Sınır; 30 vote - 30 yorum + yeni bölüm
---
"Adım Jimin. Park Jimin."
Sürü evindelerdi. Sürü evi aslında sürünün başındaki Alfaya yani Taehyung'a aitti. Sürü evindeki boş odalardan biri Jimin'e verilmişti.
Jimin'in başında Taehyung ve Yoongi vardı. Jimin ile konuşacaklardı.
"Cheonguk sürüsündesin şuan, Jimin. Seni bulduğum zamanı hatırlıyor musun?" Jimin hatırlamak istermiş gibi gözlerini kıstı. "Bir kurt vardı. Beni adını hatırlamadığım 3 kurda karşı korumuştu."
Taehyung biraz böbürlenerek "O bendim." dedi.
Jimin ışıldayan gözlerle Taehyung'a baktı. "Çok teşekkür ederim, sen olmasaydın şuan yaşayamazdım bile."
Taehyung hafif tebessüm etti. "Rica ederim."
Yoongi boğazını temizleyerek konuya girdi. "Neden buradaydınız, sizden ne istiyorlardı?" Jimin başını yere eğdi. Üstündeki pikenin kenarlarını sıkmaya başladı. Yoongi sakin bir ses ile "Bizden çekinme, Jimin. Sana yardımcı olabiliriz." dedi.
Jimin başını kaldırdı ve dolmuş mavi gözlerini Yoongi'ye dikti. "Beni zorla sattılar. Bir malmışım gibi..." dedi pikeyi sıkmaktan morarmış ellerini, yüzüne kapatarak.
Taehyung duyduklarıyla kaşlarını çattı.
"Kime?""Kim Seokjin."
Taehyung kanının kızıştığını hissetti. Oldu olası o adamı hiç sevmezdi. Çünkü zamanında Taehyung'un ona aşık olduğu dedikodusunu etrafa yayarak diğer sürüleri Cheonguk sürüsüne karşı dolduruşa getirmişti.
O zamanlar iki erkek Alfa'nın birlikte olması sürüler tarafından hoş karşılanan bir durum değildi. Onun ismini duyması Taehyung'u çileden çıkarmaya yeterdi.
"Sebep?"
Jimin gözlerini Taehyung'a dikerek konuşmaya başladı. "Anlaşma yüzünden. Bir de beni çok beğenmiş."
Jimin'in ağzından bir hıçkırık kaçtı. Eliyle direkt ağzını kapattı ve göz yaşlarını sildi.
"Ö-Özür dilerim."Taehyung stresle sağ bacağını sallamaya başladı. "Peki sana isteğin dışında dokundular mı?
"O gelmeden kaçtım. Peşimede o üç Beta'yı taktı."
Yoongi "Peki bacağın?" diye sordu merakla. Jimin, "Yakalayacakları zaman son anda kaçtım. O sırada bacağımı çizmişler. Bir de çalılar falan derken iyice kötü oldu." dedi.
Yoongi Jimin'e güven verici bir şekilde gülümsedi. "Burada güvendesin Jimin. Senin için onlarla konuşabilirim. İstemediğin biri ile mühürlenmeni istemem." dedi Yoongi.
Jimin ise sadece gülümsedi. Ama bu kırık bir gülümsemeydi. Zavallı Omega iki gün içinde neler yaşamıştı.
Taehyung ve Yoongi odadan çıktılar. Taehyung'un içini bir anda ne olduğunu tam kavrayamadığı bir huzursuzluk kaplamıştı. Sanki biri kalbini ve boğazını aynı anda sıkıyordu.
"Y-Yoongi..." dedi kekeleyerek. Zorlukla yutkundu. "İçimde kötü bir his var."
Yoongi ellerini cebine atmış düz bir ifade ile karşısına bakıyordu. "Jimin den dolayıdır. Yaşadığı şey kötüydü." Taehyung kafasını iki yana salladı. "Hayır, hayır... Jimin den dolayı değil. Sanki bu başka bir şey." dedi.
Nefesi darlaşmıştı. İçinden bir ses ormana gitmesi gerektiğini söylüyordu. "O-Ormana gitmeliyim." Yoongi, Taehyung'a döndü. "Taehyung sen iyi misin? Neler olu-"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
One and Only - Taekook
FanfictionSürünün başına yeni geçen Taehyung için güzel bir omega aranıyordu. Kendisi eşleşme taraftarı değildi ve kesinlikle ama kesinlikle bir omega istemiyordu. Özellikle inatçı ve patavatsız bir omega! » ukekook Tüm hakları ©spectrelarry'e aittir!!