17

21.3K 1.7K 1.3K
                                    

Bu bölümü Venimila bebeğime ithaf ediyorum 🌾

Ve bölüme geçmeden önce burayı okumanızı rica ediyorum...

Benim bi aralar buralarda çok sevdiğim bir hesap vardı. Omegaverse Taekook fici yazıyordu hatta ficin adı "LoNa"ydı.. Belki aranızda bilenler vardır o fici.. Hergün düzenli bölümler geliyordu. 40 küsür bölüm atmıştı ve her bölümünü heyecanla beklerdim.. Onun ficlerine yorum yapmak çok hoşuma giderdi -ki hâlâ da öyle- Neyse birgün LoNa adlı ficine arka arkaya 10 küsür bölüm attı... Dedim noluyor? Öğrendim ki haddini bilmezin biri fic ve yazar hakkında olur olmaz yorumlar yapmış o da bir an önce bitirmek istemiş... Ne kadar üzüldüm anlatamam size... Daha sonra bir süreliğine ara verdi ve tekrardan yeni bir fic yayımlamaya başladı. O fici de severek okuyordum ve düzenli olarak bölüm atıyordu... Fakat birgün hesabını sildi ve gitti çünkü aptal yorumları kaldıramıyordu.. Sizden tek isteğim birilerini eleştirecekken veya uyaracakken kibar olmanız.. O kadar emeğin aptal iki kişinin yorumuyla çöp olması benim öyle bir sinirimi bozmuştuki... Bunu yazmazsam içim rahat etmezdi...

iyi okumalar 💜

sınır; +200 vote +150 yorum

+¹⁴

"Jeongguk!" Taehyung telaşla yerde baygın bir şekilde yatan Omega'nın yanına koştu. "Ne oldu sana, güzelim?"

Jeongguk'un bilinci kapalıydı. Yerde öylece yatıyordu.

"Lütfen, yardım edin!" çalılıkların arkasından gelen acı dolu bağırışla Yoongi koşarak o tarafa doğru yürüdü.

"Jimin?" Yoongi Jimin'in yerde ayağını tutarak ağladığını görünce hemen küçük olanın yanına oturdu.

"Şşt sakin ol, güzelim." dedi ve Jimin'i kolları arasına aldı.

Jimin hâlâ yaşadıkları olayın şokunu atlatamamıştı. Jeongguk'un nerede olduğunu görebilmek için bakışlarını etrafında gezdirdi. Ya kendisi yüzünden ona bir zarar vermişlerse? Ne yapardı o zaman..

Ağladığı için kısık çıkan sesiyle bağırdı. "Jeongguk, neredesin?!"

Yoongi, Jimin'in yüzünden tutarak kendisine bakmasını istediği için ağlamaktan kızarmış gözlerini minikce öptü. "Sakin ol Jimin. Jeonggukla Taehyung ilgileniyor."

"Ayağım çok acıyor, Yoongi." Jimin ayağını tuttuğu elini hiç bırakmıyordu.

"Hadi o zaman seni revire götüreyim ve Hoseok ayağına baksın. Umarım ciddi bir şeyi yoktur."

Yoongi kucağına aldığı minik bedenle
revire doğru hızlı adımlarla yürüyordu.

Taehyung ise sinirden kuduracak seviyeye gelmişti. Omegasına bunu yapanın cezasına en güzel şekilde vermeyi planlıyordu.

Ellerini Jeongguk'un tombul yanaklarında ve kapalı olan göz kapaklarında gezdirdi. "Çok güzelsin, Jeongguk. Çok güzel," dolu gözlerini Omegasının baygın olsa dahi çok güzel olan yüzünde gezdiriyordu. "Hadi aç gözlerini ve sana bunu kimin yaptığını söyle bana."

Taehyung, Omegasının herhangi bir yerinde yara olup olmadığını merak etti.

Çünkü kendi canı çok yanıyordu.

Jeongguk'u belinden tutarak kendine çekti ve bir elinide Omega'nın sırtına koyarak onu oturur pozisyona getirdi.

Elinde hissettiği ıslaklıkla, ağlamak istedi. "Umarım elim, kanına bulanmamıştır, Gguk."

One and Only - Taekook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin