16

20.3K 1.7K 1K
                                    

Diğer bölümün hızlı gelmesi için sınır +150 vote ve +100 oy 🌠

©spectrelarry den izin aldım fici birazcık daha uzatacağım hemen final olmayacak max 23-25 bölüm olacak...

İyi okumalar 🌠💙

----

"Jeongguk!" diye bağırdı Taehyung. Jeongguk ise gözlerinden gelen yaşlarla beraber koşuyordu. Herkesten uzak durmak istiyordu. En çok da Kim ailesinden.

"Gelme peşimden!" bağırdı tüm gücüyle.
Taehyung bir an afallasada peşinden koşmaya devam etti. Jeongguk arkasına döner dönmez, Taehyung'un yakaladığı gibi Jeongguk'u en yakın ağaca yaslaması bir olmuştu.

Jeongguk iri ve korkmuş gözlerle Taehyung'a bakarken Taehyung ise burnundan sert nefesler alıp veriyordu. Sinirliydi. Siniri annesi ve Bayan Choi'nin boş boğazlığınaydı.

Jeongguk'un göz yaşları akmaya başlarken aynı zamanda ağzından bir hıçkırık kaçmıştı. "Beni evlendireceksiniz, değil mi?" dedi kırgın bir sesle. "Beni sevmediğim biri ile evlendireceksiniz. Ayrıca sevgilim falan yok benim!"

Taehyung az önceki sinirli halinden kurtulup şaşkınca Jeongguk'a baktı. "Saçmalama!" diye bağırdı. Aslında yine sinirlenmişti. "Seni kimseyle evlendirmem!"

Jeongguk, Taehyung'un sesiyle titrerken
onun bu sinirli halini anlamamıştı. "O zaman bana neden bağırıyorsun!" dedi Taehyung'a bağırarak. Kendisinin Omega olması ve karşısındakinin Alfa olması umrunda değildi. Söz konusu geleceğiydi ve ileride kuracağı ailesiydi. Bu konuda herkesi karşısına alabilirdi.

Jeongguk vücuduna yayılan sinir dalgasıyla bağırmaya ve debelenmeye başladı. "Beni kimseyle evlendiremezsiniz! Anladınız mı?! Ben oyuncak değilim ve zamanı gelince eşimi kendim seçeceğim!"

Taehyung karşılık vermek istese de Jeongguk'un öfkesini kusmasını bekledi. "O annene söyle," diye başladı. "Bekar bir Omegayım diye beni millete mâl etmesin!"

İşte Taehyung cidden buna ne diyeceğini bilememişti. "Ne demek istiyorsun sen!" dedi.

Jeongguk gecenin karanlığında sinirden mavinin en güzel tonuna bulanmış parlak gözlerini kısarak Taehyung'un yeşil irislerine baktı. "Bayan Kim resmen arkamdan ilan çıkarmış! Annen beni evlendirmeye çalışıyor ve bundan benim aileminde haberi var! Ve ben daha bugün öğreniyorum arkamdan söyledikleri o saçma sözleri! Ben de diyorum neden revirde beni her gören 'neden hâlâ mühürlenmedin?' diye soruyor!?"

İşte bu Taehyung'un köpürmesi için yeterliydi. "Sen kimse ile mühürlenemezsin!" diye bağırdı. Elinde olmadan Alfa sesini de kullanmıştı. Jeongguk az önce bağıran kendisi değilmiş gibi yerinde sinerken bu sefer öfkesini kusma sırası Taehyung'daydı.

Taehyung, Jeongguk'u bıraktı ve sakinleşmeye çalıştı. Yoksa Jeongguk'un kalbini kıracaktı ve bu istediği son şey bile değildi. "Senin bir eşin var ve.." devam ettirememişti. Jeongguk'un bir eşi vardı. Onu koruyup kollayacak, onu istediği gibi sevebilecek ve dokunabilecek bir eşi vardı.

Taehyung içinde dolup taşmaya başlayan öfkeyle ağaca sert bir tekme attı. Ağaçtan birkaç ses geldiği zaman atacağı diğer tekmeyi durdurdu. Ağaca ve ayağına zarar verecek değildi.

Jeongguk ürkek gözlerle solundaki ağaca ve Taehyung'a bakarken Taehyung'un bir anda durgunlaştığını gördü. Küçük ve korkak adımlarla Alfa'ya yaklaşırken Taehyung yere oturmuştu.

Gökyüzünde olan yarım ay tüm ışığıyla etrafı aydınlatıyordu. Jeongguk' Taehyung'a yaklaştıkça yeşil gözlerin dolduğunu gördü. Kaşlarını çattı ama bir şey diyemedi.

One and Only - Taekook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin