13

19.7K 1.8K 1.7K
                                    

İyi okumalar 😽

"Tamam. Ben de seni seviyorum. Gelince haber ver. Görüşürüz, Joon." diyerek kapattı telefonunu Jeongguk. Joon onu ziyarete geliyordu.

Joon ve Jeongguk çocukluktan beri arkadaşlardı. Yan komşulardı ve Jeongguk'un durumunu biliyordu. Yıllardır Jeongguk'un sırrını taşıyordu.

Joon da tıp okumuştu ve Jeongguk'tan hiç ayrılmamıştı.

Şimdide ziyaretine gelecekti. Hoseok'tan bugün izin almıştı evinde hazırlık yapacaktı.

Jeongguk hazırladığı tavuğu fırına atarken bir yan dan da kaynayan çorbaya bakıyordu. Joon'un sevdiği yemekleri yapacaktı.

---

Hoseok kapının tıklatılması ile başını evraklardan kaldırdı. "Girin."

Kapı açıldı ve içeri gülümseyen bir Taehyung girdi. Elinde ise Hoseok'un en sevdiği çikolatalardan vardı. "Müsait misin, Bay Jung?"

Hoseok sakin bir tavırla "Müsaitim, Bay Kim." dedi. Taehyung yüzündeki ifadeyi bozmadan içeri girdi. Masanın karşısındaki sandalyeye oturdu. "Barışmaya geldim."

Hoseok hayret edici bir ifadeyle konuştu. "Aklınıza 20 gün sonra mı geldi?"

Taehyung gülümsemesini bozmamaya çalışarak "Üzgünüm ama işlerim vardı." dedi. Ardından devam etti. "Hem bu sayede senin değerini anladım." dramatikçe elini kalbine koydu. "Sensiz yapamıyormuşum."

Hoseok gözlerini devirdi. "Saçmalamayı kes, Taehyung."

Taehyung çikolatayı masaya koydu ve homurdandı. "Biraz eğlendireyim dedim ama 'saçmalık' oldu." Çikolatayı Hoseok'a itti. "Şunu al da barışalım hadi."

Hoseok irice gözlerini açtı. "Bu nasıl barışma?!"

Taehyung omuz silkti. "Çikolata aldım. Barışmak istediğimi söyledi. Özür dile-

"Özür dilemedin."

Taehyung gözlerini devirdi. "İyi, özür dilerim. Oldu mu şimdi?"

Hoseok elindeki kağıtları bırakıp arkasına yaslandı. "Bu öküzlüğüne karşı benden seni hemen affetmemi bekleme."

Taehyung gözlerini kapattı ve az sonra yapacağı şey için kendine lanet etti. Eliyle kalp yaparak "Hoseok hyung lütfen beni affeder misin?" dedi.

Hoseok başını geriye yaslayıp kahkaha attı. "İşte şimdi oldu. Afferin."

Taehyung, Hoseok'a göstermeden orta parmak çekti. "Buradaki işim bu kadardı. Şimdi diğer işlerime geçebilirim."

Hoseok göz devirip konuştu. "Beni meşgul ediyorsun zaten. Jeongguk da yok bugün. İşim başımdan aşkın."

Taehyung sormadan edemedi. "O, Omega bugün neden yok?" dedi meraklı bir sesle.

Hoseok belli etmemeye çalışarak cevap verdi. "Sevgilisi mi arkadaşı mı ne geliyormuş. Onunla vakit geçirecekmiş tüm gün. O yüzden izin istedi."

Sevgilisi mi?

Taehyung sesine yansıyan öfkeyle sordu. "Sevgilisi mi?"

Hoseok içinden gülsede sesini sakin bir tonda tuttu. "Sanırım. Hem hoş çocuk Jeongguk. Sevgilisi de olur eşi de olur."

Taehyung vücuduna yayılan kıskançlık hissi ile titredi. "Jeongguk şimdi nerede?"

"Yemek yapıyor. Hem sen beni meşgul etmesene. İşin kalmadıysa gidebilirsin."

One and Only - Taekook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin