Sınır +100 oy +60 yorum
Küçük bir uyarı; Finale çok az kaldı.. hatta bu bölüm final bölümüydü orijinal versiyonunda ama ben hemen final vermek istemedim o yüzden bu bölümü kendim yazdım.. En azından nasıl bir araya geldiklerini öğrenin diye.. 😽 Ama bu finale çok az kaldığı gerçeğini değiştirmiyor 😿
İyi okumalar~ 💞
-----
Joon ile Jeongguk otobüs durağına doğru yürüyorlardı. Jeongguk üzgün çıkan sesiyle konuştu. "Joon-ah keşke biraz daha kalsaydın."
Joon elini Jeongguk'un omzuna koyarak güven verircesine okşadı. "Biliyorsun ki ben de bir doktorum ve izinim bitti. Hastalarımı bekletmek istemem." dedi.
Jeongguk heyecanla ellerini birbirine vurdu. "O zaman bir dahakine daha uzun süreli bir izin al hyung! Böylece daha fazla vakit geçiririz." dedi mutlulukla.
Joon, Jeongguk'un bu şapşal haline göz devirdi ve gamzelerini belli edercesine gülümsedi. "Peki bir dahakine daha uzun süreli izin alırım Ggukie."
Joon ciddi bir ifadeye bürünerek içini kemiren o soruyu sordu. "Gguk, Taehyung ile olmak ister miydin?"
Jeongguk, Joon'un kendisine böyle bir soru sormasını beklemediği için afallamıştı. Gerginlikler dişlerini dudaklarına geçirdi. "Şey, doğrusunu söy-"
Jeongguk daha cümlesini tamamlamadan Joon arkadaşının sözünü kesmişti. "B-Bu adam da kim?"
Jeongguk dalgın ruh halinden çıkarak yürümeyi kesmiş, gözünü karşı taraftan ayırmayan arkadaşına bakıyordu. "Joon ne oldu?"
Jeongguk gözlerini Joon'un baktığı yere çevirince gördüğü bedenle bacakları titremeye başladı. Bu da nereden çıkmıştı şimdi?
"Seokjin'in burada ne işi var!" Jeongguk kendi kendine soğuk terler dökerken söyleniyordu.
Joon ise ölen sevgilisine benzeyen adam yüzünden donakalmıştı ve yerinden kıpırdamıyordu.
Jeongguk, Joon'un kolunu sıkarak "Hadi! Hızlı ol Joon buradan bir an önce gitmeliyiz." dedi.
"O adamı tanıyor musun, Gguk?"
Joon'un sorduğu soruyla Jeongguk daha da telaşlanmıştı.
"Evet. Tanıyorum Joon. Ama şuan hiç sırası değil. Hadi bir an önce gidelim artık şu durağa." dedi Jeongguk telaşlı bir sesle.
Joon arkadaşının bu hâline anlam veremiyordu. Gözlerini karşısındaki adamdan ayırmıştı çünkü bu tarafa bakmıyordu. Sadece yan profili Jin'i yani ölen sevgilisini andırıyordu.
"Gguk sen de bir şeyler var. Neler oluyor?" diye sordu Joon. Jeongguk fazla gergin duruyordu.
"Sana telefonda başımdan geçen kaçırılma olayını anlatmıştım, hatırlıyorsun değil mi?" dedi Jeongguk Joon'un kahverengi irislerine bakarak.
Joon duyduklarıyla sinirlenmeye başlamıştı. Zeki bir insan olduğu için olayı kavraması hiç de uzun sürmemişti. "Ne yani o baktığım adam seni kaçıran o şerefsiz Alfa parçası mıydı?" dedi sinirli gözlerle arkadaşına bakarken.
"Evet." demişti Jeongguk keyifsiz bir şekilde.
"Üzme kendini Gguk. Bak uzaklaştık o adamın olduğu taraftan. Güven bana, hiçbir şey olmayacak sana." Joon'un neşeli bir şekilde söylediği sözlerden sonra ikili kıkırdayarak durağa yaklaşmışlardı.
Durağın önünde durduklarında Jeongguk kollarını Joon'un boynuna sardı sıkıca. "Joonie seni çok özleyeceğim." dedi sarıldığından dolayı boğuk çıkan sesiyle.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
One and Only - Taekook
FanfictionSürünün başına yeni geçen Taehyung için güzel bir omega aranıyordu. Kendisi eşleşme taraftarı değildi ve kesinlikle ama kesinlikle bir omega istemiyordu. Özellikle inatçı ve patavatsız bir omega! » ukekook Tüm hakları ©spectrelarry'e aittir!!