❀ [ Ending part 2 ] | HARITU SALAH HMPH ! |

392 86 325
                                    

Banyak benda yang terjadi dekat chapter ni . Hmph hmph . Ada readers yang dah baca separuh chapter sebab terkantoi haritu HAHAHAHAHAGAHHAGSGSHAHAH

Eih eih . Korang comment la banyak-banyak . Eeeee suka la nampak notification comment-comment comel korang tu ! ♡

Yea-yea . Kak Idae jangan maki saya tau kalau ternampak sesuatu idaekim-

...

"Nak terus balik rumah ke ? Eih tapi . Sksksksksk TAKKAN NAK TINGGAL NAMJOON, SEOKJIN, HOSEOK HYUNG DENGAN JUNGKOOK ! " Jimin gelabah

Omo omo

Appa dia suruh jemput diorang sekali . Tapi rumah diorang jauh

" Macam mana ni Tae ? Kalau pergi rumah diorang , mesti kita balik lambat . Kan jauhhhhh " Jimin gelisah , badannya berpeluh .

Sesungguhnya Jimin memang begitu .

Jika gelisah sikit , tubuhnya berpeluh .

Jadi . Kalau mahu mengurat Jimin , hati-hati . Takut awak yang berpeluh melihat dia .

" Adumak Min . Kan kita boleh call diorang . Kau ni slow betol la ei " Kata Taehyung bernada malas . Tangannya disilangkan , pandangannya dialihkan ke tempat lain .

Taehyung mengeluh seketika .

Penat tahu tak ? Penat melayan otak nub Jimin .

Oh Tuhan .

Kenapa otak Jimin ni masih lembab seperti dahulu ?

Kenapa otak Jimin tidak cerdas seperti dirinya ?!

" T-tapi Jimin tak tahu nombor telefon diorang em ... "

Jimin kembali muronk . Bibirnya dicebik sendu .

" Yah Park Jimin . Don't worry okay ? Aku ada number phone diorang laaa . Kau lupa ke ? Mama diorang , Kim Jerantut kan selalu order kuih ikamas daripada Eomma aku . " Daim berkata bagi menenangkan hati muronk seketul Jimin .

Tubuh Jimin dipeluk dan diusap-usap .

" Takmo sedih-sedih astu muronk-muronk macam orang putus cinta dah . Smileeeee " Daim sengih , mahu mengembirakan Jimin .

 Smileeeee " Daim sengih , mahu mengembirakan Jimin

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Tidak semena-mena Jimin juga turut tersengih . Dia tersengih melihat Daim .

Hati muronk nya langsung terubat dengan pujukan Daim Choco .

Peh . Daim gentle teruks !

" Astu sekarang . Siapa nak call diorang ? " Jimin bentukkan sebuah riak wajah tidak berdosa .

✓ || Rock Bison ▪PJM▪ Where stories live. Discover now