19

17.7K 1.4K 1.5K
                                    


» Merhaba güzellerim, nasılsınız?

» Bölüm biraz geç geldi çünkü bu iki avanağı nasıl evlendireceğimi düşünmekle meşguldüm..

» 2,2k lık bu bölümü sadece bu medyadaki şarkı ile yadım..! Diğer şarkılar tch konsantre edemiyor beni...

» Sizden ricam bana aradan 1-2 gün geçince "yb nerede lan yavşaak" diye yorum yapmanız anca o zaman gaza geliyom jvvğkvğğğjvvığıvğuc

» sınır +150 vote & +100 yorum

» iyi okumalar 💜










Taehyung, Jeongguk'un sorduğu soruyla zorla gülümsemeye çalıştı.
"Tanımı-"

"Benim?!"

Görünüşünden ve aurasından Alfa olduğu belli olan bir kadın yüzündeki ciddi ifadesinden ödün vermeyerek yanlarına doğru yaklaştı.

"Demek hepiniz buradasınız. Sabahtan beri sizi arıyordum! Gözlerime inanamıyorum. Taehyung ve onun biricik Omegası da buradaymış!"

Kızın sahte şaşırmalar yaparak oyuncu bir tonda konuşması Jeongguk'u sinir etmişti.

Taehyung'a baktığında irice açtığı yeşil gözleriyle karşılarına dikilmiş olan Joohyun'a bakıyordu.

Hoseok daha fazla sessiz kalmayarak "Senin burada ne işin var, Joohyun?" dedi sinirle.

Joohyun Hoseok'a kibirle baktı ve göz devirerek Taehyung'un ve Jeongguk'un yanına doğru yürüdü.

"Naber Taehyung? Görüşmeyeli beni özlemiş olmalısın. Öyle değil mi sevgilim?"

Taehyung alayla sırıttı ve karşısında kendisine kibirle bakan kadına tek kaşını kaldırarak "Sevgilim?" dedi sorgular bir şekilde.

Joohyun sinirlenmeye başlıyordu. Her ne kadar zamanında Taehyung'u terk edip haber dahi vermeden Cheonguk sürüsünden kaçmış olsa da geri dönmüştü ve Taehyung ile eskisi gibi olmak istiyordu. Ama onun yanında bir Omega vardı. Bir zamanlar Alfasının sevdiği büyük ve damarlı elleri başka birinin belindeydi artık.

Ayrıca Taehyung kendisine eskisi gibi sevgiyle bakmıyordu aksine alay doluydu bakışları.

"Beni sevdiğini biliyorum Taehyung. Ne kadar bana alayla baksanda gözlerindeki parıltılardan hâlâ bana karşı bir şeyler hissettiğini anlıyorum."

Joohyun'un dediği şeyle Taehyung iğrenircesine Joohyun'a baktı. "O Beta ile birlikte beni terk edip bu sürüden defolup gittiğinde, bitmiştin benim için. O yüzden şimdi nereden geldiysen oraya geri git, Joohyun."

Joohyun'un gözleri dolmaya başladı. Her ne kadar kabul etmesede farkındaydı her şeyin. Ama pişmandı.

Taehyung'un kendisini sevmediğini ve asla affetmeyeceğini biliyordu.

Jeongguk Taehyung'un belindeki ellerini indirdi ve kendi elleri arasına aldı. Taehyung'un kulağına yaklaştı ve "Hadi gidelim buradan, sevgilim." diye fısıldadı.

Taehyung "Jeongguk ve ben gidiyoruz yarın konuşuruz, Yoongi." deyip Jeongguk ile birlikte o kızı görmezden gelerek yanından geçip gittiler.

Jeongguk kıza üzülüyordu. Her ne kadar Taehyung'un eski sevgilisi olsa da ağlayan birilerini görünce dayanamıyordu. Kızın pişman olduğunu gözlerinden anlamıştı. Ama artık Taehyung'un kalbinde kendisi vardı. O kız Taehyung'a ihanet etmiş ve duygularını hiçe sayarak terkedip gitmişti.

One and Only - Taekook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin