❀ [ 36 ]

343 109 178
                                    

Ayeee gaes . Kalau tak keberatan tu , jom lah meriahkan short fanfic ni dengan comment-comment korang semua ! Comment ja . Jangan risau , aku akan reply !

Takde lah erm . Kalau korang vote ja tanpa comment anything . Aku rasa macam chapter tu hambar jaㅡ
















" Jimin. Vous y verrez Bwi Kim et Mell Kim. Vous trouverez également vos amis proches. Apprenez à les connaître et faites-vous de nouveau des amis avec eux "

[ Jimin. Kau akan melihat Bwi Kim dan Mell Kim di sana. Kau juga akan jumpa kawan  rapat kau. Kenali mereka dan berkawan dengan mereka semula ]



















"MENGHITUNGGGGGGG MENUNGGU MATI ! AGAAAAAAAAAAR KAU , JUMPA YANG DINANTI ! SEMOGㅡ eih lagu ni tak seronok . CINTA MU HANCURKAN ZAHIRKUUUUUUUU !! RELA DICAMPAK KE PENJARAMUUUUㅡ jap , sabar-sabar . Lagu ni pun tak best . DENDANG PERANTAUUUUUU ! "

Seorang lelaki tinggi lampai sibuk berjoget di meja kaunter kedai mainan .

Sementara menunggu pelanggan datang untuk membuat bayaran barang yang hendak dibeli , baik dia gelek berhibo dulu en .

Tak gitew ( ͡° ͜ʖ ͡°)

" Weh Soobin ! Kau ni cuba diam sikit . Kalau boss dengar dengar macam mana ?! Bukan setakat kau je yang dibebel nanti , dengan aku-aku sekali kena tempias bebel tu kau tau tak ! "

Rakan sekerja seberuknya , Choi Yeonjun memarahi dirinya . Siapa sahaja tidak geram ? Dapat rakan sekerja yang tidak reti diam mulutnya ? Asyik menyanyi pada setiap masa ?

Ish . Ikutkan hati , Yeonjun mahu selotip mulut Soobin !

Biar diam !

" ITS KAACHI ! EWAH ! CHUNKOOK ! SOOKOOK ! EIH TIBEH HAHAHAHAH NA NA NA SARANGHAEYOOOOO GOMAWOYOOOOOOOO HIKS "

Kata-kata amarah yang dilemparkan oleh seketul manusia bernama Choi Yeonjun tadi ibarat bunian .

Soobin hanya kekal bising . Bontot leper miliknya siap digoyang-goyang kan lagi . Biar lagu yang dinyanyinya semakin meriah ewah !

Atas sebab marah yang melampau , Yeonjun terus membaling sebatang pen berdakwat hitam yang berada di telapak tangannya ke arah Soobin .

Kepala Soobin disasarkan danㅡ

Pap !

" WEH SAKIT LAAAAAAA " Nyanyian melalaknya terus terhenti . Soobin menghentakkan kakinya ke lantai . Lantas itu , pen yang dibaling tadi dikutip .

Soobin menjeling Yeonjun tajam . Dia terus balas dendam . Pen tersebut dicampak balik !

HAHAHAHAHA

RASAIN .

Kalini , Yeonjun pula yang mengerang kesakitan . Sakit sia kena tembak dengan pen .

Nasib baik kepala Yeonjun tidak berlobang fuh !

" Kau tu dah jadi doktor pencen tu doktor pencen je lah . Tak payah sibuk hal akㅡ "

" Kepala hotak kau . Aku berhenti kerja jadi doktor ja . Bukan pencen ! Lagi pun aku malas la . Aku penat . Penat nak melayan segala manusia gila kat Hospital Psikatri tu . Lagi-lagi tu ha ! Si Oli tu ! Dah 10 tahun dalam tu pun perangai masih macam jibake . Masih tergila-gilakan Jemen ahli BTS tu ! "

✓ || Rock Bison ▪PJM▪ Where stories live. Discover now