20

16.4K 1.4K 1.1K
                                    

- Şarkı önerisi!
Buraya bir şarkı yazın ben de o şarkıyla 21. Bölümü yazayım! Bakalım ortaya nasıl bir şey çıkacak ghvppvjkvğkvljvğ

Aslında bu bölümü biraz daha uzun tutup bu güzel çocuklarımı... 👬💍💐

iyi okumalar :") 💜

Diğer bölümün hızlı gelmesi için sınır;
+200 vote, +150 yorum

---

"Jeongguk?"

Jeongguk, Taehyung'un sesiyle sıkıca sarılmış olduğu arkadaşından ayrıldı.

Alfa çatmış olduğu kaşlarıyla Jeongguk'a baktı. Jeongguk ortamı yumuşatmak adına tebessüm etti.

"Sarıldığın kişi kim?" Taehyung oldukça soğuk ve ürkütü çıkan sesiyle Jeongguk'un yanındaki saçları beyaz boyalı çocuğa dikti bakışlarını.

Saçları beyaz boyalı Beta Jeongguk'un konuşmasına müsade etmeden elini Taehyung'a doğru uzatıp "Jeongguk ile üniversiteden arkadaşız. Huh sanırım sen de Jeongguk'un sevgilisi olmalısın?" deyip gülümsedi.

Taehyung, bu çocuğu pek sevmesede "Taehyung. Kim Taehyung." deyip Beta'nın uzattığı eli sıktı.

Jeongguk "Ayakta kaldık. Oturup öyle konuşalım" dedi ve arkadaşının omzuna dokundu.

Taehyung'un sinirli gözlerini üstünde hissedince Taehyung'a kendisi açıklama yaptı. "Bambam üniversiteden arkadaşım."

"Ne yani bu beyaz kafanın adı Bambam mı? Biraz tuhaf bi adı varmış."

Beyaz saçlı olan 'ben hâlâ buradayım' dercesine yalandan öksürdü.

"Evet adım biraz tuhaf çünkü gerçek adım değil."

Taehyung kaşlarını çatıp "Nasıl yani?" dedi merakla.

"Ben Koreli değilim, Taylandlıyım. Gerçek adım Kunpimook ve çoğu kişi doğru söyleyemediği için Bambam takma adını kullanıyorum."

Taehyung anladım dercesine kafa salladı.

Jeongguk ve Bambam derin bir sohbete dalmışlardı ve Taehyung bundan hiç memnun olmasa da sırf Jeongguk mutlu diye sessiz kalıp ikilinin konuşmalarını dinliyordu.

----

Taehyung omuz silkerek "Bir daha şehire falan gitmeyelim. Bacaklarım ağrıdı gezip dolaşmaktan." dedi ve Jeongguk'u sürü evine doğru çekiştirmeye başladı.

"Taehyung benim evim o tarafta değil!"

"Biliyorum Gguk! Sürü evine gidiyoruz. Seninle, kendi odamda kendi yatağımda uyumak istiyorum.

"Ama keşke Yoongi ve Jimin'e eşyaları evlerine kadar taşımalarında yardımcı olsaydık."

Taehyung tekrardan omuz silkti "Bana ne. Alırken bana mı sordular? Tüm alışveriş merkezini paketlemiş Jimin," durup soluklandı "Yoongi'ye üzülüyorum. Yakında evlenecek." dedi.

Jeongguk duyduğu şeyle Taehyung'un sıcak ellerini bıraktı. Ne yani Taehyung evlenmeyi istemiyor muydu?

"Ne yani sen bir gün evlenmemizi istemez miydin?"

Taehyung kıkırdadı. "Oradan bakılınca evlenecek biri gibi mi duruyorum, Jeongguk. İstemezdim evlenmek falan, böyle iyi işte."

Jeongguk irice açmış olduğu gözleriyle Taehyung'un yeşil irislerine baktı. "Ben kendi evime gidiyorum. Sen de git eğlenecek başka birilerini bul kendine!"

One and Only - Taekook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin