Oy ve yorumlarınızı eksik etmeyin lütfen 💜🎉Taehyung bu sefer gözlerini açarken daha da zorlanmıştı. Üşüdüğünü hissediyordu ve hapşırmıştı.
Burnu akmaya başlamıştı. Ah, hayır hasta olamazdı. Taehyung hasta olamazdı.
Zorla yatağından kalktı ve odasından çıktı. Banyoya çıkıp günlük işlerini halletti. Banyodan çıktı ve odasına gitti.
Dolabını açıp siyah pantolonunu ve siyah tişörtünü aldı.
Üstünü giydikten sonra ayakkabılarını giydi. Bahar ayındalardı. Her an grip olması olası bir durumdu.
Taehyung gözlerini bir kaç kez kırpıştırdı. Uykusu vardı ve uyumak istiyordu.
Odasından çıktı ve aşağı indi. Evden çıkacağı zaman annesi önünü kesmişti. "Sabah sabah nereye?"
"Biraz dolaşacağım."
Annesi kaşlarını çattı ve yanakları kızarmış oğluna baktı. Elinin tersini Taehyung anlına koydu. "Taehyung, senin ateşin var." dedi endişeyle.
Taehyung nazikçe annesinin elini tuttu ve alnından çekti. "Ben iyiyim anne, bir şeyim yok."
Burnunu çekti ve annesine gülümsedi. Ardından da öksürmüştü.
Annesi daha da endişelenmişti.
"Oğlum sen hastasın."
"Değilim. Dışarı çıkıp yürüyeceğim."
Anne kurtun gözleri parladı. Annesi de bir Alfaydı. "Sözüme karşı mı geliyorsun?"
Taehyung ofladı ve salona doğru yürüdü. Kendini koltuğa attı. Anne gülümsedi. "Çorba yapıp geliyorum, bir yere ayrılma."
Taehyung başını salladı ve biraz kestirmek için arkasına yaslandı.
---
Alfa! Alfa beni duyuyor musun? Alfa bana cevap ver!"
Taehyung zorla gözlerini açtı. Gözlerini açtığı zaman direkt annesini görmeyi beklerken ona endişeyle bakan kahverengi gözleri gördü.
Jeongguk elini Taehyung'un yanağına koydu. "Tanrım! Yanıyorsun!"
Taehyung sızlandı ve tekrar gözlerini kapattı.
Jeongguk endişeyle arkasındaki kadına döndü. "Ilık bez getirir misiniz." dedi.
Anne koşarak mutfağa girdi.
Taehyung gözlerini tekrar açtığı zaman Jeongguk'un ona hâlâ endişeyle baktığını gördü. Bu Taehyung'u farklı hissettirmişti.
"Senin burada ne işin var?" dedi hırıltılı bir ses ile. "Yoongi için gelmiştim. Seni koltukta görünce selam vermek istedim ama duymadın." dedi.
Taehyung başını salladı ve tekrar gözlerini kapattı. Gözlerini kapattığında aklına endişeyle bakan kahverengi gözler gelmişti.
"Alfa, gözlerini aç." Anne kurt elindeki bezi Jeongguk'a verdi. Jeongguk ıslak bezle Taehyung'un yüzünü ve boynunu dilerken endişeyle dudağını içini dişliyordu.
"Duş alman gerek, Alfa."
"Hayır." diye sızlandı Taehyung. "Hem ben çok üşüyorum." Şimdide çocuk gibi davranmaya başlamıştı.
Jeongguk, Taehyung'un bu haline gözlerini devirdi. "Ateşin olduğu için olabilir mi."
Taehyung burnundan nefes verdi ama burnu tıkalı olduğu için nefes alamadı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
One and Only - Taekook
FanfictionSürünün başına yeni geçen Taehyung için güzel bir omega aranıyordu. Kendisi eşleşme taraftarı değildi ve kesinlikle ama kesinlikle bir omega istemiyordu. Özellikle inatçı ve patavatsız bir omega! » ukekook Tüm hakları ©spectrelarry'e aittir!!