❀ [ 04 ]

803 228 146
                                    

" BYE BYE KUCHENK ! JIMIN BALIK RUMAH DULU ! EIH , sekejap . Kuchenk nak ikut Jimin balik tak ? Ehehe rumah Jimin besarr ! Ada banyak makanan , ada ada fishcake ada erm ada ikan bilis ! Ada erm ada macam-macam lagi ! T-tapi appa Jimin jahat erm " bibir dicebik .

Jimin teringat kisah malam tadi .

Hal terkencing di dalam seluarㅡ

ARGH JIMIN TAK MAMPU LUPAKAN ! UWAA !

" Esok Jimin bawak beg besar , beg orang yang pergi naik kapal terbang tu . Nanti Jimin bawak balik kuchenk okay ? Ehehe kuchenk jangan lari tau ! "

Kepala kucing dicium lembut .

" Ngeow brub brub meow " seakan memahami , kucing itu baring di sebelah Jimin .

Dia memandang ke arah Jimin dengan mata bundarnya

Dia memandang ke arah Jimin dengan mata bundarnya

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Jimin mencuit manja hidung kucing bangla itu.

Eyyyy Jimin geram ! Comel !

Jimin tersengih

Kucing itu melentokkan kepala atas ke lantai . Dia tidur .

Beg sekolah bercorak ayam atomen diambil Jimin untuk dibawa pulang bersama .

━━━━━━━━ ⸙ ━━━━━━━━

Keesokan harinya , rumah Pakcik Jimun .

" Tepi appa ! Harini Jimin bersemangat nak pergi sekolah, bye ! Jimin pergi sekolah dulu ! (๑ ิټ ิ)"

Laung Jimin di hadapan pintu utama rumah seusai sahaja menyarungkan kasut sekolah nya .

Kasut Jimin kecil sahaja , comel gitew

" EIH JIMIN , YA TUHAN . BESARNYA BEG SEKOLAH KAMU HARINI ! " Dahi pakcik Jimun berkerut-kerut

Melihat beg sekolah yang dipakai anak lelakinya yang berusia 5 tahun .

Melihat beg sekolah yang dipakai anak lelakinya yang berusia 5 tahun

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Dia punya beg Masya Allah . Macam nak pergi umrah !

" Eheh appa kena faham , cikgu kat sekolah tu . Dia bagi buku banyak sangat ! Berat... jadi , Jimin bawak lah ni ! " Jimin buat peace guna jari halusnya .

Dilekapkan peace tersebut di tepi mata kanan

" BYE BYE APPA ! "

" Sukati kamu lah Jimin , asalkan tak main game ular tu lagi . Kalau rasa nak tidur dalam reban lagi , buatlah ! Buat lagi . Main , main lah lagi game ular tuㅡ "

Pakcik Jimun memandang bawah , Jimin hilang lesap .

Dengan beg-beg nya sekali .

Remuk hati seribu ! Pakcik Jimun ingatkan Jimin mahu menyalam , cium pipi nya dahulu sebelum ke sekolah . Dasar anak bertuah

Pakcik Jimun sedih k . Beliau sendu .

Binakan sebuah parlimen untuk menyokong kesenduan pakcik Jimun .

Secara tiba-tiba si Aina merapu ᕙ( ͡° ͜ʖ ͡°)ᕗ

━━━━━━━━ ⸙ ━━━━━━━━

Setelah 2 minit berjalan , Jimin tiba di tadikanya. TKN , Tadika Kemajuan Negara .

Tadika Jimin bukan jauh sangat , macam dalam drama . Bapak hantar naik kete nak gi tadika , heh ! ITU SEMUA KECLISHEAN !

Jimin punya tadika sumpah langsung tidak jauh , cuma terletak disebelah rumah agam yang diduduki Jimin .

HA KAN DAH KATA , TAK JAUH ( ͡° ͜ʖ ͡°)

" Pst Jimin , sini ! "

Jeman , eih salah . Jimin menolehㅡ

TBC

Hai gaes ! HAHAHAHA aku naikkan sikit part comment daripada vote . Sebab korang suka meroyan kan ?

take care yeaa♡

10 vote 15 comments↺

✓ || Rock Bison ▪PJM▪ Where stories live. Discover now