7

19.7K 1.9K 1.5K
                                    

Eğer yeni bölümün hızlı gelmesini istiyorsanız tek yapmanız gereken vote verip yorum yapmak... ⭐

Fic 1k olmuş okuyan ve yorum yapan herkese çok teşekkürler 💜

Taehyung sürüye gelmişti. Üstündeki yaralı Omeganın gittikçe ağırlaştığını hissediyordu.

Yardım ister gibi uludu. Yanına hemen birkaç kişi gelirken Yoongi koşarak Taehyung'un yanına gitmişti.

"Taehyung!"

Yaralı omegadan akan kan Taehyung'un kahverengi kabarık kürkünede bulaşmıştı bu da Taehyung'un yaralandığına dair bir izlenim bırakıyordu.

Taehyung yaralı omegayı yavaşça eğilerek yere bıraktı ve kendinide yere attı. Zaten o sırada insan formuna geçmişti.

Yoongi hemen üstündeki tişörtü çıkartıp Taehyung'un kasıklarını örttü. Taehyung tepki veremeyecek kadar yorulmuştu.

Taehyung yerde soluklanırken konuşmaya çalıştı. "O yaralı, onu revire götürün."

Dışarıdaki kargaşayı duyan Jeongguk ve Hoseok dışarı çıkmışlardı. Taehyung ve yanında baygın bir şekilde yatan kurtu gördükleri zaman ne diyeceklerini bilememişlerdi.

Yoongi yaralı Omegayı kucağına aldı. Yaralı Omega hemen insan formuna geçmişti.

Yoongi, Omeganın çıplaklığına bakmaya çalışarak revire koştu. İçeri girip Omegayı hemen sedyeye bıraktı. Ona şaşkınca bakan Jeongguk ve Hoseok'a baktı. "O size emanet. Ben Taehyung'un yanına gidiyorum."

Yoongi çıkmadan önce Jeongguk bağırdı. "Dur!"

Yoongi, Jeongguk'a döndü ve ne yaptığına bakmaya başladı. Jeongguk askılıktaki hırkasını alarak Yoongi'ye verdi. "Alfaya ver. En azından bir yerlerini kapatır." dedi kızararak.

Yoongi hırkayı aldı ve koşarak dışarı çıktı.

Hoseok o sırada yaralı Omega ile ilgileniyordu. Omeganın bacağı yarılmıştı ve çok kötü gözüküyordu.

Hoseok birkaç incelemeden sonra elindeki eldivenleri çıkararak derin bir nefes aldı. "Kırılmamış ama derin kesilmiş. Dikmemiz lazım."

Jeongguk başını salladı ve malzemeleri hazırlamaya başladı.

----

"Anlat bakalım şimdi, neler oldu?"

Taehyung tişörtünü giyerken Yoongi'ye baktı. "Ormanda avlanmaya çıkmıştım. Üç tane Beta'nın bir Omega'ya saldırdığını gördüm. Betaları korkutup kaçırdım. Omegayıda yaralı olduğu için buraya getirdim işte."

Yoongi başını salladı. "Bizim sürüden değiller, değil mi?"

"Hayır. Ama benim bölgeme ellerini kollarını sallayarak giremezler."

Yoongi derin bir nefes aldı. "Gidip ona bakacağım." dedi. Taehyung ayakkabılarını giydi hemen ve "Bende geliyorum." dedi.

Yoongi ve Taehyung sessizce revire ilerlemeye başladılar. Taehyung bir şeylerden şüphelenmeye başlamıştı. Acaba nerden geliyorlardı?

Revire girdiler. Yaralı omega koluna takılı olan serumla baygın bir şekilde yatıyordu. Bacağında sargı bezi vardı. Sarı tutamları yastığa dağılmıştı ve yüzü gerçekten güzeldi. Yoongi Omegaya bakarken dalıp gitmişti.

Hoseok'un sesini duymasıyla gözlerini Omegadan çekti.

"Kırık yok ama derin kesilmiş. Yirmi dikiş attım bacağına. Ve şuanlık durumu müthiş."

One and Only - Taekook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin