğilerek "Seni suç üstü yakaladım ve bir açıklama yapmanı bekliyorum. Demek Taehyung'a bir aydır notlar bırakan o Omega sendin?!" dedi.

Taehyung duydukları ile şaşırmıştı ne yani o notları bırakan kişi Jeongguk değil miydi?

Taehyung insan formuna dönüştü ve yerden aldığı siyah baksırını bacaklarından geçirip yarı çıplak bir şekilde tartışan Omegaların yanına gitti.

One and Only - Taekook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin