❀ [ 35 ]

335 116 164
                                    

Sebenarnya kalau korang pilih mana satu pun tak guna. Daíyan dah tak wujud da.
( ͡° ͜ʖ ͡°)














"Jimin . Kau hanya akan lupa tentang segala memori yang ada di sini . Like memory dengan kawan-kawan kau ? Tapi jangan risau , kau akan ingat 'sesuatu' untuk bantu kau survive yeah .  Sesuatu yang rahsia . "

Ujar Daíyan dengan sekali nafas .

Dia relax sekejap sebelum kembali menyambung kata-kata yang ingin dipesannya .

" Kau tahu apa yang kau perlu lakukan untuk kembali ke dunia yang nyata ? "

Daíyan Xenry memandang serious ke arah Jimin .

" J-Jimin kena buat apa Master ? Jimin tak tau nak buat apa erm "

" Kau ? Senang sahaja . Kau perlu masuk ke dalam komputer mainan bercorak gasing yang aku dah tinggalkan tanda tangan . Macam fanmeet retis gitew uwah ! "

Jimin membulatkan mata . Belum sempat dirinya berkata apa-apa , Daíyan menyampuk

" Tu ha . Komputer tu ada kat depan tu . " Bibir Daíyan dijuihkan ke depan , menunjuk ke arah sebuah komputer mainan yang berada di hadapannya .

Jeman mula rasa teruja ,

tapi dia takut .

Ya , tersangat takut .

" Eih , t-tu macam komputer mainan yang Jimin pernah jumpa dulu . Erm , komputer yang ada corak gasing tu " Jelas Jimin jujur . Suaranya juga jelas bergetar .

Dia takut , takut bila teringat tentang apa yang terjadi pada dirinya dulu sebelum bertukar menjadi gasing .

Kalau boleh Jimin nak lupakan semua tu !

Korang tau tak yang Jimin hampir nak hantuk kepala ke dinding dulu , bila Namjoon dengan geng ganster dia yang lain buli diri dia ?

Sungguh , Jimin stress . Dia punya tahap stress tu len maciem . Sampai nak cabut bulu ketiak unta fuh

ARGH YANG PASTI , JIMIN TAMAU INGAT MEMORI PAHIT TU !

Biar sahaja Jimin ingat kenangan manisnya sewaktu bersama si cantik ikan keliㅡ eih .

Jimin memandang ke atas , terbayang akan wajah Siti Keli yang cantik bak bidadari

Jimin memandang ke atas , terbayang akan wajah Siti Keli yang cantik bak bidadari

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Jimin tau Siti Keli cantik .

Jangan berani mahu curi hak Jimin ! Huh !

" Ha ya . Betul lah tu . Tu lah komputer mainan yang sedut kau pi masuk Rock Bison World Game ni . "

✓ || Rock Bison ▪PJM▪ Where stories live. Discover now