☪ Tylko Nas Nie Zabij ☪

214 11 0
                                    

Rikki Collins.
❇Wtorek❇
✅tydzień później✅

Obudziło mnie pukanie do drzwi, ubrałam szlafrok i zaspana zeszłam na dół.

—Hejka skarbie—odparł Zane, wchodząc do domu z dwoma kaskami.
—Witaj—odparłam—Co to hmm.. —zapytałam całując chłopaka przelotnie w usta.
—Niespodzianka, leć się wyszykuj i lecimy —odparł.

Poszłam nałożyłam ten zestaw:

Na to czarną krótką bluzę zakładają przez głowę i długi czarny pasek

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Na to czarną krótką bluzę zakładają przez głowę i długi czarny pasek. Wybrałam te buty:

Okulary przeciw słoneczne

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Okulary przeciw słoneczne

I doczepiłam cztery łańcuchy do spodni

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

I doczepiłam cztery łańcuchy do spodni. Pomalowałam się tak:

I naszykowana zeszłam do chłopaka który siedział i pił kawę

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

I naszykowana zeszłam do chłopaka który siedział i pił kawę.

—Gotowa skarbie —spytał
—A nie widać—odparłam
—Widać —podszedł bardzo blisko mnie  prawie się po całowaliśmy ale chłopak miał inny plan i włożył kask który po chwili i mi włożył.
—Przejażdżka motorem—zapytałam
—Tak nie do końca przejażdżka —zaczął — zresztą zobaczysz.

Zamknęliśmy drzwi i z jechaliśmy na dół gdzie stały dwa motory. Spojrzałam na chłopaka i podeszłam do maszyny, wspaniały ścigasz BMW S1000 RR w kolorze złotym. (Zdj w mediach)

—Czy to znaczy że... —Nie dokończyłam
—Tak motor jest twój, jedziesz sama czy ze mną na początek —spytał i rzucił mi kluczyki.
—Choć ze mną pod uczysz mnie trochę —Uśmiechnęłam się
—Okej, więc wsiadaj —zaczął —Tylko nas nie zabij —zaśmiał się.
—Nie zabije —parsknęłam śmiechem.

Odpaliłam cudeńko i ruszyłam z piskiem opon do parku by poduczyć się konkretnych ruchów.

—Jedź prosto tam jest tor motocrosowy to cię nauczymy trochę —odparł Zane trzymając mnie w talii.
—Okej —odparłam i ruszyłam do przodu.

Zane Bennett.

Jechaliśmy na tor, wiedziałem że Rikki chciała nauczyć się jeździć na tych maszynach więc postanowiłem spełnić jej marzenie. Kupiłem motor i przyjechałem pod jej mieszkanie, obecnie z siadam z motoru i tłumaczę jej co zrobić na zakrętach i dziewczyna niemal że od razu wsiada i robi to co jej opisałem.

—Bezbłędnie —krzyczę gdy podjeżdża
—Dziękuje, mam najlepszego nauczyciela—odparła.
—Misia teraz dawaj skręć z piskiem opon kurząc przy tym—i zaczęłem opisywać jej to co ma po kolei zrobić.
—Okej —odpowiedziała i zrobiła to prawie profesjonalnie.
—Jedziemy gdzieś razem —spytała i pokazała mi że mam wsiąść do niej.
—Okej, jedziemy po mój motor —odparłem w siadając za dziewczynę.

Jadąc zobaczyłem Kwiatkowskiego ze swoim psem idącego w stronę bloku dziewczyny. No nie powiem że trochę się wkurwiłem, może to i źle że okłamałem Rikki że jest kobieciarzem jednak bałem się że ją stracę. Jednak teraz już się nie boję o to, pod jechaliśmy pod blok mojej dziewczyny i ja z szedłem z motoru blondynki a ona zaraz po mnie.

—To jak, jak mi poszło —spytała podekscytowana
—Prawie że profesjonalistka, jednak mnie skarbie nie pobijesz —dodałem
—Żebyś się nie zdziwił—zaśmiała się i przybliżyła swoją twarz do mojej i gdy chciałem ją pocałować wykorzystała mój ruch i nałożyła kask.
—Suka —odparłem śmiejąc się.
—Debil—prychnęła i odjechała a ja zaraz za nią.

Dziewczyna zatrzymała się pod fryzjerem i już domyśliłem się o co chodzi.

—Dobra, na jaki sobie pomalować kolor —spytała
—Nie możesz zostać przy blądzie—spytałem
—Nie, może czarny —zamyśliła się
—Nie wiem nie znam się, jednak jesteś mi coś dłużna —dodałem i pocałowałem ostatni raz moją blondynkę.

Rikki Collins

Postanowiłam zmienić kolor włosów i je przedłużyć. Weszliśmy z Zane'em do mojej fryzjerki i powiedziałam jej co bym chciała. Natalia, bo tak miała na imię zaczęła szykować potrzebne rzeczy i już po 4,5 godziny byłam brunetką z długimi lekko pofalowanymi włosami.

☪❇☪❇☪

Witam!!!
Kolejny rozdzialik mamy.

Serio ta książka jest jedną z moich ulubionych z mojego profilu.

Mam nadzieję że mnie nie zabijecie jak jeszcze przez parę rozdziałów Zane z Rikki będą wspaniałą parą.

Info:
1) 583 słowa
2) 3,5 h pracy
3) opublikowane 30 marca 2020

Buziaki
tumblr_girlsgang
☠️☪☪☪☪☠️

Zraniona D.KOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz