❀ [ 10 ]

575 188 113
                                    

Jimin disedut masuk ke dalam komputer mainan tersebut

" AAAAAAAAAAAAA APPA ! MAKCㅡ "

Zeps !

Ye aku tau effect sound agak bangang . Aku tau tu , aku tau . ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Komputer mainan itu bertukar menjadi debu . Perlahan-lahan ianya pergi dibawa deruan angin .

Tiada lagi Jimin . Hanya tinggal ' beg sekolah ' nya , beg yang dia lambung tadi .

━━━━━━━━ ⸙ ━━━━━━━━

" Ouh tuhan . Tersilap ! Yah ! " Lelaki itu memunculkan dirinya semula .

Namun , kalini .

Lelaki itu muncul dengan memakai pakaian jubah hitam . Jubah yang dipakai semasa upacara penyembahan syaitan .

Kedua bebola matanya tidak lagi berwarna Emerald Green . Hanya hitam seperti biasa .

Boleh menghilangkan diri , muncul semula , menukarkan warna biji mata .

Kau rasa dia manusia ke ?

Lelaki itu tidak berhenti daripada mengeluh . Nafasnya ditarik berat !

' Ya Tuhan . Sumpah ini salah aku sendiri ! Kenapa Jimin ? Kanak-kanak yang naif . Sumpah Ya Tuhan , aku mahu menghukum budak lelaki nakal yang bernama Kim Taehyung '

Sekali lagi , mata lelaki itu bertukar warna Emerald Green .

Secara tidak langsung , iris matanya bertukar tajam

" Maafkan aku , Jimin . Aku harap kau dapat laksanakan hukuman yang tak sepatutnya kau terima di dunia sana . Takdir tidak dapat diubah , jumpa lagi pada 10 tahun akan datang "

Dia menutup mata , menghilangkan diri .

━━━━━━━━ ⸙ ━━━━━━━━

" Tumpang tanya . EIH KOSABOJAP . TAK SILAP PAKCIK , KAMU NI MAKCIK KANTIN TADIKA NI KAN ? " Soal pakcik Jimun dalam keadaan yang tidak relax . Dia pandang Sofea yang sedang duduk di meja kantin tadika

" Ha saya Jung Sofea . ' Bekas ' makcik kantin kat tadika sini . Ada apa pakcik ? " Sofea membalas geram .

BEKAS OKAY , BEKAS !

RENDAH SANGAT KE DARJAT MAKCIK KANTIN TU ?

EIH , TAKDE DIA . BUDAK PENDEK-PENDEK TU SEMUA KEBULUR TAU DAK KAT TADIKA

TEPI SEMUA BAGI SOFEA ASAH PENSEL . NAK CUCUK PAKCIK JIMUN !

SOFEA GERAM !

Tapi kan . At least , Jung Sofea pandai memasak(๑ ิټ ิ)

Kau ?

" Kamu nampak Park Jimin tak ? Alah , budak yang pakai ' beg sekolah ' luar biasa harini . Pastu , gemuk pendek , pakai seluar longgar ikat getah , hingus meleleh , mata penuh tahi mata . Nampak tak dia ? Dah satu jam pakcik tunggu dia kat rumah . Selalu paling lewat pun , cuma 15 minit . Pakcik risau "

Sofea berdiri .

Dah sumbat anak dalam reban ayam . Baru tau risau !

JUNG SOFEA MAHU CEKIK PAKCIK JIMUN

AAAAAAAAAAAAAAAA

" Kejap , Jimin tak balik lagi ? OUH GOD . TAKKAN BETUL ? TADI JIMIN KATA . NAK MERAJUK DENGAN SAYA "

" Eih , jadi . MANA JIMIN ? YA TUHAN . ANAK AKU HILANG WEH ! ANAK AKU HILANG ! ANAK AKU HILANG ! JEMAN ANAKKU "

TBC

Eih hai gaes ! ᕙ( ͡° ͜ʖ ͡°)ᕗ

AHAHAHAHAHAH AKU TAU EMOJI TU MACAM DERP FACE HAHAHAHAH

Dah diam , aku suka menggila .

BTW GAES , BONTOT AKU DAH TAK SAKIT . BAHAGIAN PINGGANG AKU PUN SAMA . WEH BERSYUKUR WEH . TAK JATUH KUAT NGAT YA ALLAH .

Stay healthy tau !

Aku je ke yang nak tempoh PKP ni dilanjutkan ? HAHAHAHAH

Adios rakan-rakanku semuaaaa

15 vote 24 comments↺


✓ || Rock Bison ▪PJM▪ Where stories live. Discover now