14

19.2K 1.9K 975
                                    

Medya; Adele - One and Only

1490 kelimeyle en uzun bölüm bu oldu

Sonlara doğru Yoonmin içermektedir!

İyi okumalar 🌟

.

Jeongguk cebinden parfümü çıkarttı ve dolabın üstüne koydu. "Sessiz olmalıyız, Joon. Ses çıkarmamaya ve koku bırakmamaya çalış."

Joon eliyle ağzına fermuar çekip başını salladı. Jeongguk hemen dolabın kapağını açıp kağıdı çıkardı. Okumadan önce kaşlarını çattı. Kağıdın üstünde birçok karalama vardı.

"Bu satırları iyi oku, Omega. Benim hakkımda ne hissediyorsan artık vazgeç.
Artık bir eşim var. Kendisinin bunları görmesini istemem. Kibar bir şekilde bunu yapmanı istemiyorum. Umarım beni anlamışsındır." - Alfa Kim Taehyung

Jeongguk şaşkınlık, kırgınlık ve yaşadığı birçok duygu ile dondu. Bir an nefes alamadığını hissetti. Artık eşi mi vardı?

Joon, Jeongguk'un elinden kağıdı aldı ve okudu. O da şaşırmıştı okuduklarıyla. Biraz düşündü ve ardından gülümseyerek kolunu Jeongguk'un boynuna sardı. "Ggukie, Taehyung resmen seni eşi olarak kabul etmiş."

Jeongguk kırgınlığın kapladığı kahverengi irislerini Joon'a çevirdi. "Saçmalama, Joon. Başkası var işte. Benimle alakası yok."

Sesinin titremesine ve kısılmasına engel olamadı. "Hem, beni ilgilendirmez."

Joon tek kaşını kaldırarak Jeongguk'u süzdü. Jeongguk her ne kadar umursamazca gözükmeye çalışsada Joon aslında arkadaşının üzüldüğünü anlamıştı. Jeongguk'un omuzundaki elini ona güven vermek istercesine sıkılaştırdı. "Jeongguk o sensin, bundan eminim."

Jeongguk aklına gelen anıyla burukça gülümsedi.

"Bak Joon, burası revir. Benim ve Hoseok'un çalıştığı yer. İlerisi de sürü evi. Baş Alfa ve ailesinin kaldığı yer. Burası-" diyecekken burnuna tanıdık Alfa kokuları gelmeye başladı. Arkasına döndü. Taehyung ve Yoongi ile karşılaştı.

Taehyung yüzündeki sert ifade ile karşılarında durdu. "Gecenin bu saatinde ne işiniz var dışarıda?"

Yoongi gözlerini devirdi. "Gecenin bu saati dediğin şey saatin 22.30 olması olabilir mi Taehyung?"

Taehyung yanındaki arkadaşına çaktırmadan dirsek attı. Yoongi karın boşluğuna gelen dirsekle sessizce inledi. İçinden küfür ediyordu.

Joon biraz test etmek, biraz da piçlik olsun diye kolunu, Jeongguk'un ince beline doladı ve aralarındaki mesafeyi kapattı. "Olanları biliyorum, Alfa. Ben varken Jeongguk'a bir şey olmaz."

Jeongguk gözlerini irice açtı. Terlemeye başlamıştı. Bu siktiğimin Joon'u ne yapmayı planlıyordu.

Taehyung ellerini yumruk yaptı. Karanlık olduğu için fazla belli olmuyordu ama elleri fazla sıkmaktan kızarmıştı neredeyse. Sinir ve alay barındıran bir kahkaha attı. "Kurda karşı insan... Nasıl koruyacaksın Jeongguk'unu?"

Joon gülmemek için yanağının içini ısırıyordu. "Onu da o zaman düşünürüm." dedi tek kaşını kaldırarak.

Taehyung da Joon'u taklit ederek tek kaşını kaldırdı "Peki yanında olmadığın zaman nasıl koruyacaksın Jeongguk'u? Buralar sandığından da tehlikeli, seni cesur yürek." dedi yine alay barındıran sesiyle.

Joon ilk Jeongguk'a baktı sonra karşısındaki Alfa Taehyung'a baktı. "Desene o zaman gözüm arkada kalmayacak."

Jeongguk burukça gülümsesede ardından gözlerini devirdi. "Resmen benim için kavga ettiniz. Konusu da.." işaret ve yüzük parmağıyla tırnak işareti yaparak alayla güldü. "Beni kim koruyacak."

One and Only - Taekook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin