Beni motive eden şey yaptığınız yorumlar, inanın o kadar kolay değil uyarlama işi ss alıp kelimesi kelemesine yazıyorum değişimler yaparak ve bu biraz zor bir iş bir de ben telefondan yazıyorum elim kopuyor...
Sizden ricam sadece yorum yapmanız..
İyi okumalar 🌼
-------
Taehyung ormandaydı.
Hasta hâli ile ormandaydı.
Üşüyordu ama umursamıyordu. Tek istediği kurt formuna girmekti ve uçuruma kadar koşmaktı.
Ama kurt formuna giremezdi bu hasta hâli ile içindeki kurda zarar verebilirdi.
Avucunun içi gibi bildiği ormanda yürümeye başladı. Uçuruma yürüyerek gidecekti.
Yalnız kaldığı tek yere.
Hilâl şeklinde olan aya baktı. Ortalığı biraz olsun aydınlatıyordu. Yürürken daha dikkatli oluyordu.
Uçuruma yaklaştığı zaman adımlarını yavaşlattı. Çimlerin üstüne kendini attı. Bir süre gökyüzündeki yıldızları izledi.
Düşünüyordu. Çocukluğunu düşünüyordu. Her sabah kahvaltıdan sonra buradaki arkadaşları ile top oynayışını, kurt formuna girip birbirlerini yakalamalarını...
Çocukluğu güzeldi. Kalabalık bir yerde büyümüştü. Kendini yalnız hissetmemişti.
Şimdi ise tüm arkadaşları ile arasında mesafe vardı. Çoğu mühürlenmişti ve çoluk çocuğa karışmıştı.
Hava soğumaya başlamıştı. Üstündeki hırkaya daha sıkı sarındı, Alfa. Hasta olduğu için üşüyordu.
Derin bir nefes aldığında burnuna Omega kokusu gelmişti. Ne zaman kapattığını bilmediği gözlerini açtı. Biri koşarak buraya geliyordu.
Yerinde dikleşti ve gelen seslerin olduğu tarafa baktı. Omeganın kokusu daha net geliyordu.
"Alfa!" diye seslendi Omega. Bu Jeongguk'tu
Taehyung oflayarak kendini geri çimlere attı. Yine ne istiyordu.
Jeongguk, Taehyung'un yanına gitti ve Taehyung'a bakmaya başladı. "Ne yapıyorsun burada?"
Taehyung karanlıkta parlayan yeşil gözlerini, ışıl ışıl olan kahverengi gözlere çevirdi. "Ne yapıyormuş gibi duruyorum!"
Jeongguk bir şey demedi ve nefesini kontrol etmeye çalıştı. "Sana bakmaya ve ilacını getirmeye gelmiştim. Ama yoktun. Ben de seni arama-"
"Doktorluk vazifeni yaptın Omega. Daha fazla uğraşma ve bana bakma. Ben senin gibi bakılmaya muhtaç değilim." dedi sert sesiyle.
Jeongguk çenesini kapatmak zorunda kalmıştı. Sadece onu düşünüyordu. Yaptığı kötü bir şey yoktu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
One and Only - Taekook
FanfictionSürünün başına yeni geçen Taehyung için güzel bir omega aranıyordu. Kendisi eşleşme taraftarı değildi ve kesinlikle ama kesinlikle bir omega istemiyordu. Özellikle inatçı ve patavatsız bir omega! » ukekook Tüm hakları ©spectrelarry'e aittir!!