Yeni bölümün hızlı gelmesi için sınır; +85 oy 100 yorum..
Dikkat minik bir smut var! Başladığı yere 🔞 işareti koyacağım. Aşırı büyük bir şey değil okumayanlar bir şey kaçırmış olmaz...
İyi okumalar 💜
"Yoongi!" diye bağırdı Taehyung. Konuşması gerekiyordu. Bir şeyler danışması gerekiyordu. "Yoongi!"
İçi içine sığmıyordu. Nefes alsa bile yeterli olmuyordu. Yoongi dışarıda sohbet ettiği birkaç kişiyle konuşmasını kesip Taehyung'a döndü. Taehyung çok sinirli duruyordu.
En son Seokjin'in sürüsüne gittikleri zaman böyle sinirliydi. Acaba Seokjin buraya mı gelmişti?
Taehyung hızlıca Yoongi'ye yaklaştı. "Konuşmamız lazım. Bana yardım etmen lazım!" Sesi artık daha çaresiz çıkıyordu. "Lütfen."
Yoongi telaşla Taehyung'un kollarını tuttu. "Ne oldu?" Taehyung dikkat çekmemeye çalışıyordu ama çoktan birkaç kişinin dikkatini çekmişti. Yoongi'nin kolunu tuttu. "Benimle gel."
Yoongi'yi sessiz bir yere götürdü. Ağaca yaslandı ve derin nefesler almaya başladı. Sakinleşmeye çalışıyordu. Yoongi de git gide endişeleniyordu. "Taehyung, neler oluyor?"
Taehyung eliyle '1 dakika' işareti yaptı. Gözlerini kapattı ve sakinleşmeyi bekledi. Sakinleşecek şeyler düşündü. Çiçekler, Jeongguk, kuşlar, Jeongguk, nehirler, Jeongguk, Orman manzarası, Jeongguk...
Taehyung gözlerini açtı. Jeongguk'u düşünmeden duramıyordu. Seslice yutkundu. "Jimin senin gerçekten eşin, değil mi?" diye sordu.
Yoongi kafası karışmış bir şekilde Taehyung'a baktı. "Ne alâka?"
"Sadece sorularına cevap ver."
Yoongi bir süre Taehyung'u izledi. "Jimin'i ilk gördüğüm zaman değişik duygular hissettim. Herkesin gözünde yaralı bir Omegaydı ama benim gözümde daha başkaydı. Daha güzeldi."
Taehyung seslice nefes alırken yutkundu. Sert bir ses tonuyla "Devam et." dedi.
"Jimin'in yanına daha sık gip gelmeye başladım. Ona sebepsizce kendimi anlattım. Çiçekler hakkında bilgi verdim. Yemekler hakkında konuştuk-"
Taehyung sözünü kesti. "Konuşurken ne hissettin?"
"Güven. Ona sebepsizce güveniyordum. Daha tanıyalı birkaç gün olmuştu ama ona güveniyordum. Konuştukça rahatlıyordum. Konuşurken mavi gözlerini etrafımda hissetmek beni daha iyi hissettiriyordu." birkaç saniye durdu ve devam etti. "Taehyung bunu nasıl anlatacağımı bilmiyorum. Yaşamadan bilemezsin."
Taehyung yavaşça çimenlerin üstüne bıraktı kendini. Ellerini, saçlarının arasından geçirdi. "Ben koca bir aptalım!"
Yoongi, Taehyung'un yanına oturdu. "Taehyung neler olduğunu söyl-"
"Ben koca bir aptalım!!" diye bağırdı Taehyung. Yoongi, Taehyung'un ellerini çekti ve kendisine çevirdi. Alfa sesini kullanarak "Sana ne oldu anlat!" dedi.
Normalde Taehyung asla etkilenmezdi ama şuan psikolojik olarak çökmüş durumdaydı. Jeongguk yanından gittikten sonra uzun bir süre düşünmüştü ve sonunda çıldıracak kıvama gelmişti.
"Galiba.. Onu buldum, Yoongi. Eşimi buldum."
---
"Evet. İlaçlarınızı düzgün kullanırsanız bir şeyiniz kalmaz. Geçmiş olsun." Jeongguk gülümseyerek Bay ve Bayan Beta'nın gidişini izledi. Kendisini Hoseok'un koltuğuna atarken hızlı düşmesinden dolayı poposu acımıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
One and Only - Taekook
FanficSürünün başına yeni geçen Taehyung için güzel bir omega aranıyordu. Kendisi eşleşme taraftarı değildi ve kesinlikle ama kesinlikle bir omega istemiyordu. Özellikle inatçı ve patavatsız bir omega! » ukekook Tüm hakları ©spectrelarry'e aittir!!